• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Jason Happle / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 19 jan 2012 - 7:58 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Spyclon schreef:
    [Ja oké xD maar nu gebeurt het weer xD]


    [LEZEN! XD
    Nee, ik ga niet fout doen.. S:]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [Altijd! Vooral 's Avonds. Daniel & Ivo = De Avondploeg! (H)]
    AVONDPLOEG 4 EVER! Ik luister altijd, ze zijn fcking geniaal!


    I only miss you when I'm breathing

    Spyclon schreef:
    (...)AVONDPLOEG 4 EVER! Ik luister altijd, ze zijn fcking geniaal!


    [ZEKER WETEN! Ze zijn bommen van de radio. XD]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [LEZEN! XD
    Nee, ik ga niet fout doen.. S:]
    [lololol]


    I only miss you when I'm breathing

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [ZEKER WETEN! Ze zijn bommen van de radio. XD]
    [De Tsaar Bomba's!]


    I only miss you when I'm breathing

    Iral ~ Telekinese

    Ik besluit om een boek van mijn kamer te gaan pakken dus ga ik naar boven. Als ik de deur open van de ruimte die ik met Steef deel zie ik hem met Aimee op bed zitten. Aimee's bovenlichaam is bloot en ik loop rood aan.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik kijk verder naar de film.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Ik gaf kusjes op Aimee's borsten en voelde een beschamend gevoel. Ik draaide me om en zag Iral daar staan. Rustig blijven, ging er door mijn hoofd. Ik kon nu twee dingen doen, kwaad worden, omdat hij ons betrapte of rustig blijven en vragen of hij wilde weggaan. Langzaam keek ik op en zag hem, versteend in de deuropening staan met een rood aangelopen hoofd. Ik zat in een boxer, op de rand van het bed. "Uh.. " Begon ik en voelde dat ik me niet schaamde, mijn oudere broer had me ook één keertje met een meisje betrapt en toen waren we nog verder. "Je stoort." Mompelde ik met een kleine grijns.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 15:54 ]

    Iral ~ Telekinese

    Ik begin onverstaanbaar te stotteren en sluit dan snel de deur weer. Oké, dat was een afgang.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik kijk verder naar de film.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    Mijn blikje cola was op en ik gooide hem met een sierlijke boog in de vuilnisbak. Uit de woonkamer hoorde ik geluiden komen, het leek wel alsof iemand een film keek. Ik stond op en liep naar de woonkamer, ik zag twee jongens zitten. "Héee." Groette ik ze en ging in een stoel zitten.

    Stephen 'Steef' | Telepathie.
    Iral stotterde wat en sloot de deur. *Oke, dat was een afgang.* Ging er door zijn hoofd. Ik grinnikte, dat klopt. Ik boog me weer naar Aimee, drukte een kus op haar lippen en ging weer op het bed liggen.

    Iral ~ Telekinese

    Ik begin onverstaanbaar te stotteren en sluit dan snel de deur weer. Oké, dat was een afgang.

    Luel ~ Verleidingskracht

    De film was een beetje saai, het speelde zich af op een feestje. 'Wanneer komen die aliens nou?' vraag ik aan Vince.
    Dan hoor ik hoe er iemand binnen komt. Als ik opkijk zie ik een knap meisje die in een stoel ploft. Ze begroet ons.
    'Hai,' zeg ik met een glimlach.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Vince

    'Zo over ongeveer tien minuten.' zeg ik tegen Luel. Dan komt er iemand bij ons zitten, 'Heey.' zeg ik tegen haar.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformatie
    Ik kijk verschrikt op als er iemand binnenkomt, ik was bijna in slaap gesukkeld.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    [ Niet dat dit veel nut heeft om te zeggen, maar ik ben straks wel ff eten en me tas doen... dan ben ik er weer tot kwart over 6.. en dan ben ik naar me ma toe en ben ik er weer pas rond 9 uur]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Destiney 'Des' | Helderziendheid.
    "Hai." Zei een van de jongens met een glimlach. "Heey." Begroette een andere jongen me. "En jou naam is?" Vroeg ik aan hem, daarna ging mijn blik naar nog een andere jongen. "Ben je moe?" Vroeg ik, omdat hij schrok toen ik binnen kwam lopen.

    [ bericht aangepast op 22 jan 2012 - 16:34 ]