• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep de trap op, ging mijn kamer binnen en keek naar de armband die op de vensterbank lag. Die had ik van mijn oma gekregen. Ze was mijn enige steun, maar ze kreeg een hartaanval toen ik 11 was. Die overleefde ze niet. Ik droeg de armband nooit, maar hij betekende veel voor me.
    Ik keek uit het raam en zag een jongen in een hoekje zitten met zijn benen opgetrokken, als een klein jongetje. Ik kende hem nog niet, maar ik dacht dat het geen slim idee was om nu naar hem toe te gaan. Luna zag ik ook in de tuin lopen, verderop. Ze keek rond alsof ze de jongen zocht.
    Ik ging op bed zitten en zette mijn iPod aan. Geen oordopjes deze keer, als ze het in een andere kamer horen is dat pech. Ik deed mijn raam wel dicht.
    Ik zette Empire State of Mind op en begon, zo goed en zo kwaad als het ging, mee te zingen. Mijn stem sloeg over. Ik zette het nummer opnieuw op en probeerde het gewoon nog een keer. Ik weet niet of ik iemand op de gang hoorde lopen, maar dat maakte me niet zoveel uit, ook niet als die me hoorde.

    Luna Leroux

    Fateh schoof een stukje op. Waarom? Het was toch niet nodig? 'Ik ben naar binnen gerend, er ging wat mis en ben weer naar buiten gerend,' zei hij geïrriteerd. Ik ging in een kleermakerszit zitten en keek hem aan. 'Wil je vertellen wat er mis is gegaan?' vroeg ik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Wil je vertellen wat er mis is gegaan?' vroeg Luna. Ze had geen idee hoe gevaarlijk ze bezig was. Om haar een klein idee te geven legde ik mijn bijna gloeiende hand op haar onderarm. Als ik iets spontaan had laten ontbranden was het zeker niet goed. Ik zuchtte even en haalde mijn hand weer weg. En nu het nog rustig vertellen. 'Ik was boos, heb een vaasje of iets naar de muur gegooid wat in scherven op een stoel belanden en toen heb ik-' Ik slik even en concentreer me om rustig te blijven. 'en toen is de stoel in de fik gevlogen... dat ik weer heb geblust.' Mijn handen waren ondertussen gebald. 'De rede waarom is niet belangrijk!' zeg ik snel. Ze moest er niet verder op in gaan, dat zou mis gaan.

    Luna Leroux

    Fateh legde zijn hand op mijn onderarm. Ik had een t-shirt aan, dus ik voelde heel goed hoe zijn hand gloeide. Ik wou mijn arm wegtrekken, want het begon zeer te doen. Toch deed ik het niet. Hij zuchtte en haalde zijn hand weg. 'Ik was boos, heb een vaasje of iets naar de muur gegooid wat in scherven op een stoel belanden en toen heb ik-' begon Fateh. Hij slikte, ik keek hem aan. Ik wist niet wat ik moest verwachtten of wat ik moest doen. 'en toen is de stoel in de fik gevlogen... dat ik weer heb geblust,' zei hij. Ik schrok wel eventjes, maar probeerde het niet te laten merken. Ik keek hem nog steeds aan en zag dat zijn handen waren gebald. 'De rede waarom is niet belangrijk!' zei hij vlug. Ik keek hem vragend aan. Ik wou het vragen, maar ik wist niet wat er dan ging gebeuren. Ik wist niet precies wat ik moest zeggen, dus staarde ik hem maar wat aan. Wat eigenlijk heel onbeleefd is.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    Na mijn verhaal had Luna niets meer te zeggen. Ik wist dat ze mijn verhaal maar niks vond. Ze keek me alleen maar aan. Ze wou vragen waarom ik boos was geworden, maar had beseft wat er dan zou gebeuren. Ik zag dat ze een blok met blaadjes bij had. Ik scheurde er een leeg blaadje uit, verfrommelde het en legde het een stukje verder op een paar steentjes. 'Ik zal laten zien wat er gebeurde met de stoel, alleen dat was erger aangezien het hout en het stof een hogere ontbrandingstemperatuur heeft dan dat blaadje. Dit zou gebeuren als je verder zou vragen,' zeg ik. Het praten ging beter dan verwacht. Natuurlijk was ik nog nooit echt boos geworden in het openbaar. Ik staarde 5 seconde naar het papiertje en het vloog spontaan in de fik. Ik pakte het op en liet het in mijn hand doven. Mijn handen hadden nog niet eens een rood plekje door het vasthouden van een brandende papier. Misschien zou ik het nog een keer laten fikken.

