• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Randomness schreef:
    (...)
    Vanaf pagina 5. :"]

    Oke, ik zal het proberen: Selena is bij Fateh en zei tegen Fateh dat hij eens moest proberen om vuur te maken, dat heeft hij gedaan en nu hebben ze een kleine (half schreeuwende) discussie over gavens en Lyle house. Verder zijn Steef en Aimee(geloof ik) bezig met 16+ gedingens. En zijn nog een paar mensen film aan het kijken. en de rest idk

    Okee, ty.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door de hal naar mijn kamer. Ik had nog steeds Alchemy opstaan, alsof ik hoopte dat iemand vroeg wat ik luisterde. Ik vond het altijd leuk om te vertellen over muziek en anime. Mijn broer en zus werden er altijd gek van, maar soms vonden ze het toch wel leuk. Ik vroeg me af wat ze aan het doen waren. Of ze me al vergeten waren, of ze me misten. Ik stond stil. Ik stond midden in de hal. Zou iemand buiten het Lyle nog ooit aan me gedacht hebben? Hielden ze nog wel van me? Ik werd opeens boos. Ik balde mijn vuisten. Het hielp bij mij altijd het beste om tegen dingen aan de schoppen en met dingen te gooien om van mijn woede af te komen. Maar ik kon natuurlijk niet zomaar met dingen gaan gooien hier. Er liep een traan over mijn wang. Ik had eigenlijk gewoon niemand meer. Mijn broer en zus steunden me altijd, tot ze wisten wat ik had. Ze vonden me een heks, en eigenlijk iedereen die me kende. Ik liet me op een bank vallen en en rolde nog een traan over mijn andere wang. Ik keek maar een beetje naar de grond, denkend aan wat iedereen altijd tegen me zei, hoe ze me op school pestten. Het schoppen, het slaan.
    'Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo ben?' fluisterde ik tegen mezelf. Zou iemand me gehoord hebben?

    I know, lekker veel drama. Had ik zin in. (;

    [Ik kan ook drama gaan doen? ;D maar dat komt nu zo raar want Jason & Luna hebben het nu over tekeningen.. Ik wil verder XD]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    SomeMusic schreef:
    [@Randomness: Destiney kan gitaar spelen & zingen.]

    AHA. Daar kan ik wat mee. ^^
    Waar is ze nu, eigenlijk? Ik wacht dan wel tot ze daar weggaat.

    [Ik ben er weer! & Ik heb mijn opa en oma overleefd. Ben niet gestorven door een snorkus. XDDDD]

    [Whoohoo xd]


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee
    Ik kijk geschrokken op als de deur ineens open gaat en er een jongen in de deuropening staat. Ik zie hem naar me kijken en hij wordt rood terwijl ik snel mijn armen over mijn borsten heen sla. Hij stamelt iets en verdwijnt dan weer.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Nadat ik naar de wc was geweest, liep ik in de hal en zag Chiya lopen, zo aan haar gezicht te zien was ze boos. Ze balde vuisten en liep naar een bank, ze liet zich erop vallen en zachtjes liep ik achter haar aan. "Ik kan er toch niets aan doen dat ik zo ben?" Fluisterde ze tegen zichzelf. "Chiya..?" Zei ik zachtjes. "Gaat het?" Ik keek bezorgd en meelevend.

    [Drama. ;p]

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Dat is dus Iral." Grinnikte ik en keek naar Aimee. "Mijn kamergenoot." Ik boog me weer naar haar toe en drukte een kus op haar voorhoofd.

    Aimee
    Steef drukt een kus op mijn voorhoofd. 'Dat was echt beschamend,' zeg ik zacht.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    "Dat was echt beschamend." Zei ze zachtjes. Ik knikte. "Voor hem.." Mompelde ik en vervolgde mijn zin snel. "Voor jou ook.." Lichtjes bloos ik, wanneer ik naar haar handen keek die ze nog steeds voor haar borst hield.

    Aimee
    Ik kijk Steef even aan en ga dan opzoek naar me bh. Als ik die heb gevonden doe ik hem snel aan en sluit mijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie
    Ik gaap nog een keer en ga iets lekkerder zitten. Langzaam vallen mijn ogen dicht.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Even keek ze me aan, zocht haar bh en trok die aan. De sloot haar ogen en drukte een kusje op haar wang.

    Ik lach me serieus kapot om Aimee & Steef. (;

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Chiya?' hoorde ik iemand voorzichtig zeggen.
    Ik keek met betraande ogen op. Destiny keek me met vriendelijke, maar bezorgde ogen aan. Het liedje op mijn iPod was afgelopen en My Soul, Your Beats! was aan de beurt op de afspeellijst. Het liedje paste bij de sfeer.
    Ik glimlachte geforceerd. 'Hoi,' zei ik. Toen besefte ik pas dat je de tranen nog in mijn ogen kon zien. Ik veegde ze weg en keek weer naar dde grond. Het ging niemand iets aan, maar ik wist niet dat ik met iemand moest praten. Destiny waarschijnlijk wel.