• Heeft iemand van jullie ook de cosmo girl al binnen, en de foundation geprobeerd die je erbij krijgt? Want ik heb hem net gebruikt en hij is veel donkerder dan me huid.. Terwijl er staat dat het natuurlijk wordt. En dat het aan je huid aanpast (de kleur). Ik vroeg me af hoe het er bij jullie uitzag xo

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 14:20 ]


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Nope, ik heb geen abo op dat tijdschrift en heb m'n eigen foundation :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Foundation? Kreeg je die erbij?
    Niks gekregen... Of zat die er gewoon tussen geplakt?


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    Foundation? Kreeg je die erbij?
    Niks gekregen... Of zat die er gewoon tussen geplakt?
    Ja ertussen.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Welk merk?


    i put the fun in funeral

    Chiefly schreef:
    (...)Ja ertussen.

    O, die... Ik had er even naar gekeken, maar niet echt op gelet wat het was...
    Maar ik weiger foundation te gebruiken, omdat ik het niet echt mooi vind en ik moet te veel moeite om het eraf te halen en ik heb een gevoelige huid, dus ik ben bang dat ik (wéér) last van uitslag krijg... So, nee, niet geprobeerd ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Audacity schreef:
    Welk merk?
    uhmm het zat in zo'n zakje. Het heet nude magique van bb Loreal paris.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    O, die... Ik had er even naar gekeken, maar niet echt op gelet wat het was...
    Maar ik weiger foundation te gebruiken, omdat ik het niet echt mooi vind en ik moet te veel moeite om het eraf te halen en ik heb een gevoelige huid, dus ik ben bang dat ik (wéér) last van uitslag krijg... So, nee, niet geprobeerd ;]
    Oh oke, Nja het ziet er ook heel gek uit. Lijkt een masker, terwijl er staat dat je dat niet krijgt. pff.


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chiefly schreef:
    (...)uhmm het zat in zo'n zakje. Het heet nude magique van bb Loreal paris.


    O, volgens mij had ik die gezien in de Douglas. Is dat die die wit is en als je 'm uitsmeert verkleurt?


    i put the fun in funeral

    Audacity schreef:
    (...)

    O, volgens mij had ik die gezien in de Douglas. Is dat die die wit is en als je 'm uitsmeert verkleurt?
    Ja, die ja!


    I don't believe you have to be better than everybody else. I believe you have to be better than you ever thought you co

    Chiefly schreef:
    (...)Ja, die ja!


    Tja, die dingen werken bijna nooit perfect > <. Voor mij was 'ie ook veelste donker, daarnaast vond ik 'm ook niet lekker ruiken. Er zijn nog niet veel BB cremes in Nederland, en degene die er wel zijn, zijn te donker :c.


    i put the fun in funeral

    Ik wou de Cosmo kopen maar ze hebben 'm maar niet onze supermakt :/


    A girl should be two things: Classy & Fabulous. <3

    Die doe nooit foundation op, vieze troep. (cat)


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik doe niet echt aan foundation. ;P

    Ik gebruikte altijd foundation maar ik vin het nu echt teveel moeite


    Lindsay, forever in my heart † • Skaikru went Bughead

    Oh, die heeft me zusjeook. Die heb ik op haar laptop geplakt en vervolgens werd ze boos dus heeft ze 'm door de kamer gegooid. Niet getest dus. (cat)


    "I believe that marriage isn't between a man and a woman; but between love and love." - Frank Ocean