• Het plot


    Met moed, samenwerking en wilskracht is het de bewoners van de villa gelukt de grens te doen breken. Er zijn bijzondere vriendschappen ontstaan in moeilijke tijden. Maar dat betekent niet dat de groep nu veilig is. Een duistere vampier, Fjodor, uit het verleden van Odile besluit om terug te keren en hetgeen terug te nemen wat hij het zijne acht: Odiles leven en haar vrijheid, in de vorm van een huwelijk. Opnieuw wordt de groep in een onmogelijke positie geduwd om zich hun zojuist herwonnen vrijheid terug te krijgen, aangezien Fjodor hen gebruikt om Odile te manipuleren. Zal het ze lukken te ontsnappen, voor de eeuwige verbintenis wordt afgesloten?

    Rollen


    Huidige rollen

    - Quinten, mens
    - Yue, goede vampier
    - Savoy, soort van goede, maar eigenlijk ook slechte vampier Alternatieve versie van Savoy
    - Odile, goede vampier
    - Lewis, goede vampier
    - Jonah, egoïstisch stuk vreten. Ook een fanger.

    All drawing credit goes to C18. Alternate Savoy belongs to Vluuv

    Kerkhof

    - Dewi, mens -> ontsnapt
    - Aimée, mens -> ontsnapt
    - Candy, Timothy, Jamie -> dode mensen
    - Elif ,Gawyn -> dode vampiers
    - Damiën (Ash), Chase (James) -> weggegaan (vampierjagers)

    Joinen ?

    Kijk hier voor meer informatie over RPG's!

    Inspringen is altijd mogelijk. Vraag maar een samenvatting en ik we helpen je wel met inspringen (;

    Rollen die je kan aannemen

    - Fjodor zelf (if you dare... Mail dan naar C18, die de basis voor dit personage al heeft gelegd c: )
    - clanleden van Fjodor
    - Voedsel voor Fjodors clan. Mensen dus.
    - Goede vampiers kunnen we er ook altijd nog in droppen.
    - Andere gevangenen van Fjodor. We fixen wel wat om je er in te krijgen

    Lijstje for join - mag je gewoon in het topic droppen

    - Volledige naam:
    - Leeftijd (ev in vampierjaren):
    - Uiterlijk (beschreven):
    - Foto (hoeft niet):
    - Karakter:
    - Verleden:
    - Gave(voor vampiers):
    - Extra:

    Weetjes over vampiers


    - Kunnen in het daglicht, maar niet lang. Zonlicht op lange termijn is dodelijk.
    - Een vampier kan verder door vuur gedood worden
    - Een mens wordt een vampier enkel als de vampier die hem bijt hem gif inspuit
    - Als een vampier een mens veranderd, wordt die vampier een mentor
    - Vampiers zijn sneller en sterker dan mensen en al hun zintuigen zijn ook sterk ontwikkeld.
    - Vampiers hebben geen eten/drinken nodig, ookal kunnen ze het wel eten.
    - Elke vampier heeft een soort kleine gave. Overdrijf ook niet hiermee.

    Regels


    - Lange posts!! (hoeven geen 1000 woorden te zijn, gewoon niet dat je twee zinnetjes zet en dat het dan gefixt is...)
    - 16+ scenes zijn hier toegelaten (zowel seks als gore), u bent dus gewaarschuwd (A)
    - Spelling en grammatica, guys. Kleine foutjes vinden we niet erg, maar niet dat er om de twee woorden een klopper van een spelfout staat.
    - Geen godmoding (= met de personages van anderen spelen) en powerplay (= je personage zo ontzettend sterk en prachtig maken dat de rest er niet tegenop kan), keep it real!
    - Ruzies leg je bij, buiten dit RPG. Er wordt ook niet geruziet over bepaalde wendingen die het RPG maakt. Als je wat te zeggen hebt, moet je dat vriendelijk en beleefd doen.

    HAVE FUN :'D


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Oh man I can finally breath again. For a while, at least.

    Odile - Goede vampier.