    Luna Leroux

    Fateh scheurde een blaadje uit me tekenblok. Ik keek geschrokken, maar toen ik zag dat hij een lege te pakken had was ik opgelucht. Hij verfrommelde het en legde het wat verder op, op een paar steentjes. Vragend keek ik hem aan. 'Ik zal laten zien wat er gebeurde met de stoel, alleen dat was erger aangezien het hout en het stof een hogere ontbrandingstemperatuur heeft dan dat blaadje. Dit zou gebeuren als je verder zou vragen,' zei hij. Hij staarde er naar. Vlak daarna vloog het blaadje in de fik. Ik keek geschrokken, maar ergens had vuur toch wat hypnotiserends. Misschien dat ik daarom me haren oranje had laten maken. Fateh pakte het blaadje op en liet hem doven. Ik keek naar zijn handen, maar er zat geen brand plek. Ik ging met mijn koude vingers over zijn handen. Zijn handen waren nog steeds warm. 'Wauw,' zei ik zachtjes. Ik wist niet precies waarom ik dat zei. Ik wist niks beters om te zeggen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik verveelde me, zoals altijd als ik ziek was. Ik had niemand om mee te praten, dat was nog het ergste. Ik pakte mijn DVD-spelertje en ging maar Angel Beats! kijken.

    Fateh
    Luna's koude vingers gingen over mijn handen. Het gaf enigszins een gevoel van rust. 'Wauw,' zei ze. 'Het is niet wauw, het is eerder verschrikkelijk. Het gebeurt alleen maar omdat ik boos ben en als je ineens een stoel ziet verfikken begin je eerder te schelden dan dat je denkt, best mooi eigenlijk.'

    Luna Leroux

    'Het is niet wauw, het is eerder verschrikkelijk. Het gebeurt alleen maar omdat ik boos ben en als je ineens een stoel ziet verfikken begin je eerder te schelden dan dat je denkt, best mooi eigenlijk,' zei hij. Dejavu. 'Jason zei ook al zo iets,' zei ik zachtjes. Nog steeds zat ik met mijn koude handen rondjes te draaien op zijn hand. 'Maar je hebt gelijk. Ik probeer alleen iets moois er van in te zien,' zei ik. 'Maar geef toe. Wat je net deed zag er op zich mooi uit,' voegde ik er zachtjes aan toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fateh
    'Jason zei ook al zo iets,' zegt Luna. 'Dan begrijpt hij wat ik bedoel,' zeg ik kil. 'Er zijn dingen die er mooier uit zien dan iets op een afstandje te laten branden.' Ik laat de restjes van het papier in mijn andere hand glijden en ik laat het restje papier nog eens ontbranden en blaas het vuur weer als een steekvlam weg. De as werd door de wind meegenomen en ik ging in het gras liggen. Mijn handen liet ik bij Luna. Even sloot ik mijn ogen. Eindelijk was ik weer wat rustiger.

    [ bericht aangepast op 24 jan 2012 - 20:22 ]

    [Ehm, Fateh laat het ontbranden weer, maar Luna zit met haar vingers daarbij?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Ehm, Fateh laat het ontbranden weer, maar Luna zit met haar vingers daarbij?]

    in een andere hand?? :S ben aan het leren dus ben wat afwezig

    Sioux schreef:
    (...)
    in een andere hand?? :S ben aan het leren dus ben wat afwezig

    [Ghehe, ze hand haar hand in die hand waar hij het blaadje in liet doven. Omdat hij geen brandwond had of zo]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    (...)
    [Ghehe, ze hand haar hand in die hand waar hij het blaadje in liet doven. Omdat hij geen brandwond had of zo]

    dan wissel ik wel wat moment

    aangepast:)