• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Zelfs dat kunnen mijn hersens nu niet D:]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Ai ai, ik moet over vijf minuutjes gaan, dan kom ik in de avond pas weer. Jullie mogen verder gaan zonder mij, maar het liefst niet te veel pagina's. :(]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Niemand kwam aan zetten met een opdracht. Ik zuchtte, natuurlijk. Ik dacht nog wat na. 'Klim die boom in,' zei ik en wees naar een boom. 'En pak de zo hoogst mogelijkst eikeltje eruit,' ging ik verder. 'als je niet zo ver om hoog durft mag je ook een lage pakken,' voegde ik er gelijk aan toe.


    [Ik ben eten]

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 16:36 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Wat een domme opdracht denk ik als ik de opdracht hoor. 'Kon je niks beters verzinnen Moon?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    Ik keek Moon verbaasd aan "Is dat alles" vroeg ik aan haar.
    Ik denk terug aan de tijd dat ik altijd een wedstrijd hield met mijn broer.
    Maar ja tijden veranderen en mensen ook. Ik trek mijn schoenen uit en loop naar de boom die Moon aanwees en begin te klimmen


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    'Kon je niks beters verzinnen Moon?' zei Alex. Ik keek heb boos aan. 'Jullie kwamen anders met niks anders en ik ben geen eikel zoals jullie die van die verrotte opdrachten kies. Mja, zal de volgende keer wel wat beters verzinnen,' zei ik. Ik keek naar Alice die naar de boom liep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik kijk naar Alice die naar de boom loopt. Niet zo'n hele erge opdracht maarja, niet alle opdrachten hoeven te zijn zoals die van jongens.

    [faack, volgens mij word ik ziek :(]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    Eenmaal boven pakte ik een eikeltje en gooide die naar beneden en zelf klom ik ook weer naar benden maar ergens halverwege brak de tak en ik viel net als de tak naar beneden

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:14 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik zie Alice uit de boom vallen en met een smak op de grond terechtkomen, ik sta op en loop naar haar toe 'Alles goed?' vraag ik.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:07 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:11 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ben er weer.

    Alive

    Ik schrik als Alice uit de boom valt van ongeveer twee meter hoogte. 'Gaat het?' zeg ik bezorgd terwijl ik bij haar ga staan.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    Langzaam kom ik overeind "Alleen pijn aan mijn arm verder gaat het wel" zei ik toen Alex en Alive allebei aangelopen kwamen en vroegen hoe het ging.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Moon Kaboor

    Alice viel uit de boom. Verschillende mensen vroegen hoe het ging. 'Is dat alles?' mompelde ik. 'Blijkbaar niet, ze viel,' antwoordde ik mezelf al. Ik keek Alice aan, om te kijken hoe het met haar ging. ik zuchtte, wie is de volgende die pijn lijd.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Niet gebroken, of zo?' wil ik weten als ik weer plaats neem op de boomstam.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alice

    "Ik hoop het niet" zei ik zuchtend terwijl ik naar mijn arm keek die nog steeds pijn doet.

    Erna was het stil om de stilte te verbreken vroeg ik aan Vince Truth or Dare

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 18:52 ]


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer