• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Aimee
    Ik trek snel mijn shirt aan en loop naar Steef. Als we de deur open doen zie ik Iral staan. Snel loop ik langs hem terwijl mijn hoofd rood word.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    We liepen uit de kamer en ik voelde een ongemakkelijke sfeer, bij Aimee, die een rood hoofd kreeg en bij Iral. Ik liep langs Iral, achter Aimee aan. Samen stonden we in de hal. "Woonkamer?" Vroeg ik en gaf een korte knik naar het geluid van een film.

    Aimee
    "Woonkamer?' vraagt Steef. 'Is goed,' antwoord ik glimlachend.

    [ik ga zo slapen, ben al de hele dag moe -.-]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Ik ben douche, met een half uurtje terug]

    [Waarom zeg ik dit -.-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik stopte weer in de hal. Ik zag mijn familie. Mijn moeder, broer en zus. Mijn vader, die woonde in Japan. Ze walgden van me, dat zag ik in hun blik. Ik schreeuwde iets. Ik weet niet wat, het ging er gewoon uit. Alles begon te draaien, het leek wel Villa Volta. Ik wankelde. Ik leunde met mijn arm tegen de muur, met mijn gezicht tegen de muur. Ik begon gek te worden. Ik had een soort flashback hoe alle kinderen wegrenden voor me, ze waren bang dat ik ze iets aandeed. In plaats daarvan deden zij mij iets aan. Ik werd mentaal helemaal gek. Alles werd warm en toen weer koud. Ik deed moeite om te blijven staan, maar gelukkig leunde ik tegen een muur. Ik begon te trillen. Ik weet niet of ik gek of ziek was. Of beide. Het was in ieder geval niet goed. Ik greep naar mijn hoofd. Ik had knallende hoofdpijn. Ik voelde me alsof de hele wereld me aanstaarde en bang voor me was. Ik zakte door mijn knieën en zat daar maar met mijn hoofd te draaien op de grond.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:32 ]

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Is goed." Antwoordde ze glimlachend en samen liepen we naar de woonkamer. Ik liet me op een bank vallen en wierp een blik op de tv.

    [Slaap lekker. (;]

    Hah, het topic komt tot leven. (;

    [Ok, ik raar dus geïrriteerd aan het feit als iemand gewoon een tijdje op Q is zonder te reageren o-O -Sorry Hurted maar het moest eruit..-]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ok, ik raar dus geïrriteerd aan het feit als iemand gewoon een tijdje op Q is zonder te reageren o-O -Sorry Hurted maar het moest eruit..-]

    Haha i know, heb ik nu ook met een andere RPG. Maar ik ben het meeste van de RPG ook alleen, en ik heb geen zin om met zijn drie of vieren te praten, dan moet je alleen maar meer wachten.

    ...En ik kijk Angel Beats!. x'd

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 21:58 ]

    Aimee
    Ik en Steef lopen de woonkamer binnen. Hij laat zich op een bank vallen en ik ga naast hem zitten en leun tegen hem aan. Na een blik op de tv sla ik een diepe zucht, ik haat deze film.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Aimee leunde tegen me aan en slaakte een zucht, toen ze een blik op de tv wierp. "Geen zin in deze film?" Vroeg ik aan haar.

    Midna schreef:
    [Ok, ik raar dus geïrriteerd aan het feit als iemand gewoon een tijdje op Q is zonder te reageren o-O -Sorry Hurted maar het moest eruit..-]


    Ik snap je heel goed, ik kan ook geïrriteerd raken als iemand niet reageert. En als ik zelf niet kan reageren op een topic, schrijf ik me uit of ik meld me afwezig. xd.

    Aimee
    Ik knik, 'heb hem al veel te vaak gezien...Maarja, wat doe je er aan?" Ik glimlach even naar Steef en ga iets dichter tegen hem aan zitten.

    [ bericht aangepast op 23 jan 2012 - 14:40 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Iral ~ Telekinese

    Als ze weer naar buiten komen, kijk ik Aimee heel even ongemakkelijk aan en ga dan naar binnen. Daar pak ik een boek die ik had meegenomen en laat me op bed vallen.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Aimee en Steef nemen naast mij plaats op de bank en hebben klachten over de film. Ik doe moeite om geen geïrriteerde opmerking te maken.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Sorry mevrouw maar ik ben vergeten in welke kamer ik zit." Zei Alex en deed alsof hij bij de balie stond. "Nee!" Riep ik hard. "Als je dat waagt! Je gaat eraan!" Riep ik nog luider en sprong van de stoel af om hem aan te vallen.