• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik loop rustig naar de bar, 'Eeh, mag ik een biertje?' vraag ik dan aan een barkeeper die een glas aan het spoelen is.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:00 ]


    I only miss you when I'm breathing

    Othilie Livine Bogaert
    Blijkbaar voerde ze toch een gesprek met een anders meisje en ik voelde me een beetje dom. Ik bestelde dan maar een ice-tea. Nadat ik mijn ice-tea kreeg, speelde ik een beetje verveeld met het rietje.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    Caitlynn Abigail•

    Ik glimlach naar haar. 'Gelukkig. En met mij ook' zeg ik glimlachend.
    Vrolijk schud ik haar hand. 'Wauw, mooie naam.' zeg ik zachtjes.
    'Caitlynn Abigail.' Stel ik mezelf voor met een glimlach.
    Ik neem nog een slok van mijn cola.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    PrimRose 'Prim' Drengle.
    'Leuke naam,' glimlach ik, 'mijn naam betekent Boterbloem.' Ik grinnik zachtjes, geen idee waarom. Daarna neem ik een slok van mijn cola.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Irial

    Ze stelt zichzelf voor als Valeria en zegt dat ze graag wil dansen. Geduldig wacht ik tot ze haar drankje uitheeft en neem dan ietwat onzeker haar hand vast om haar veilig door de drukte naar de dansvloer te loodsen.
    Net wanneer we er zijn is Wonderwall gedaan en speelt er weer wat hardere muziek. Ik vind het niet erg, er valt beter op dit ritme te bewegen.
    Ik ga tegenover Valeria staan en laat haar hand los waarop ik wat dichter bij haar ga staan, niet te dicht. Ik leg een hand op haar heup en laat heel subtiel de mijne meebewegen op de muziek.
    "Waar kom je vandaan?" vraag ik geïnteresseerd.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik gniffel als achter me een meisje aan de deur zit te trekken, terwijl je moet duwen. Dan ga ik ook aan de bar zitten. Plotseling begint een meisje naast me tegen me te praten. 'Oh, hai,' zeg ik vriendelijk.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:30 ]


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

    ‘Mag ik nog een cola?’ vraag ik aan de barman als mijn glas leeg is. Deze knikt en neemt mijn lege glas mee om er vervolgens een volle voor in de plaats te zetten. Ik knik een keer vriendelijk als bedank en neem een vlugge slok. In plaats van mijn glas op het bierviltje te zetten, wat voor me ligt, zet ik hem er langs en begin wat met het viltje te spelen. Laat hem tussen mijn vingers door glijden terwijl ik wat afwezig voor me uit staar.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Valeria Blake

    Ik knijp even zachtjes in zijn hand als hij de mijne nogal onzeker vast neemt zodat hij weet dat ik er geen problemen mee heeft. Met zijn hand op mijn heup en wat hardere muziek die de ruimte vult begin ik zachtjes mee te bewegen op het ritme. 'Waar kom je vandaan?'
    'Northampton, jij?'


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Caitlynn Abigail•


    Ik glimlach. 'Boterbloem. Leuke betekenis.' Zei ik lachend.
    'Eh.. Tja mijn naam heeft nou niet echt betekenis.'
    'Woon je in London?' vraag ik vervolgens terwijl ik een bierviltje verpulter.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste
    'Oh, hai,' zegt de jongen vriendelijk. 'Als je bent gekomen voor de band die zo komt moet ik je teleurstellen. Ik heb uit een betrouwbare bron gehoord dat de zanger zingt als een kat waarvan iemand op de staart staat ofzoiets,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luel ~ Wil schrijver worden

    'Oh,' zeg ik een beetje teleurgesteld. 'Ja, dat was eigenlijk wel één van de redenen. Maar goed, ik vermaak me wel,' zeg ik daarna met een glimlach. Dan steek ik mijn hand uit.
    'Mijn naam is trouwens Luel.'


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste
    De jongen klinkt een beetje teleurgesteld, maar zegt dan dat hij zich wel vermaakt. 'Mijn naam is trouwens Luel.' zegt de jongen. 'Als je je wil vermaken gaan we dansen kom,' zonder op zijn reactie te wachten pak ik hem bij zijn hand er trek hem de dansvloer op.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince

    Rustig neem ik een slok terwijl ik wat rond kijk, ik zie veel mensen van een leeftijd 16, 17 of 18 jaar. Dus allemaal rond mijn leeftijd.


    I only miss you when I'm breathing

    Irial

    "Northampton, jij?" is haar antwoord.
    "Chelsea," zeg ik terwijl ik met mijn ogen rol. "Maar geloof me, ik ben niet zo'n-" Ik hou mijn beide handen met vingers gespreidd een eindje rond mijn nek om de uitdrukking 'dikke nek' uit te beelden. Ik glimlach even.
    "Hoe kom je hier terecht?" vraag ik dan.
    Ik laat mijn ogen even over haar glijden, uiterlijk is ze volledig mijn type. Ze lijkt niet al te conform met de anderen mee te gaan, dat doe ik ook niet.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 19:43 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Luel ~ Wil schrijver worden

    Ik schrik een beetje van haar onverwachte actie, maar dan lach ik en begin ik met haar mee te dansen.
    Spontane meid, zeg.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~