• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    [Die politie weet nog van niks, dus er zijn helemaal geen sirene's ofzo...]

    Alive

    'Was wel een hele goede manier,' zeg ik met een lachje in mijn stem tegen Cassie. 'Maar ik wou je ook nog bedanken voor dat je die boer aanviel voor mij.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik lach even om Alex' reatie, nu begin ik het toch wel een beetje jammer te vinden dat ik daar niet in zijn schoenen had gestaan.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Ja, maar ik vond dit toch best wel geniaal gevonden hoor. Je hoeft je niet te schamen hoor, het zag er prima uit.' Ik word nog roder en ik weet zeker dat als ik iets te eten in me mond had gehad ik er in was gestikt. 'Dankje,' zeg ik weer zacht. 'Was wel een hele goede manier,' zegt Alive met een lachje in zijn stem tegen. 'Maar ik wou je ook nog bedanken voor dat je die boer aanviel voor mij.' 'Geen probleem,' mompel ik weer.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    'Maar zullen we verdergaan?' vraag ik om van onderwerp te veranderen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Op de een of andere manier voel ik dat Cassie het niet heel prettig vind dat ze overladen wordt met complimentjes.
    'Kies maar iemand, Cass.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    'Kies maar iemand, Cass.' zegt Alive. Ik kijk hem even aan, 'Truth or Dare?' vraag ik hem terwijl ik mijn knieën optrek en me armen er om heen sla. Ze mochten me dan wel complimentjes geven maar ik vind het helemaal niet fijn dat ze me zo hadden gezien en ik begin er dan ook spijt van te krijgen van wat ik had gedaan.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:28 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    Ik zag dat Cassie het een beetje ongemakkelijk vondt en toen vroeg Alex "Zullwn we verder gaan ?" Ik knikte dat dat een goed plan is


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alex
    Ik kijk wat Alive gaat kiezen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    'Dare,' zeg ik met een grijns. Ik ben benieuwd wat voor opdracht ze voor mij in petto heeft.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik vraag me af wat Cassie gaat zeggen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alice

    Alive zei dare dus ik ben benieuwd wat Cassie voor opdracht verzint


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Cassie
    'Dare,' zegt Alive met een grijns. Ik denk even na, 'Zoen Vince' zijn voeten,' zeg ik uiteindelijk.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik barst in lachen uit als ik de opdracht hoor 'Daar heeft hij altijd van gedroomd.' proest ik uit.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Zoen Vince' zijn voeten,' hoorde ik Cassie zeggen. Ik keek haar aan en lachte. 'Hoe kom je daar op?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik trek één wenkbrauw omhoog. Is dat nou haar humor?
    Ik sta op en ga naast Vince zitten. 'Nou, trek je schoenen maar uit dan.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 20:41 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~