• WEL:
    - onbekende personen
    - fantasy mag
    - alleen als het goed is HP

    NIET:
    - alsjeblieft GEEN fanfiction, daar heb ik op dit moment geen behoefte aan
    - wolven/demonen/vampieren etc. liever niet

    Dankjewel alvast! (:


    Aim for the moon. If you miss, you might hit a star

    Kiss from a rose


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Onbekende personen met drama en romantiek:


    Eén schrijfster
    Twee liefdes
    En een enorme slok drama


    Ame is een zeer succesvolle schrijfster. Ze woont samen met haar vriend Mitchell op het platteland en vertrekt in de weekenden naar de stad om zich te vermaken met haar vriendinnen. Ondanks dit geweldige leven, verdient Ame toch niet genoeg aan alleen het schrijven. Het is dan ook een enorme kans als ze plots een bericht krijgt van een filmproducent. Hij wil haar boek verfilmen! Een leven vol geluk ligt op haar pad, maar dat verandert plots als ze erachter komt met wie ze te maken heeft. De filmproducent is niemand minder dan haar ex Nolan en hij zal haar alleen maar beroemd maken onder een zeer grote voorwaarde. Hij wil dat hij haar terugneemt, net nu zij en haar vriend Mitchell trouwplannen aan het maken zijn. Zal Ame zich laten verleiden door de roem en rijkdom, of gooit ze haar kansen op bekendheid weg en houdt ze zich vast aan de liefde van haar leven?


    En de link vind je hier:
    Zwarte inkt en witte wijn



    With lots of love. The story of two beloved.




    De story:
    Lots of Love


    De verhaallijn:
    Twee geliefden ontmoetten elkaar op een zomerse vakantie in Parijs. Als het afscheid valt, houden ze contact door middel van handgeschreven brieven. Maar één van de brieven zal hun liefde aardig op de proef stellen. Zullen ze dit overleven, of is 'Lots of Love' het laatste wat er geschreven zal zijn?


    “Love is a contradiction.”

    Something about you
    ~Onbekende personen
    ~Drama/Romantiek

    Life is hard
    ~Onbekende personen
    ~Gaat over turnen

    Accidentally fallen in love
    ~Onbekende personen
    ~Drama/Romantiek

    Altijd proberen met promoten ^^

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 0:43 ]


    "If you don't know where to go, any road'll take you there"



    Ze mag dan wel een prinses zijn, haar leven gaat niet over rozen. Ellianys, prinses van het koninkrijk Ambula, zit al twee jaar opgesloten in de toren van het Koninklijk paleis. Haar dagen zijn eentonig en haar activiteiten variëren van uit het raam staren tot haar hofdame pesten. Maar wat als dat saaie, maar rustige leventje ineens verstoord wordt door het nieuws dat ze uitgehuwelijkt is?

    My Life in Hell

    * Onbekende personen
    * Romantiek
    * Tot nu toe 27 hoofdstukken
    * Ik post niet heel vaak, dus je hebt genoeg tijd om bij te lezen ;)

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 12:21 ]


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Ladies, Bugs & Ladybugs is een komedie/romantiek met onbekende personen, I'm from where the Magic is - Albus Potter is gebaseerd op Harry Potter ongeveer hetzelfde genre maar met wat meer drama. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan




    This is the story of Sjiriki Sylisar, the Shadowguardian. A man who has sold his death to grant his daughter mercy.

    To lose one's ability to die seems like a gift rather than a price, something you would want. True immortality, something which many have sought. But when choosing for this shady unlife, Sjiriki knew it would be a curse rather than a blessing. Since then he has learned the true depth of his curse, and he still hasn't been able to do what he set out to do. He's losing himself, and he knows he doesn't have much time left.

    Time to find and kill his daughter, before he loses the last shreds of his soul.


    *Verhaal is volledig in het engels
    *Fantasy met onbekende personen. Beetje duister
    *ik schrijf ongeveer 1000 woorden per week
    *het is mijn enige verhaal, en ik ben van plan het af te maken

    Reserve linkje: Klik




    The dead are not always willing to return to the pool of life. Instead they linger in our world. This is why there is a god of death, to guide them, and to return their life force to the pool of life. But not even gods are all-powerful, and sometimes their work is better left to mortals.

    This is why the Thanatos were created. The sacred wolfmen. Demonhunters. They may not be harmed by the living, for they protect them from the dead. Created by the combined power of the two divine pantheons, they carry on their hunt.

    They keep our world safe.

    *vollledige in het engels
    *schrijf niet zo vaak (1000 woorden per 2/3 weken). dit verhaal is namelijk voor wanneer ik wil schrijven, maar niet aan The Shaduwguardian wil schrijven
    *Fantasy, beetje duister
    *Over goden, demonen en heilige wolfmensen


    quidquid excusatio prandium pro

    Kijk maar even op m'n profiel of er iets tussen staat. :P


    Solen kommer fortfarande ingenting.

