• Hallo, dit is de eerste RPG die ik open op Quizlet. Ik hoop dat jullie hem leuk vinden.

    Verhaal
    Een groepje tieners spreken af op een weiland aan de rand van de stad. Daar gaan ze een spel doen. Truth or Dare, oftewel Doen of Waarheid. Ze geven opdrachten aan elkaar en delen de waarheid. In het begin zijn de opdrachten normaal, zoals kusjes geven en zand happen, maar dan worden ze steeds gekker...

    Uitleg Truth or Dare:
    Eén iemand begint en mag een persoon aanwijzen. De aangewezen persoon kiest uit 'Truth' (waarheid) of 'Dare'(doen). Als 'Truth' wordt gekozen, stelt de beginnende persoon een vraag die eerlijk beantwoord moet worden door de aangewezen persoon. Als 'Dare' wordt gekozen, verzint de beginnende persoon een opdracht die de aangewezen persoon moet uitvoeren. Als de aangewezen persoon de vraag heeft beantwoord of de opdracht heeft uitgevoerd mag die weer iemand anders aanwijzen en zo gaat het door. Maar die aangewezen persoon mag niet de beginnende persoon gelijk weer kiezen (om wraak te nemen bijvoorbeeld).
    Iedereen heeft één weiger die hij/zij kan inzetten.


    Omgeving:
    Het speelt zich af op een weiland aan de rand van de stad. Naast het weiland ligt een bos. Aan de bosrand staat het huis van de boer.



    Personen:
    - Alive bij Diapal
    - Vince bij Spyclon
    - Alex bij Renoster
    - Alice bij BeSlytherinn
    - Lyra bij CallyJunior
    - Moon bij Midna
    - Cassie bij Lovingstyles



    Regels:
    - Geen seksuele berichtjes plaatsen.
    - Geen onzinnige berichtjes plaatsen.
    - Niet schelden (in het verhaal mag wel).
    - Graag ABN schrijven (met hoofdletters en leestekens).
    - 1 persoontje per gebruiker.
    - Truth or Dare spelen is niet leuk met heel veel mensen, dus ik laat maar 7 personen toe. Als dit topic te populair word en er meer dan 7 mensen mee willen doen, open ik er nog één.
    - Hou de balans evenwichtig tussen de jongens en de meiden, dus niet 5 meiden en 2 jongens.
    - Alle tieners zijn ongeveer leeftijdsgenoten, iedere persoon moet dus tussen de 15 en 18 jaar oud zijn.
    - Als je een paar dagen niet gereageerd hebt, gooi ik je eruit en maak je plaats voor iemand anders.

    Samenvatting tot nu toe:
    23:45
    Ze gingen nog steeds door met het spel toen er een ruzie ontstond tussen Alive en Vince, vanwege een opdracht van Vince voor Alive.
    Daarna kreeg Cassie een opdracht. Ze moest een steen door een ruit van het huis van de boer gooien. De boer werd woest toen dat gebeurde en rende achter ze aan. Na een paar omstandigheden werd Alive opgesloten in de schuur, maar Cassie en Alex kwamen hem eruit halen.

    Stand tot nu toe:
    Alive: ||||
    Moon: ||||
    Vince: ||||
    Alex: ||||
    Cassie: ||||
    Alice: ||

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:28 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Ja tuurlijk, en ik ga wel mee.' zeg ik tegen Alive terwijl ik mijn mobiel naar hem toe gooi. Ik richt me even tot Moon, 'Nou, omdat ik dat schuurtje in de verte weer zag.'


    I only miss you when I'm breathing

    moon Kaboor

    'Gaat nu iedereen weer mee?' vroeg ik. 'Urgh, ik pas wel weer op de spullen'.
    'Nou, omdat ik dat schuurtje in de verte weer zag,' zei Vince nog tegen me.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Cassie
    'Zullen we maar gaan dan?' vraag ik aan iedereen die meegaat.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:49 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alice

    "Zullen we maar gaan dan?" vroeg Cassie. Ik knikte en zei "Ja ,is goed "


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Ik vang het telefoontje met één hand op. Dan kijk ik naar Moon.
    'Ik was graag bij je gebleven,' imiteer ik Vince' flirterige stem terwijl ik overdreven sexy het puntje van mijn tong uitsteek en haar een knipoog geef. Dan barst ik in lachen uit en begin in de richting van het schuurtje te lopen.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 20:52 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    Ik kijk even raar naar Alive, deed ik echt zo?
    Ach, who cares? Ik begin achter hem aan te lopen naar het schuurtje.


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    'Ik was graag bij je gebleven,' zei Alive op zo'n nep flirterig stemmetje. Hij stak het puntje van zijn tong uit en knipoogde. 'Rot op Alive!' riep ik. Nadat hij lachte en wegliep.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ( mijn laptop is leeg dus ik moet weer gaan)


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Alive

    Als het licht valt op de schuur, ziet dat er eigenlijk best wel griezelig uit. Ik draai me om en druk mijn wijsvinger op mijn lippen, ten teken dat ze stil moeten zijn. Dan open ik langzaam de deur en schijn bij.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Alive gebaart dat we stil moeten zijn en opent dan de deur. Voorzichtig loop ik naar hem toe om te kijken of de boer nog bewusteloos is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alive

    De boer zit op zijn hurken en wrijft gedesoriënteerd over zijn hoofd.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Cassie
    Als ik zie dat de boer net bijkomt geef ik Alive een por ten teken dat hij het nu moet zeggen. Want nu kunnen we nog weg komen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Ik kijk even de boer aan, gaat Alive nog wat zeggen?


    I only miss you when I'm breathing

    Moon Kaboor

    Iedereen was met Alive mee gegaan. Het had wel wat, deze rust. Ik ging in het gras liggen en keek naar de sterren. Ik glimlachte toen ik al die sterren zag.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex
    Ik wacht ook of Alex nog wat gaat zeggen tegen de boer.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.