• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alex~transformatie
    'Oke, rustig het was maar een grapje hoor.' zeg ik geschrokken als ze me aan wil vallen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 17:57 ]


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Hoezee, niets gemist. (;

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    De volgende morgen lag ik dus ziek in bed. Ik had griep. Midden in de zomer. Ook fijn. Dianna, een goede vriendin van me vroeger, zei dat, als je diep in de put zit, altijd dingen moet opschrijven die je wel en niet leuk vind.
    Ik pakte een briefje en een pen, en begon te schrijven.
    (:


    ):
    Muziek
    Gym (Muêh)
    Anime
    Ziek zijn
    Lezen
    Ziek zijn in de zomer
    Nail-art
    Temperaturen kouder dan 0
    Schrijven
    Klassieke muziek (*snore*).
    Tekenen
    Dansen
    Steef.

    Ik twijfelde bij Steef. Nee, hij vond Aimee duidelijk leuk, ik kon het vergeten. Punt uit. Ik zette een streep door zijn naam. Jammer.
    Klassieke muziek kon ik dus echt niet hebben, ik werd er slaperig van, best saai. Er waren uitzonderingen, maar niet veel.
    Schrijven en tekenen, dat had ik lang niet meer gedaan. Ik kon best goed tekenen, maar ik ben ermee gestopt toen mijn ouders begonnen over het Lyle. Ik moest er eigenlijk weer eens aan beginnen, en misschien wel met Luna.
    Schrijven. Dat deed ik altijd zo graag. Je kon alles verzinnen, een perfect leven maken, perfecte personen, hoe je wilde zijn en hoe je wilde dat de wereld was. Dat ging ik doen. Ik pakte mijn schrijft en begon een titel te bedenken.

    Lekker lang, vooral door de lijst. (;
    De lijst faalt, ik kon het niet naast elkaar krijgen zonder streepjes.

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Oke, rustig het was maar een grapje hoor." Zei hij geschrokken en ik deinsde achteruit. "Sorry, ik bedoelde het ook niet zo." Mompelde ik en keek hem aan. Ik ging in de stoel zitten en sloeg mijn benen over elkaar.

    [Dat tekenen vind ik wel goed, maar ze zit nog steeds in gesprek met Jason :S]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Dat tekenen vind ik wel goed, maar ze zit nog steeds in gesprek met Jason :S]

    Hier het zelfde probleem, ben ook nog steeds in "gesprek" met Selena]

    [maar hurted is toch gewoon online? :S]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Sioux schreef:
    (...)
    Hier het zelfde probleem, ben ook nog steeds in "gesprek" met Selena]


    [ik ga Luna na het gesprek wel aan Fateh koppelen ;P -Grapje ;d- ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    LovingStyles schreef:
    [maar hurted is toch gewoon online? :S]

    [Net in het andere rpg in die van Nikki zei ze dat ze het acc deelt met een ander ;s]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    [Net in het andere rpg in die van Nikki zei ze dat ze het acc deelt met een ander ;s]


    [hmm dat is niet echt heel handig, maarja ik ga slapen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    (...)

    [ik ga Luna na het gesprek wel aan Fateh koppelen ;P -Grapje ;d- ]

    [van mij mag je het proberen (nadruk op proberen)]

    Sioux schreef:
    (...)
    [van mij mag je het proberen (nadruk op proberen)]


    [Awesome, ik neem het aan. Als Hurted morgen nog niet is loods ik Luna daar gewoon weg.. en gaat ze eerst Jason tekenen.. Dat word haar nieuwe hobby, iedereen in het huis tekenen. Wie ze daarna allemaal nog moet weet ik niet XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Awesome, ik neem het aan. Als Hurted morgen nog niet is loods ik Luna daar gewoon weg.. en gaat ze eerst Jason tekenen.. Dat word haar nieuwe hobby, iedereen in het huis tekenen. Wie ze daarna allemaal nog moet weet ik niet XD]

    [goed idee, ze heeft tot morgen en dan gaat Fateh ook, wat doen weet ik nog niet.]

    Sioux schreef:
    (...)
    [goed idee, ze heeft tot morgen en dan gaat Fateh ook, wat doen weet ik nog niet.]


    [Ik ook niet ;d Maar Chiya die wou ook al de heletijd iets tegen Luna zeggen XD, dus dat ga ik dan eerst doen.]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [Ik ook niet ;d Maar Chiya die wou ook al de heletijd iets tegen Luna zeggen XD, dus dat ga ik dan eerst doen.]

    Oké, ik waarschuw wel vast dat Fateh in een slechte bui is. Dus...]