• Ik ben weer aan het schrijven, nu nog voor mezelf, en ik vroeg me af of jullie geïnteresseerd zijn in zo'n verhaal.

    Ik kan niet echt een beschrijving geven want ik heb geen idee waar het naartoe moet leiden, maar ik heb hier wel een klein stukje, dat je misschien een beetje een idee geeft...

    Emily lachte breed. ‘Well, I’ve been thinking the past couple of days about where we live and then I realized how much fun it would be to live in an actual house! You know, the four of us? We could rent a house somewhere in Stirling.’
    ‘Emily, you’re bloody brilliant!’ zei Garrett.
    ‘Indeed,’ zei Alex. Alex lachte al even breed als Emily en zo zag hij er nog knapper uit dan normaal. Ik voelde mijn hart een tikkeltje sneller slaan. Hij keek me even aan, maar lang genoeg zodat ik zijn prachtige ogen kon bewonderen. Zijn lichtgroene ogen hadden me betoverd vanaf het eerste moment dat ik hem had ontmoet.


    Oh ja, waarom ze Engels spreken en de rest Nederlands is: het gaat over een Nederlands meisje die aan een Schotse universiteit studeert :3

    Laat uw stemmen spreken! *O*

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:52 ]


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Het zegt niet zoveel, maar ik vind de schrijfstijl wel aangenaam dus tsja.
    En ja volgens mij wil je het echt schrijven, dus ik ga je niet stoppen. :-)

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:43 ]

    De ik-persoon, is dat Emily? Want dan klopt dat "Emily lachte breed" aan het begin niet helemaal. Verder denk ik wel dat 't een leuk idee kan zijn, over een meisje dat aan een Schotse universiteit studeert, zoiets heb ik nog niet eerder gezien en als je het bij onbekende personen houdt, zou ik zoiets best lezen ^^


    “Love is a contradiction.”

    Normaal heb ik het niet zo op Engels gesproken - Nederlands gedacht, maar in dit geval snap ik het wel. Je schrijfstijl bevalt me wel, maar pas op dat je niet gaat stranden, als je zelf nog niet helemaal weet waar het tot zal leiden. (:


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Welere dat ze tussen de schotten zit.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ladylit schreef:
    De ik-persoon, is dat Emily? Want dan klopt dat "Emily lachte breed" aan het begin niet helemaal. Verder denk ik wel dat 't een leuk idee kan zijn, over een meisje dat aan een Schotse universiteit studeert, zoiets heb ik nog niet eerder gezien en als je het bij onbekende personen houdt, zou ik zoiets best lezen ^^
    oh, ja, nu je het zegt :'DD

    en nee, Emily is niet de ik-persoon (:


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik persoonlijk niet omdat ik geen Engels-gesproken-Nederlands-geschreven verhalen lees. Daar kan ik absoluut niet tegen, zelfs niet in deze context.
    Over het verhaal zelf kan ik niet veel zeggen, aangezien ik daar niet veel over weet...


    I can't even think straight.

    Ladylit schreef:
    De ik-persoon, is dat Emily? Want dan klopt dat "Emily lachte breed" aan het begin niet helemaal. Verder denk ik wel dat 't een leuk idee kan zijn, over een meisje dat aan een Schotse universiteit studeert, zoiets heb ik nog niet eerder gezien en als je het bij onbekende personen houdt, zou ik zoiets best lezen ^^


    comfort in c h a o s

    Klinkt geweldig Christa (:

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:51 ]


    "Some day you will be old enough to start reading fairy tales again.” - C.S. Lewis

    Schotten :9~.
    Stirling is een leuke stad ^^ Studeert ze aan die uni? (:
    Ik lees niet hier op Q, maar het verhaal klinkt leuk ^^


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Lilium schreef:
    Schotten :9~.
    Stirling is een leuke stad ^^ Studeert ze aan die uni? (:
    Ik lees niet hier op Q, maar het verhaal klinkt leuk ^^
    Ik ga in mei naar Stirling om die uni te bekijken :3 en ja, daar studeert ze dus :3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.