• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Sioux schreef:
    (...)
    Oké, ik waarschuw wel vast dat Fateh in een slechte bui is. Dus...]


    [She can handle it]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)

    [She can handle it]

    [dat zullen we nog wel zien, als je het mij vraags gaat het op een pf andere manier drama worden *begint al te denken*]

    Sioux schreef:
    (...)
    [dat zullen we nog wel zien, als je het mij vraags gaat het op een pf andere manier drama worden *begint al te denken*]


    [Dat is juist leuk ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    'Geeft niet hoor.' zeg ik en ik kijk verder naar de film.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Midna schreef:
    (...)

    [Ik ook niet ;d Maar Chiya die wou ook al de heletijd iets tegen Luna zeggen XD, dus dat ga ik dan eerst doen.]

    Ja, ik heb zin om met Luna te kletsen. (;

    Randomness schreef:
    (...)
    Ja, ik heb zin om met Luna te kletsen. (;


    [Ik doe het na het eten waarschijnlijk (: Ik ga nu namelijk eerst aflevering kijken van The Vampire Diares ;P]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ok, de dag is om. Ik haal Luna weg bij Jason

    Luna Leroux

    Ik had Jason mijn tekenblok gegeven en zei 'Wat wou je trouwens eigenlijk net zeggen?'
    Ik bedacht me even en griste mijn tekenblok weer terug. 'Eh, weet je wat?' begon ik. 'Ik eh spreek je later wel weer,' zei ik en vluchtte naar binnen. Ik liep naar de eetkamer en ging aan tafel zitten. Ik sloeg mijn tekenblok open en bekeek de tekeningen. De tekeningen waren best standaard. Ik dacht even na en kreeg een geweldig idee. Opnieuw de tekeningen maken, met de gaves erin verwerkt. Ik dacht even na en ging bedenken van wie ik allemaal hun gaves wist. Luel, Alex, Des, Jason, Fateh. Ik sloeg de bladzijdes om van me tekenblok en pakte mijn potlood. Ik begon als eerst met die van Luel, de verleider. Ik tekende Luel, met daarachter vele meisjes die verliefd naar hem keken.

    [Ik weet niet of Luna het van nog meer wist haha XD]

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 17:47 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna besloot dat de dag om is dus voor mij ook [van Fateh wist Luna het ook, vuur]

    Fateh
    Ik had geen zin om nog verder in discussie te gaan. 'Denk er maar over na wat ik heb gezegd,' zeg ik kil en sta op. 'Ik ben er weer vandoor.' Met grote passen loop ik de tuin door. Selena had mijn humeur aardig verslechterd. Onderweg voel ik snel aan mijn arm. Shit warm, denk ik. al snel ben ik weer binnen. Met twee treden tegelijk ren ik de trap op. Dat zal wel aardig wat lawaai hebben gemaakt. Ik loop snel verder over de overloop en let niet op al het geluid dat ik maak. Eindelijk kom ik bij mijn kamer. Ik hoef hem gelukkig niet te delen. Met een harde klap sloeg ik de deur dicht en plofte op mijn bed. Iemand zou me gehoord moeten hebben, bedenk ik me achteraf, maarja ik kan er ook weinig aan doen. Als iemand zou komen kijken zou ik het wel proberen uit te leggen. Vuur sturen, nooit meer als er iemand bij is alleen maar in een veilige omgeving als ik alleen ben!

    [Oja ;D ik weet het weer van Fateh, ik verander het weer ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fine, next day.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    De volgende dag was ik al een heel eind met mijn verhaal Lotus Diaries. Ik maakte er ook tekeningen bij, anime tekeningen natuurlijk.
    Ik had honger. Ik stapte uit bed. Ik had mijn pyjama nog aan, maar dat maakte me niets uit. Rond deze tijd is toch niemand in de eetzaal. Toen ik er binnenliep zag ik Luna zitten. Ik liep naar haar toe. Ik keek naar de tekeningen achter haar rug. Ze was bezig met een jongen die verdacht veel op Luel leek en veel meisjes die verliefd hem achterna gingen.
    'Grappig,' zei ik.

    Luna Leroux

    'Grappig,' hoorde ik achter me. Geschrokken sloeg ik mijn blok dicht en keek ik haar aan. 'Wat grappig? Niks grappig!' riep ik geschrokken. Het was Chiya. 'Ehh,'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Haha lol.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Wat grappig? Niks grappig!' riep ze geschrokken. Blijkbaar zag ze nu pas dat ik het was. 'Ehh..'
    Houd je lach in, Chiya. Je kan nu niet lachen, dacht ik.
    'Oh, sorry. Ook voor laatst trouwens, ik snap het als je het niet wil vertellen. Maar ik wilde je iets vragen. Hoe vind je mijn verhaal, en mijn tekeningen natuurlijk.' Ik haalde mijn schrift onder mijn arm vandaan en gaf die aan Luna.

    Ik teken ook anime, hier is er een van, mocht je die willen zien. (;

    Randomness schreef:
    (...)

    Ik teken ook anime, hier is er een van, mocht je die willen zien. (;

    :O jij kunt anime handen tekenen:O vet!! de tekening is echt vet

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:35 ]

    Sioux schreef:
    (...)
    :O jij kunt anime handen tekenen:O vet!! de tekening is echt vet

    Lol ty. Die stelt niet veel voor, heb ik nagetekend uit zo'n teken tutorial boek.

    But back to the story. Ik ben nog aan het denken. (;

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 18:38 ]

    Luna Leroux

    'Oh, sorry. Ook voor laatst trouwens, ik snap het als je het niet wil vertellen. Maar ik wilde je iets vragen. Hoe vind je mijn verhaal, en mijn tekeningen natuurlijk,' zei ze haalde een schrift onder haar armen vandaan en gaf het aan mij. Ik sloeg hem open en begon te lezen.
    Na een tijdje deed ik hem weer dicht en gaf ik het terug. 'Ik vind het geweldig,' zei ik. 'Maar, waarom kom je daarvoor naar mij?' vroeg ik aan haar.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you