• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Chiya bleef op de bank liggen, ik kon er niks aan doen. Langzaam liep ik terug naar de woonkamer. Ik zag direct dat Alex lag de slapen. Geruisloos ging ik voor hem staan. "Ben je moe?" Vroeg ik luid, zodat hij het kon horen en ik glimlachte.

    Alex
    Ik schrik wakker 'Dat kun je wel zeggen ja. Alleen laat niemand me rustig slapen.' zeg ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee
    Steef drukt een kusje op mijn wang en ik doe mijn ogen open en glimlach naar hem.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Dat kun je wel zeggen ja. Alleen laat niemand me rustig slapen." Ik bloosde. "Sorry." Mompelde ik en ging in de stoel naast hem zitten.

    Alex
    Ik zie dat ze een beetje van me schrikt 'He ik ben niet boos hoor, ik maakte maar een grapje. En je zult nu zeker begrijpen dat ik gedwongen ben jou vannacht ook wakker te maken.' zeg ik met een grijns.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Uh.." Begon ik. "Naar beneden of blijf je liever hier?" Vroeg ik.. volgens mijn had ze niet zo veel zin meer en ik eigenlijk ook niet.

    Iral ~ Telekinese

    Ik sta op de gang en wacht tot ik naar binnen kan komen.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik lach als Destiney rode wangen krijgt als Alex haar wegstuurt. Dan kijk ik weer geïnteresseerd naar de film, want het hoofd van het vrijheidsbeeld ligt nu midden op straat.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "He, ik ben niet boos hoor, ik maakte maar een grapje. En je zult nu zeker begrijpen dat ik gedwongen ben jou vannacht ook wakker te maken." Zei hij met een grijns. Ik ging op de armleuning van de stoel zitten en trok mijn rokje recht. "Als je dat maar waagt." Waarschuwde ik en keek hem nep-boos aan, wat me niet echt lukte.

    Aimee
    'Zullen we maar naar beneden gaan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    'Moet ik er alleen nog achter komen welke kamer je hebt maar daar heb ik zo mijn methodes voor.' zeg ik nog steeds lachend.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Zullen we maar naar beneden gaan?" Ik knikte, pakte mijn broek en trok die aan. Uit de hoek van de kamer viste ik mijn shirt en trok die ook aan. Langzaam liep ik naar de deur en hield die open. "Dames eerst." Grinnikte ik en keek haar aan.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Moet ik er alleen nog achter komen welke kamer je hebt maar daar heb ik zo mijn methodes voor." Zei hij lachend. "Nou, probeer maar wat uit." Grinnikte ik en maakte een gebaar alsof ik mijn mond op slot draaide.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Destiny liep weg. Ik kon het ook wel weten. Ik liep op automatische piloot door het huis, kijkend naar de grond. De kinderen op de basisschool, middelbare school... als ik ze nou eens terug kon pakken. Ik balde mijn vuist weer en ramde zo hard als ik kon tegen de muur. Ik was altijd een van de sterkste van de klas, maar iedereen tegen één, daar kon ik nooit tegenop. Ik keek om me heen, en zag dat ik in de jongensvleugel was, op de gang. Iedereen in zijn kamer had het natuurlijk gehoord. Oeps.
    Ik hoorde een deur open gaan en iemand zeggen: "Dames eerst."
    Ik keek op en rende weg. Shit, ze hadden me natuurlijk gezien. Ik wist niet wie het waren, maar dat boeide me ook niet veel.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:16 ]

    Iral ~ Telekinese

    Ik kijk verbaasd op als iemand tegen de muur begint aan te rammen. Dan zie ik Chiya staan. Ze rent gelijk weer weg.
    Tegelijkertijd gaat de deur open en komt Steef met Aimee naar buiten.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik kijk naar de film.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:17 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik ga nu weg, tot morgen allemaal.

    Alex~transformatie
    Ik knijp mijn ogen dicht en verander weer in Des 'Sorry mevrouw maar ik ben vergeten in welke kamer ik zit.' zeg ik en ik doe alsof ik bij een balie sta.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Sorry mevrouw maar ik ben vergeten in welke kamer ik zit." Zei Alex en deed alsof hij bij de balie stond. "Nee!" Riep ik hard. "Als je dat waagt! Je gaat eraan!" Riep ik nog luider en sprong van de stoel af om hem aan te vallen.