    Een tijdje sta ik gedachteloos het eten te roeren. Het verbaast me van mezelf dat ik nog niet een poging heb gedaan die deur te forceren en hier weg te komen. In plaats daarvan zit ik hier weg te kwijnen en op het moment te wachten tot ik met Fjodor in het huwelijksbootje ga stappen. In een witte jurk. Er zou geen geschikter moment zijn om mezelf van kant te maken.
    Het eten is klaar en ik zet het gas uit. Over Fjodor gesproken, die zal nu vast pissig zijn dat hij geen informatie uit Maeve heeft kunnen trekken. Ik vind het nog steeds afschuwelijk dat hij zo'n jong ding hierheen heeft laten komen om voor hem te spioneren. Of hij schermt het machtigste deel van zijn clan heel goed voor me af, of die man is behoorlijk incompetent in zijn doen geworden. Goh, hoe zou ik het aanpakken als clanleider? Er verschijnen allerlei scenario's in mijn hoofd, waarvan de meesten niet echt smakelijk zijn en ik haal mezelf met een klein grijnsje uit mijn gedachten.
    Als ik clanleider was zou het er hier harder aan toe gaan dan in een communistisch regime. Niet te geloven hoe ik vroeger zo tegen die man opkeek.
    "Odile..? Ik vroeg me af... Nou, is het Jonah's plan om Fjodor te vermoorden?" Yue haalt me uit mijn gedachten. Ik draai me naar haar om, stap uit de weg en geef aan dat iedereen die eten wil, het kan gaan pakken.
    'Voorzie jullie zelf.' Met die woorden plof ik op de bank neer en wend me tot Yue.
    'Ik kan het niet zeker zeggen. En ook al kan ik het zeggen, dan nog weet ik niet of hij het binnen nu en een paar dagen van plan is, of nog honderd jaar wil wachten. Misschien wil hij Fjodor eerst kapotmaken, reduceren tot niets. Een vampierleven is oneindig lang en het zou me niks verbazen dat iemand van zijn leeftijd hier een spannend spel van wil maken. Verveling kan dodelijk zijn in een vampierenleven.' Ik spreek de woorden zacht uit, om te voorkomen dat iemand ze hoort.
    'Hoe het ook zij, ik zal in de ochtend weer een paar bloedzakken regelen en handdoeken.' Het allerliefst was ik weer op zoek gegaan naar Jonah om duidelijkheid te krijgen, maar een flink deel in mij kan die man niet uitstaan en een ander groot deel van mij is doodop. Ik heb behoefte aan bloed en veel ook.
    Mijn ogen glijden naar de klok. Het is al na middernacht. Mijn laatste vrije dag, bedenk ik me. Waar heb ik dit aan verdiend? Ik weet nog net te voorkomen dat er een traan op zwelt in mijn ooghoek, sta vervolgens op en loop op Lewis af. Ik sta de armen om hem heen en leg mijn hoofd op zijn borst.


    No growth of the heart is ever a waste

    Quinten
    'Voorzie jullie zelf.' Odlie haalt me uit mijn gedachten en ik kijk even naar de keuken. Snel rek ik me uit en loop met mijn bord richting het aanrecht. Odile was alweer naar de bank gegaan zo te zien. Zonder erbij na te denken schep ik mijn bord vol en loop ik weer terug naar de tafel. Het is me altijd geleerd dat je netjes aan tafel eet en niet voor de tv of iets dergelijks. Als ik zit begin ik lusteloos in mijn eten te prikken. Af en toe nam ik een hap en staarde daarna weer suf voor me uit. Voor zover ik weet zou niemand de moeite doen om enige interesse te tonen. Ik kon het hun ook niet kwalijk nemen, het was gewoon zo dat ik lang niet alles meekreeg en om het allemaal dubbel uit te leggen was te vermoeiend. Afwezig at ik verder. Een kleine gaap verliet mijn mond. Dadelijk zou ik wel even gaan slapen.

    Lewis

    Zijn handen gleden rond haar lichaam en trokken haar stevig tegen zijn borstkas aa. Zachtjes kust hij haar slaap en probeerde zichzelf te kalmeren. De situatie zonder Jonah was uitzichtloos, hij bood een deur aan en ,al wisten ze niet wat daarachter schuilde, veel erger dan dit kon het niet zijn. 'We proberen gewoon en zien wel waar we uitkomen,' fluisterde hij zacht in haar oor. 'Als dit een uitweg is, dan moet het maar. Ik zal het niet meer in vraag stellen,' beloofde hij, terwijl hij zacht langs haar wang aaide. Voorzichtig wrikte hij zich los uit haar omhelzing en liep naar het aanreht om haar de andere helft van zijn zak bloed in te gieten. 'Hier,' bood hij aan toen het glas volledig gevuld was met de kenmerkende rode vloeistof. 'Je ziet er uit alsof je het kan gebruiken,' Een klein glimlachje speelde om zijn lippen, al was het niet volledig vrolijk. Met een beetje geluk waren ze morgen vrij. Met een beetje ongeluk bleef Odile dan voor de rest van haar leven alleen achter. Het was verrassend makkelijk om zijn ongerustheid te verbergen, met één slik had hij het gevoel gemaskeerd. Op dit moment konden ze doen wat mensen deden in tijden van crisis; vast hangen aan hoop. Ze hadden niets anders dan hoop. 'Het komt goed,' zei hij, 'Fjodor sterft en dan trouwen wij,'


