• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even raar op en doe mijn schoenen uit zodat mijn voeten te voorschijn komen.


    I only miss you when I'm breathing

    Cassie
    'Hoe kom je daar op?' vraagt Luna. Ik haal me schouders op, 'ik moet toch iets verzinnen,' mompel ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    Als hij zijn sokken uit trekt twijfel ik niet en druk vlug mijn lippen op de wreef van zijn rechtervoet. Kort daarna volgt de andere wreef, en daarna ga ik weer normaal zitten. 'Was dat nou zo grappig?' wil ik weten.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Nou meer het idee was heel grappig.' zeg ik. 'Nou wie kies jij?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'ik moet toch iets verzinnen,' zei ze. Ik haalde me schouders op, dat was waar. Ik keek toe hoe Alive de voeten kuste van Vince. 'Was dat nou zo grappig?' zei hij nadat hij klaar was. Ik glimlachte en bood hem mijn flesje ijsthee aan. 'Smaak weg spoelen? als je nu een vieze smaak heb tenminste,' zei ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    'Ik heb zijn voet niet gelikt hoor,' zeg ik maar toch neem ik het flesje aan. 'Hoewel ik mijn lippen niet ga likken de komende minuten,' voeg ik er nog aan toe.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik doe snel mijn sokken en schoenen weer aan en kijk dan naar Alive om te kijken wie hij zou kiezen.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik heb zijn voet niet gelikt hoor,' zei hij. ik wou wat zeggen maar hij ging weer verder. 'Hoewel ik mijn lippen niet ga likken de komende minuten,' zei hij. 'Kon toch,' mompelde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Na een paar slokjes geef ik het flesje weer terug aan Moon. 'Bedankt nog, Truth or Dare?' Ik stel de vraag meteen aan haar.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    Ik kijk naar Moon. Wat zou ze gaan kiezen?


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    Alive nam een paar slokjes en gaf toen de fles weer aan mij. 'Bedankt nog, Truth or Dare?' zei hij. 'Wacht ik? eh. Ik kies dare, tenzij ik ranzige dingen moet eten..' zei ik. Ik had geen zin om nog een keer over te geven.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ik ga douchen, tot zo]


    I only miss you when I'm breathing

    Alex
    Ik buig naar Alive toe en fluister iets in zijn oor. Daarna ga ik weer normaal zitten.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Alive

    Ik trek mijn wenkbrauwen omhoog als ik Alex' idee hoor, maar begin dan te grijnzen.
    'Moon, strip voor ons tot in je ondergoed,' herhaal ik wat Alex net tegen me zei.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    Ik zag dat Alex naar Alive boog en iets fluisterde. 'Ho!' riep ik. 'Als hij mijn opdracht bepaald kies ik Truth,' begon ik. 'Ik vertrouw hem voor geen meter'.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:09 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you