• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Ik vind het geweldig,' zei Luna. 'Maar waarom kom je daarvoor naar mij?'
    'Nou, jij hebt verstand van tekenen, en.. tja, gewoon. Ik vind je aardig. Trouwens, bedankt.' Tot nu toe, vond ik Luna eigenlijk wel de aardigste hier.

    Luna Leroux

    'Nou, jij hebt verstand van tekenen, en.. tja, gewoon. Ik vind je aardig. Trouwens, bedankt,' zei ze. 'Ehh ik verstand?' vroeg ik blozend. 'En eh, bedankt,' zei ik. Wat moest ik hier mee? 'Ik eh, ja..'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ze wist duidelijk niet wat ze moest zeggen. Toen merkte ik pas dat in in mijn pyjama rondliep en ik met mijn haar zo net Lady Gaga was. En ik kreeg hoofdpijn.
    'Au.' Ik greep naar mijn hoofd. 'Ik krijg ineens weer hoofdpijn. Ik ga weer naar m'n kamer.' Ik liep naar de koelkast, pakte water en liep weer weg.
    'Tot over een paar dagen, denk ik. Maar hopelijk ben ik eerder beter,' zei ik tegen Luna.

    [jej nu is Fateh bijna_O_ hij is boos naar zijn kamer gegaan btw]

    Luna Leroux

    'Ik krijg ineens weer hoofdpijn. Ik ga weer naar m'n kamer,' zei ze. Ze pakte water en liep weg. 'Tot over een paar dagen, denk ik. Maar hopelijk ben ik eerder beter,' zei ze nog. 'Eh, sterkte,' zei ik. Toen ik zeker wist dat ze weg was sloeg ik me tekenblok weer open. Ik deed de laatste dingen aan de tekening en begon aan de volgende. Alex. Ik tekende Alex, met daar om heen andere mensen. Met allemaal = tekentjes ertussen. Daarna tekende ik Des, met gedachte wolkjes met gebeurtenissen erin. Nadat ik met Des klaar was tekende ik Jason. ik tekende Jason die omhoog keek en een vogel die weer ging vliegen nadat hij opeens omlaag viel. Als laatste begon ik aan Fateh. Ik had alleen nog geen flauw benul hoe ik dat ging doen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    Luna Leroux

    'Ik krijg ineens weer hoofdpijn. Ik ga weer naar m'n kamer,' zei ze. Ze pakte water en liep weg. 'Tot over een paar dagen, denk ik. Maar hopelijk ben ik eerder beter,' zei ze nog. 'Eh, sterkte,' zei ik. Toen ik zeker wist dat ze weg was sloeg ik me tekenblok weer open. Ik deed de laatste dingen aan de tekening en begon aan de volgende. Alex. Ik tekende Alex, met daar om heen andere mensen. Met allemaal = tekentjes ertussen. Daarna tekende ik Des, met gedachte wolkjes met gebeurtenissen erin. Nadat ik met Des klaar was tekende ik Jason. ik tekende Jason die omhoog keek en een vogel die weer ging vliegen nadat hij opeens omlaag viel. Als laatste begon ik aan Fateh. Ik had alleen nog geen flauw benul hoe ik dat ging doen.

    Wat kan Fateh eigenlijk?

    Randomness schreef:
    (...)
    Wat kan Fateh eigenlijk?


    Iets met vuur ;D


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    Iets met vuur ;D

    Oh ja ^^

    [Komt Fateh naar Luna of moet Luna op 1 of ander vaag manier naar Fateh?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Na een tijdje onrustig op mijn bed gelegen te hebben kijk ik mijn kamer eens rond. Ik had er nog geen tijd voor gehad. Mijn humeur was nog steeds verschrikkelijk slecht en mijn lichaamstemperatuur was zeker nog niet gedaald. Dit was gewoon klotezooi. In een hoek zag ik een branddeken en in een andere een brandblusser. Ze hadden dus voorzorgs maatregelen getroffen. Alleen al door het idee kelderde mijn humeur weer. Te snel grijp ik het eerste dat ik te pakken kan krijgen en smijt het vaasje tegen de muur. Het valt in scherven in een stoel. Door mijn woede vliegt de stoel spontaan in de fik. 'KLOTEZOOI!' schreeuw ik door de kamer. Snel pak ik de brandblusser en doof het vuur. Zelfs mijn kamer kon het niet aan. Ik rende mijn kamer weer uit en sloeg de deur voor de tweede keer dicht. De laatste zoveel treden van de trap sprong ik naar beneden. Met een rot vaart ging ik door de buitendeur en sloeg die ook dicht. Dit was precies de reden dat ik het niet voor wou doen bij Selena. Ik sprintte de tuin door tot ik ergens in een uithoek ben. Daar laat ik me op de grond zakken en trek mijn benen naar me toe.

    [Luna komt naar Fateh denk ik. Hij is best lawaaiig op het moment dus ze moet hem maar gehoord hebben ofzo.]

    Luna Leroux

    Ik was bezig met het gezicht van Fateh toen ik Fateh naar buiten zag stormen. Ik klapte mijn tekenblok dicht en volgde hem. Uiteraard nam ik mijn spullen mee. Buiten zag ik Fateh nergens. 'Fateh?!' riep ik. Ik liep verder in de tuin en keek goed rond. 'Fateh? Waar zit je?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Niet lang had ik de tijd om zacht te kunnen vloeken. 'Fateh?!' Riep iemand. 'Fateh? Waar zit je?' Zo te horen was het Luna. Ik zucht een keer, waarom kon ik niet onzichtbaar worden? 'In een uithoek van de tuin!' schreeuw ik terug. 'Betreden op eigen risico!' Schreeuw ik er snel achteraan. Ze zou wel weten wat dat betekende. Ik was gewoon vervloekt door mijn gave. Het was een hel om niet gewoon eens boos te kunnen worden.

    Luna Leroux

    'In een uithoek van de tuin!' hoorde ik hem roepen. Ik liep op zijn stem af. 'Betreden op eigen risico!' riep hij er nog gauw achterna. Ik moest eventjes goed kijken maar had hem uiteindelijk toch gevonden. Ik knielde naast hem neer en legde me spullen op de grond. 'Hey,' begon ik. 'Wat is er gebeurd, als ik vragen mag?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Luna kwam langs me zitten. Ik schoof een stukje op, misschien zou iemand me voelen gloeien of zo. Ze had wat spullen bij. 'Hey. Wat is er gebeurd, als ik vragen mag?' vroeg ze. 'Ik ben naar binnen gerend, er ging wat mis en ben weer naar buiten gerend,' zei ik geïrriteerd. Het was niet belangrijk wat er gebeurd was, het feit dat er iets gebeurd was, was al erg genoeg.