• Na een paar maanden op deze site gezeten te hebben heb ik gemerkt dat juillie totaal geen respect hebben voor mensen die anderes leven.

    Daarom ben ik klaar ermee ik ga van Q af.

    Mijn vriendinntje amber zit nog op deze site maar gelieve haar met rust te laten.

    Voor mensen die nog steeds denken dat ik niet zwanger ben zou ik het bewijzen dat het wel zo is.

    Byebye.

    Gewoon ter afschied:

    [ bericht aangepast op 29 dec 2011 - 14:54 ]

    See you next week. :W
    Excuse me while I go laugh my ass off.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Doei. c:


    wth.

    Saph schreef:
    See you next week. :W
    Excuse me while I go laugh my ass off.


    Cool, neat, swell -Cry

    Saph schreef:
    See you next week. :W
    Excuse me while I go laugh my ass off.


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Geweldig hoe je bij elk topic dat je maakt altijd weer even een of ander liedje moet zetten. c:


    your eyes are like stars in the night.

    Poseidon schreef:
    Geweldig hoe je bij elk topic dat je maakt altijd weer even een of ander liedje moet zetten. c:


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Bye
    *Gaat verder met het leven*


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Ik hoop dat mensen nu hun zin hebben .. (:


    To infinity and beyond •

    Mayfly schreef:
    Doei. c:


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Wat heb ik gemist?

    MissGroff schreef:
    Wat heb ik gemist?


    Humor.


    wth.

    Hale, maak je nu serieus een grapje? 'Voor de mensen die denken dat ik niet zwanger ben', for Christ's Sake, ik heb het bewijs geleverd dat jouw 'echo' een foto van Schooltv.nl was, oké, dus je bent een faker. Je praat trouwens altijd zo uitbundig over al je vrienden, behalve Amber, dus sowieso Hale, je moet er eens mee kappen. Je liegt gewoon veel te veel, en niemand klikt op je filmpje.

    Allons-y, vaarwel.


    (USER WAS BANNED FOR THIS POST)

    Ben je zwanger? Ik loop achter.
    Hm... Het zal wel stil worden zonder jou, Hale. Letterlijk.


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    GATES schreef:
    Hale, maak je nu serieus een grapje? 'Voor de mensen die denken dat ik niet zwanger ben', for Christ's Sake, ik heb het bewijs geleverd dat jouw 'echo' een foto van Schooltv.nl was, oké, dus je bent een faker. Je praat trouwens altijd zo uitbundig over al je vrienden, behalve Amber, dus sowieso Hale, je moet er eens mee kappen. Je liegt gewoon veel te veel, en niemand klikt op je filmpje.

    Allons-y, vaarwel.


    _O_


    You gave me forever within the numbered days and I am grateful.

    Doei!
    Aandacht vragen ofzo --'


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.