• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Mijn mond valt bijna open als ik Alive's dare voor Moon hoor. Als ze nu al met dit soort dingen komen wat zullen ze na een langere tijd dan wel niet doen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex
    Ik kijk verbaasd op als hij het echt doet, ik zei het als grapje maar boeiend.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Midna, dat is eigenlijk niet leuk, dat je je reactie snel wijzigt, maar oké... (N)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Midna, dat is eigenlijk niet leuk, dat je je reactie snel wijzigt, maar oké... (N)


    Ik had hem al niet meer gewijzijgd, wat er stond, stond er de hele tijd al maar ik ben al bezig met een stukje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Moon Kaboor

    'Moon, strip voor ons tot in je ondergoed,' zei Alive. Ik schudde mijn hoofd en keek Alex aan. 'Vieze hufter. Alleen omdat je de pik op me heb,' riep ik naar hem. 'Denk maar niet dat ik sierlijk ga doen,' mompelde ik. Ik trok mijn jas en shirt uit. Trapte mijn schoenen uit. Ik wiegde even vlot met me heupen en trok me broek uit. Ik draaide een rondje. 'Nu blij?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alive

    Ik zie Cassie's verbaasde en beschuldigende blik en hef mijn handen onschuldig in de lucht. 'Alex stelde het voor.'
    Dan kijk ik naar Moon en moet moeite doen mijn lach in te houden, hoe stijfjes ze het doet.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Alex
    'Ik maakte alleen maar een grapje en hij nam het serieus.' zeg ik. 'Maar ik geef toe dat het hem wel op een idee heeft gebracht.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Moon Kaboor

    'Alex stelde het voor,' zei Alive. 'Dat betekent niet dat je het ook moet doen,' beet ik hem toe. Daarna keek ik weer boos naar Alex. 'Ik maakte alleen maar een grapje en hij nam het serieus,' zei hij. 'Zeg nou maar wanneer ik me kleren weer aan mag, het is koud,' snauwde ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    Ik grinnik even als ik zie hoe Moon het doet. 'Alex stelde het voor.' zegt Alive dan met zijn handen in de lucht. 'Dus als Alex in de sloot springt doe jij het ook?' vraag ik mompelend.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    'Ik kon niets verzinnen en ik dacht er niet bij na,' probeer ik mezelf te verdedigen. 'En je mag je kleren allang weer aandoen hoor.'
    Dan kijk ik Cassie grijnzend aan. 'Als het een Dare-opdracht is wel ja.'

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:19 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik ga nu douchen en dan naar bed, tot morgen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Ik moet ook gaan, ben er morgenavond rond 8 uur wel weer, waarschijnlijk nog wel wat vroeger.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Moon Kaboor

    'Ik kon niets verzinnen en ik dacht er niet bij na en je mag je kleren allang weer aandoen hoor,' zei hij. 'Urgh, je bent lang niet meer zo aardig als ik dacht,' zei ik terwijl ik me kleren aan trok.

    [Is de persoon van Alice er? want dan wou ik haar doen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Als het een Dare-opdracht is wel ja.' Ik rol met mijn ogen, 'even dat je het weet, in het water springen terwijl het koud is is niet zo prettig'.

    [ik ga ook zo, heb morgen wel trainen van 6 tot 8 maar ben er rond half 9 wel]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Morgen anders verder? + ik ben ff douche nu]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you