• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Luna Leroux


    'Dan begrijpt hij wat ik bedoel,' zei hij kil. Ik keek omlaag. Waarom zag ik iets moois, terwijl hun het vreselijk vonden? 'Er zijn dingen die er mooier uit zien dan iets op een afstandje te laten branden,' zei hij. Ik keek hem vragend aan. Hij haalde zijn hand weg en liet de papier restjes in zijn andere hand glijden. Het papiertje vatte weer vlam. Hij blies en er kwam een steek vlam. Gefascineerd keek ik er naar. De as werd met de wind meegenomen. 'Wauw,' zei ik weer zachtjes. Fateh ging in het gras liggen en liet zijn handen bij die van mij. Met mijn nog steeds koude vingers ging ik over zijn handen. Ik zag dat hij zijn ogen sloten en ik merkte dat de temperatuur van zijn handen waren gedaald.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik had geen zin om te schrijven, dus pakte ik mijn DVD-speler met Angel Beats! erbij en begon Yurippe na te tekenen. Ik pakte een groene Napoleon van mijn kastje en stopte die in mijn mond.

    Fateh
    'Ik zal proberen uit te leggen waarom ik, en Jason waarschijnlijk, er niks moois in zien,' zeg ik rustig. Ik was weer wat rustiger dus de kans op ongelukken was verkleind. 'Ik zie vuur niet als iets moois zoals jij. Jij kent alleen het siervuur van een kachel en het verwoestende deel alleen van tv. Maar ik heb vaak genoeg het verwoestende deel zelf meegemaakt, er zelf voor gezorgd dat er wat ergs gebeurde en dat heeft me veranderd. Eerst is het wel leuk dat je zoiets kunt, maar na een tijdje heb je het vaak genoeg mis laten gaan en zie je het mooie niet meer omdat je alleen het slechte deel gewend bent.'

    Luna Leroux

    'Ik zal proberen uit te leggen waarom ik, en Jason waarschijnlijk, er niks moois in zien,' zei Fateh rustig. Ik keek hem aan en luisterde aandachtig naar hem. Hij had gelijk, maar ik vond het jammer dat hij het mooie niet meer kon zien. Als ik het kon zou ik hem het mooie ervan weer laten zien. Maar ik wist nog niet hoe. Ik zuchtte. 'Bestaat er een kans dat je het op sommige momenten weer mooi kan vinden?' vroeg ik zachtjes. Ik wist niet of ik het wel of niet moest vragen. Ik wist ook niet hoe hij er op ging reageren. Terwijl ik op het antwoord ging wachten, staarde ik naar onze handen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Bestaat er een kans dat je het op sommige momenten weer mooi kan vinden?' vroeg Luna na naar mijn verhaal geluisterd te hebben. Ze vroeg het zacht, alsof ze bang was dat er iets zou gebeuren. Mensen waren bang voor me, bang dat ik iets zou doen. Ik trok mijn handen weer terug en legde ze onder mijn hoofd. Ze waren bijna koud. 'Heel misschien, maar ik denk het niet,' zeg ik kil. Er was niks positiefs aan deze situatie en van te voren was ze gewaarschuwd. Ik zou gewoon zeggen wat ik dacht, als ze het niks vond zou ze weg gaan en anders niet.

    Luna Leroux

    Hij trok zijn handen weg en legde die onder zijn hoofd. Vroeg ik wat verkeerd? 'Heel misschien, maar ik denk het niet,' zei hij kil. Ik keek hem aan. Waar zou hij aan denken. 'Hmm, daar doe ik het voor,' zei ik met een glimlach. Ik pakte mijn tekenblok en sloeg hem open op een leeg bladzijde. Ik had een idee en begon Fateh te tekenen die vuur uit zijn hand blies. Precies wat hij net deed. 'Misschien moet je dingen bekijken van een afstandje,' zei ik onder het tekenen. 'Misschien zijn dingen op het moment zelf niet mooi, maar als je later naar kijkt misschien wel,' zei ik en dacht eventjes na. 'Maar, dat geld niet voor alles,' zei ik vlug.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Het word waarschijnlijk ook niet mooier als ik het op een afstandje zie,' zeg ik zacht. 'De beelden die ik heb gezien blijven in mijn hoofd zitten terwijl ik het vuur zie. Elke keer dat er iets met vuur wordt gedaan zie ik ze weer.' Ik stop even, ik zei teveel. 'Je hebt nooit iemand gezien waarbij de schenen en de broek in vlam stonden. Je wilt dat niet zien!' Ik moest me weer concentreren om rustig te blijven. Rustig en ongevaarlijk.

    Luna Leroux

    Ik bleef luisteren naar wat Fateh vertellen had. Er klonk onrust in zijn stem. Ik legde mijn tekenblok op zijn schoot. Ik was nog niet klaar ermee. Maar ik had het gevoel dat het geen nut had om hem af te maken. ik keek omlaag en friemelde aan me shirt. Natuurlijk had ik die dingen niet gezien. Ik had zo veel dingen nog niet gezien. Ik zou willen dat hij het ook niet had gezien.

