• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •



    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.

    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.

    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 27 jan 2012 - 21:10 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Levi
    De jongen stelt zich voor als Michael. 'Levi,' zeg ik tegen hem en het nog onbekende meisje. Het meisje glimlacht even naar me en stelt zich dan voor als Cassie.

    Cassie
    Michael stelt zich voor aan de jongen die in de deuropening staat, die Levi blijkt te heten. Ik glimlach even naar hem, 'Cassie,' dan laat ik mijn blik weer naar Michael glijden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Als ik zie hoe Cassie kijkt begin ik toch een beetje boos te worden. Ik ken die blik, een blik van, he is ze wel normaal ? "Moest niemand het hier doorhebben, ik ben hier voor het acteren" zei ik zonder lach. Als er 1 iets is waar ik niet tegen kan dan is het wel zoiets. "Het spijt me Michael" zei ik nog eens. Ik zag Cassie wat verveeld rondkijken en liep naar Levi. Ik nam hem bij zijn hand en sleurde hem weg. "Zoals je zelf zei, die 2 willen alleen zijn" zei ik hem nog steeds meesleurend.

    Vince

    Ik grinnik even als ze een beetje verward doet, 'Ik voel me vereerd,' zeg ik met een grijns.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Als Levi en Emma weggaan richt ik me weer tot Cassie.
    "Sorry," zeg ik zachtjes en mijn hand glijdt over haar arm.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    "Ik voel me vereerd" zei hij met een grijns. Ik zal maar niet zeggen dat de hond zo oud was als mijn Oma en hij eigenlijk niet echt meer kon lopen. "Ja tuurlijk" zei ik met ingehouden lach. De Vince voor mij en de Vince als huisdier zijn echt totaal verschillend. Een grinnik verlaat dan toch mijn mond en ik pers mijn lippen op elkaar.

    Vince

    Ik zie haar een poging te doen een lach in te houden, wat niet echt lukt. 'Is er iets?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'jij kan er niks aan doen als er ineens een gestoorde gek de kamer in komt stormen hoor,' grinnik ik. Dan bijt ik op mijn lip en laten mijn ogen snel over Michael glijden, hij ziet er behoorlijk goed uit.

    Levi
    Voordat ik nog iets kan zeggen sleurt Emma me de kamer uit. 'Rustig Emma, je hoeft me arm niet uit de kom te rukken,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eliza

    "Nee hoor" zei ik nog steeds met ingehouden lach. "Momentje" zei ik waarna ik de eerste de beste deur zoek. Het bezemhok ? Serieus. Ik begon te lachen en lachtte wat tot het gedaan was. Nog snel veegde ik wat tranen weg en liep terug naar buiten, naar Vince. "Waar waren we ?" vroeg ik weer doodnormaal.

    Emma

    "Serieus, uit de kom ? Ik trek echt zo hard niet" zeg ik met een onschuldig lachje. "Ja sorry, ik heb 3 broers thuis en ik moet me verdedigen" biechtte ik toen op waarna ik hem losliet.

    Vince

    'Nou, bij dat ik je in een deur zag lachen.' zeg ik droog. 'Waarom?' vraag ik na een tijdje.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Ik buig me naar Cassie toe en druk zachtjes een kus op haar lippen. Ik vlecht mijn vingers in haar haar en mijn andere hand rust op haar billen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Eliza

    "Ik zal je zeggen waarom" zei ik doodserieus. Ff een domme mop verzinnen. "Er hangen 2 krieken in een boom zegt de ene tegen de andere, kkheb een scheet gelaten, zegt de andere, kriek et" zei ik waarna ik toch in lachen uitbarstte. "Ik heb slechte humor trouwens" zei ik er nog achter.

    Levi
    'okee, je trekte niet zo hard. Ik kan soms nogal een Drama Queen zijn,' grinnik ik.

    Cassie
    Michael buigt zich voorover en drukt een zachte kus op mijn lippen. Zijn ene hand zit verstrengelt in mijn haar en de andere rust op mijn billen. Ik glimlach even en kus hem dan voorzichtig terug. Dan ga ik met een hand door zijn haar en met de andere streel ik zijn wang.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    "Dan heb je waarschijnlijk ook aanleg om te acteren" zei ik toen hij zei dat hij een drama queen was. "Je moet alleen goed oefenen, eerst met gevoelens, het moeilijkste is wenen, wacht he" zei ik. Ik dacht aan iets echt zielig en produceerde tranen. Even later stroomden ze over mijn wangen. "Als je oefent, kan je het" zei ik lachend.

    Vince

    Ik kijk haar raar en zet een stap achteruit. 'Inderaad een rare humor.' zeg ik nog steeds met dat rare gezicht.


    I only miss you when I'm breathing