    Camellia schreef:
    Kijk maar even op m'n profiel of er iets tussen staat. :P


    Sebastian Michaelis : I'm simply one Hell of A Butler !!!


    Dwalend door de druivenranken.
    Drama, onbekende personen, romantiek


    Livia is net 17 geworden deze zomer. Nog steeds zit hij daar, glimlachend in haar hoofd. De dagen glijden door haar vingers en alles loopt haar voorbij. Zelfs haarzelf.
    Op een dag is al haar familie bijeen en het duizelt haar. Ze moet weg. Weg van alle dwaasheid in haar hoofd. Weg van haarzelf. Maar waar ga je heen als je jezelf kwijt wil raken? En wat als je iets nieuws vindt, een nieuwe mogelijkheid, een kans om jezelf weer terug te krijgen. Zou je die dan pakken?


    wth.

    HP? (flower)


    It was a slap in the face how quickly I was replaced.
    Are you thinking of me when you fuck her?


    Slytherin is het huis waar ik in geplaatst ben. Als het Gryffindor was geweest had ik nog de moed gehad om je te laten gaan, om jezelf gelukkig te maken. Had ik in Ravenclaw gezeten, dan was ik slim genoeg om te weten dat jouw wereld er beter uit ziet zonder mij. Had ik in Hufflepuff gezeten, dan had ik niet eens geprobeerd om je te krijgen. Misschien was ik te egoïstisch om je bij me vandaan te halen. Want zie je, Jenelle, ik ben slecht. Een laffe Death Eather, die iemand zo mooi als jij niet verdiend. Je vriendinnen zagen het, je familie zag het.
    Alleen jij weigerde het te zien. Ik moest het je wel laten zien.
    - Draco Malfoy


    Starring; Draco Malfoy & Jenelle Benoit





    Een verhaal dat over een relatiebreuk gaat, in plaats van het verliefd worden. Een verhaal dat gaat over uren lang peinzen over wat er is gebeurd, of de fout die je hebt gemaakt. Een verhaal wat gaat over het duistere deel in je ziel, wat de overhand kan nemen. Een verhaal voor iedereen die zich ooit zo heeft gevoeld, of zich nogsteeds zo voelt..



    "De jongen die iemand dumpte, en zijn ego die er spijt van kreeg."
    Zei ik spottend terwijl Draco zijn vuisten balde en iets onverstaanbaars gromde.
    Volgens mij hield hij er niet zo van om beledigd te worden.
    - Jenelle Benoit




    "I'd say she's a trained goddamn liar, and everything she's said up until now has been to protect her cover. Do you even have any idea of what she's capable of? Well, I sure as hell don't."



    Secrets are great, until you got caught



    "I'm Parker."
    "I'm Malfoy, Draco Malfoy."
    "That's a terrible name."
    "Well, it's the only one I've got."






    `

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 13:37 ]


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Lees Princess Lily!
    fantasy || avontuur || drama || romantiek || onbekende personen

    http://www.quizlet.nl/stories/70204/princess-lily/

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 15:42 ]


    'I did believe in Fairies. I did, I did...'
    ________________________________________________________
    De cover is gemaakt door Scrooge, dankjewel (:
    _________________________________________________________

    Waar het ongeveer over gaat:
    Er is een hoop veranderd in nooitgedachtland sinds Wendy's dood. Haar kinderen vertellen het verhaal door aan hun eigen kinderen. Er is echter een iemand tot wie het verhaal niet meer doordringt. Ze wil Peter Pan zelf zien, anders gelooft ze het niet. Haar moeder doet haar grootste best om haar in elfjes, nooitgedachtland en in Peter Pan te laten geloven. Ze wil het verhaal keer op keer niet horen en besluit bijna weg te lopen. Tot er op een avond iets gebeurt dat niemand verwacht..


    26 - 02 - '16

    ik zou zeggen neem een kijkje op mijn profiel ;)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Clair de la lune (Hogwarts new generation)
    Of het goed is moet je zelf maar bepalen. Ik ben in ieder geval bijna klaar met een nieuw hoofdstukje ;)


    Happy Birthday my Potter!



    Liz Harrods is de wanhoop nabij als haar beste vriendin Luna op een dag plotseling verdwijnt. Zeven maanden lang leeft ze in onzekerheid, tot er op een woensdagavond ineens twee agenten voor de deur staan en haar nachtmerrie werkelijkheid wordt. Luna is gevonden en ze is niet meer in leven. Ook brengt de politie een doos mee met oude spulletjes van Luna.

    De dagen daarna zijn onwerkelijk. Liz gaat ten onder aan het verdriet om haar vriendin en ziet de zin van het leven niet meer. Tot ze de oude spulletjes van Luna doorzoekt en erachter komt dat de verdwijning van haar vriendin heel anders in elkaar steekt dan ze dacht.


    The Secret Diary


    I was an angel living in the garden of evil