    [Ik ben ff douchen]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik zat op mijn iPad op Youtube. Ik zag een video van Caribbean Combo.
    Wie waren dat ook weer? dacht ik. Ik had ze ooit wel gezien, maar dat was best lang geleden.
    Ik klikte het aan, en ik wist het weer. Ik kende het van een vriendin van vroeger. Zij was Antilliaans, en ik ben zelfs een keer met haar en haar ouders mee op vakantie naar Curaçao geweest. Wij lagen slap om hun, en nog steeds vond ik ze grappig. Wat grof, maar dat maakte me niet uit.
    Die vriendin, die heette Sydney. Ze was mijn beste vriendin, zelfs toen ze wist dat ik aura's kon zien, maar ze verhuisde naar Curaçao en ik dacht niet meer aan haar. Tot ik 15 was, maar toen wist ik haar telefoonnummer en e-mail en zo niet meer.

    Tja, best vaag, maar ik ben nu ook Caribbean Combo aan he kijken. :"D

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 21:39 ]

    Fateh
    'Zoiets zal Jason ook wel gezien hebben, ongeveer zoiets ergs aangezien ik niet weet wat hij kan,' zeg ik onrustig. Er zat steeds meer spanning in mijn lichaam die eruit moest. Vaak ging het eruit door iets te laten branden of door vuur te laten ontstaan. Maar ik had het niet onder controle dus ik kon het zeker niet doen als Luna erbij is. Misschien zou ze het niet merken. Het ging de hele tijd door mijn gedachten. Ik kon het niet meer weg laten, ik moest het leren beheersen. Steeds meer neemt het vuursturen zijn deel in mij. 'Ik moet het gaan leren beheersen,' mompel ik. Een zacht gevloek volgde het.

    Sioux schreef:
    Fateh
    'Zoiets zal Jason ook wel gezien hebben, ongeveer zoiets ergs aangezien ik niet weet wat hij kan,' zeg ik onrustig. Er zat steeds meer spanning in mijn lichaam die eruit moest. Vaak ging het eruit door iets te laten branden of door vuur te laten ontstaan. Maar ik had het niet onder controle dus ik kon het zeker niet doen als Luna erbij is. Misschien zou ze het niet merken. Het ging de hele tijd door mijn gedachten. Ik kon het niet meer weg laten, ik moest het leren beheersen. Steeds meer neemt het vuursturen zijn deel in mij. 'Ik moet het gaan leren beheersen,' mompel ik. Een zacht gevloek volgde het.

    Vuursturen? Lol, dan denk ik meteen aan Avatar. (;

    Randomness schreef:
    (...)
    Vuursturen? Lol, dan denk ik meteen aan Avatar. (;

    Dat is ook het makkelijkste om als uitgangspunt te nemen dus dan weten mensen een beetje wat je kunt, dus het is goed dat je daaraan denkt^.^

    Sioux schreef:
    (...)
    Dat is ook het makkelijkste om als uitgangspunt te nemen dus dan weten mensen een beetje wat je kunt, dus het is goed dat je daaraan denkt^.^

    Oké, dus volgens mij ben jij Zuko. (:

    Luna Leroux

    'Zoiets zal Jason ook wel gezien hebben, ongeveer zoiets ergs aangezien ik niet weet wat hij kan,' zei hij onrustig. 'Verlammen,' mompelde ik. Ik pakte de tekenblok weer op en liet hem de tekening zien die ik van Jason had gemaakt. 'Ik moet het gaan leren beheersen,' hoorde ik hem mompelen. Met wat gevloek dat volgde. Ik ging met 1 hand met zijn haren spelen. Ik wist niet of het wat hielp, maar zijn handen waren onder zijn hoofd. 'Kan ik je ermee helpen?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Luna liet een tekening van Jason zien, ik zag een vogeltje naar beneden vallen op de achtergrond(?). Zoiets had ik al gedacht bij zijn beschrijving. Ik voel Luna's hand door mijn haar gaan. Niet veel mensen hadden dat ooit gedaan. De meeste waren bang voor me, vooral na een paar stunts. 'kan ik je ermee helpen?' vroeg Luna. Aan de ene kant werd ik rustig van haar, maar aan de andere kant maakte ze me ook onrustig. 'het is te gevaarlijk. Ik zou je niet kunnen genezen of het vuur bij je weg halen s het mis gaat,' mompel ik. Ik zou Luna iets aandoen als ze erbij zou zijn. Als mijn kleren of iets in brand vloog zou het alleen dat zijn en niet mijn lichaam. Ik zou het uit kunnen trekken en het laten uitbranden of iets, maar bij Luna? Ze zou er aardig wat aan over kunnen houden, met wat pech. 'weet ik eigenlijk wat jij kunt?' bedenk ik me ineens. Ik kreeg mezelf niet meer ingeschat en had geen idee meer hoe ik moest aanvoelen. In ieder geval was mijn gedachten een grote brij.