• • The Dutch Stage Academy •
    Ambitieuze jongeren werken hier keihard aan hun droom om professioneel acteur, zanger, danser of iets compleet anders te worden. Ze krijgen te maken met ruzie's, jaloezie en vooral roddels.



    • Verhaal •
    Na die vreselijke auditie, waarvan je zeker wist dat je niet door zou komen, word je toch uitgeloot. Je mag naar de Dutch Stage Academy komen om je droom waar te maken. Direct heb je je koffers gepakt en ben je er heen gegaan.

    • Plattegrond •


    Normaal formaat.

    • Rollen •
    Je mag twee personage's per account.
    ~ Serena Loeff - 16 ~ Midna.
    ~ Cassie Jade Mirron - 16 ~ LovingStyles.
    ~ Levi Jayden Beale - 17 ~ LovingStyles.
    ~ Vince de Capri - 18 ~ Spyclon.
    ~ Hailey Jane Nights - 16 ~ Coast.
    ~ Abigail 'Abby' Loretta Bosh - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Sebastiaan 'Bas' Thomas Howell - 17 ~ SomeMusic.
    ~ Gereserveerd ~ RainbowShake.
    ~ Noa Flora Cardozo - 17 ~ Bailas.
    ~ Michael Thomas - 17 ~ Bailas.
    ~ Adriana Minola - 18 ~ Smugness.
    ~ Tobias Melzsi - 17 ~ Sanjit.
    ~ Iral - 17 ~ Diapal.
    ~ Sydney Elizabeth 'Eliza' Jones - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Emma Katie Jhonsons - 17 ~ Sunsparkle.
    ~ Othilie Rhine - 16 ~ Craziness.
    ~ Taylor Melody Kings - 17 ~ LordSarita.
    ~ Chanel Alexis - 16 ~ xZaynatic.

    • Regels •
    ~ Seksuele teksten mogen, maar niet te heftig.
    ~ Respecteer elkaar en wees sportief.
    ~ Schrijf geen actie's voor een ander persoon (De meeste vinden dat niet leuk).
    ~ Als je iets Ooc (Out of Character) wil zeggen, gebruik je de haakjes: () + {} + [].
    ~ Graag ABN (Algemeen Beschaafd Nederlands): Hoofdletters, punten en leestekens.
    ~ Reserveringen blijven één dag staan.
    ~ Schrijf minimaal twee zinnen per reactie.


    • Topic's •
    ~ Rollen.
    ~ Topic 1.
    ~ Topic 2.


    • Roddelbladen •

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 12:26 ]

    Emma

    Bij hoort woord muziek denk ik direct aan mijn Piano. Oh god wat mis ik het toch. Acteren, acteren, laat je ogen spreken. Ik zet mijn ogen op onschuldig en maak een pokerface. "Ik moet weg, koffers uitpakken" zeg ik waarna ik met de zak snoepjes naar de muziekruimte zoek. Zoals verwacht vindt ik daar een piano. "Hye" zeg ik zachtjes. Ik ga op het stoeltje zitten en laat mijn vingers even over de toetsen glijden om daarna voluit de spelen.

    Cassie
    'Dan kunnen we beter een plattegrond halen, want ik verdwaal zelfs nog in mijn eigen woonplaats,' grinnik ik, 'nu is de vraag alleen nog wáár we de plattegrond moeten halen,'

    Levi
    Ik bedenk me dat ik me nog niet heb voorgesteld aan Vince en Emma en steek me hand op. 'Ik ben Levi,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Emma

    Het leek me hier geluidsdicht dus ik speelde normaal. Mijn vingers gleden over de toetsen en ik zong Halleluja. Het was 1 van mijn favo liedjes. Ik vond het gewoon echt iets hebben.

    Vince

    'Hey Vince, ik ben Adriana.' zei het mooie meisje. 'Hey Adriana.' zeg ik. Dan kijk ik naar een van de twee jongens die zich voorstelt als Levi en zijn hand uitsteekt. Ik schud die even en kijk dan naar de andere jongen, of die zich nog gaat voorstellen.


    I only miss you when I'm breathing

    Michael
    Ik kijk haar lachend aan.
    "Dan kunnen we beter rondjes gaan lopen."
    Ik pak haar hand en neem haar mee naar de gang.
    "Links of Rechts, ik loop achter jou aan."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Emma

    Ik ga steeds meer op in het liedje. Even voelde het als thuis. Hoe goed het hier ook was, ik voelde me op 1 of andere manier niet veilig. Vince was 1 van de grootste players die ik ooit gezien had en ik verdwaalde constant. Ik vertrouwde niet rap mensen. De woorden rolden over mijn lippen op de meest heldere tonen die ik ooit al gezongen had. Geconcentreerd volgde ik mijn vingers die over de toetsen gleden. Heerlijk dit.

    Cassie
    'Vraag je nou echt de weg aan iemand die net heeft gezegd dat ze de weg in haar eigen woonplaats nog niet weet?' zeg ik lachend. 'Ehmm ik zou als eerste recht kiezen dus het is waarschijnlijk links'.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Hoezo kan je zeggen dat hij een player is? Hij heeft alleen 1 keer met Emma geflirt?]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ogen ha, ze kan ogen lezen xp Nee, ze voelt het zeg maar aan, ze heeft er veel tegen gekomen in haar leven]

    [xd Oké dan]


    I only miss you when I'm breathing

    [Ik zit nu op mijn telefoon, maar door ruzie's kan ik niet veel op de pc komen. Wie wil het nieuwe topic aanmaken?]

    Michael
    "Dan gaan we naar links." zeg ik lachend en ik loop de bijna uitgestorven gang in.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Cassie
    De gang die we inlopen is zowat uitgestorven. 'Nu mag jij kiezen,' zeg ik tegen Michael als we bij de volgende 'splitsing' komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    (Zou er iemand een samenvatting kunnen geven en waar kan ik eventueel bijkomen?)


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    SomeMusic schreef:
    [Ik zit nu op mijn telefoon, maar door ruzie's kan ik niet veel op de pc komen. Wie wil het nieuwe topic aanmaken?]


    [Duss, of ik moet nog ff wachten met Spelen? of ik kan Serena bij die deur opening weghalen? -Ze keek in de deuropening naar Sebastiaan-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you