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Jonah Kingston

    Niet lang daarna besefte ik dat ik Phillip nog niet de opdracht had gegeven om een team bij elkaar te stellen. Natuurlijk zat hij nu bij zijn vrouw en van wat ik uit zijn eerdere praatjes had opgemaakt, was hij met iets anders bezig dan slapen. Verdomme... Met een zucht stond ik op en wandelde naar de draaischijftelefoon, een ouderwets model uit de jaren dertig dat in contact stond met alle andere kamers in het Hotel. Zonder aarzelen draaide ik het nummer en luisterde ontspannen naar de pieptoon. 'Anders?' vroeg ik bij wijze van formaliteit toen ik de Zweed hoorde opnemen. 'Ja, heer? Wenst u mijn aanwezigheid?' antwoordde hij met een vraag, waarop ik met mijn ogen rolde. Dacht iedereen nou serieus dat ik zo geil stond dat ik letterlijk niet één nachtje zonder kon? Ik moest dringend wat aan mijn reputatie gaan doen in dat geval. 'Nee,' snauwde ik kort, 'Ik wil dat je een vampier uit Fjodors clan te pakken krijgt. Niemand relevant, gewoon één of andere prutser die daar lang genoeg rond loopt om zijn geur te dragen, begrepen?' vervolgde ik ontstemd. 'Ja, heer.'
    'En wees delicaat. Hij mag voor morgenavond niet te weten komen dat er eentje mist-'
    'Komt voor elkaar, heer,' Ik zuchtte en knikte kort, ook al kon hij het niet zien. 'Dag Anders,' Zonder op zijn afscheid te wachten, gooide ik de hoorn terug op de telefoon en plofte weer neer in de zetel. Vanwege het huwelijk zou het niet al te moeilijk moeten zijn om in Fjodors complex in te breken, zelfs al liet hij het beveiligen. Zijn derderangs vampiertjes konden niet op tegen de vechtmachines die ik had getraind, al waren ze in getale natuurlijk veel talrijker. Een lage, boze grom ontsnapte uit mijn keel. Mijn handen jeukten gewoon om hun harten één voor één te staken.
    'CASPER,' brulde ik plots terwijl ik met vurige ogen overeind veerde en een notabriefje vastgreep. Met een nogal woest handschrift noteerde ik wat er nog moest gebeuren. Ik moest een ontsnappingswagen regelen, zodat het geen uren duurde om van de ene kant van de stad naar de andere te verkassen. Ik moest de vermomming nog regelen, al had ik Anders op dat zaakje gezet. Maar voor dat alles moest ik mijn team samenstellen.
    Ik besloot om maar vijf man mee te nemen, Philippe en mezelf incluis. Anders zou ook mee gaan, vanwege zijn brute kracht. Over de andere twee deed ik niet lang. Carlotta en Diogo, het Portugese duo dat al aan mijn zijde stond sinds het grote Portugese rijk. Ze waren onafscheidelijk en wanneer de één niet in de buurt was, bleek de ander waardeloos, maar wanneer ze samen stonden konden ze een hele stad omver werpen. Dat had Londen in 1666 mogen ondervinden, Chicago in 1871 en Dresden in 1945. Een vampier met de gave vuur op te wekken, leek nogal bizar, maar als je het kon zoals zij het deden, was er niets grappigs aan.

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:35 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    'Ja, heer? Wenst u mijn aanwezigheid?' antwoordde hij met een vraag, waarop ik met mijn ogen rolde. Dacht iedereen nou serieus dat ik zo geil stond dat ik letterlijk niet één nachtje zonder kon. Ik moest dringend wat aan mijn reputatie gaan doen in dat geval.

    Jonah is een sletje :'DD Hahahaha. Maar wel een epic sletje.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik vind Johan echt geniaal. :'D alleen doet zijn naam me steeds aan mijn oom denken en hij herinnerd me weer aan Hitler

    He's a manwhore -gayhand- But I'm loving it _O_
    @Sioux, da's niet best ;x Maar eigenlijk heel hij geen Johan maar Jonah c; Dus dat is niet zo Hitler-oomachtig _O_

    [ bericht aangepast op 29 jan 2012 - 18:34 ]


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    He's a manwhore -gayhand- But I'm loving it _O_
    @Sioux, da's niet best ;x Maar eigenlijk heel hij geen Johan maar Jonah c; Dus dat is niet zo Hitler-oomachtig _O_

    nee ik weet het, maar helaas elke keer als ik ergens de naam Johan zie of hoor krijg ik dat un mijn hoofdxD

    Hahaha :'D. Jonah is de naam van mijn zus, maar hij kan ook voor mannen :]. Ik herinner me een aflevering van een of andere detectiveserie waarin de naam Jonah werd genoemd and yeah, daardoor en door mijn zus kwam ik erop.


    No growth of the heart is ever a waste

    Mij doet 't altijd denken op Jonagold ;x
    LOL, ze is vast vereerd _O_ Het is volgens mij inderdaad een uniseks naam, beetje zoals Noah...


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    nu voel ik me dus slecht. Zijn naam is dus echt iets waar ik overheen lees waardoor ik het altijd verkeerd lees, net als Savoy en Fjodor:$

    lol, hoe las je Savoy en Fjodor dan c;?


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Stavoy en Fjorden:$ dit vind ik dus zeer beschamend

    Looool, da's grappig x'D
    Bij Savoy moet ik altijd aan savooien denken en soms tik ik ook wel eens Fjordor ipv Fjodor - dus je bent niet de enige met naamproblemen ^^


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Archer schreef:
    Mij doet 't altijd denken op Jonagold ;x

    Dit :'D Haha, ik kende iemand die helemaal fan is van die appels, echt geniaal :')
    Net zoals Jonah trouwens, ik lach me echt dood om hem _O_