• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•


    Inschrijvingen.


    Rollen

    Meisjes:

    1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

    Jongens:

    1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

    Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.



    WAAR STARTEN WE?

    Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste

    Ik glimlach naar Mike en Caitlynn als ze weer naar de bar komen. 'Dat was echt super,' zeg ik tegen ze. Ik draai me even naar Mike, 'Je hebt echt een goede stem,'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mike Timothy Reynolds.
    Ik liep terug naar de bar. "Dat is goed verlopen" Zei ze enthousiast. "Absoluut. Je was geweldig!" Ik bestelde nog een biertje en keek de pub rond, het was gezellig druk geworden. Opeens zag ik een meisje dat leek op mijn ex. Ik hoopte dat ze het niet was, maar er waren weinig meiden die er zo uitzagen. Aimee draaide zich naar mij. "Dat was echt super." Complimenteerde. Ik knikte. "Zeker." Ik nam een klein slokje van mijn biertje. "Je hebt echt een goede stem." Ik glimlachte. "Dankjewel."

    [Ik ga nu even offline, folderwijk lopen. Tot straks. (:]

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 16:36 ]

    Caitlynn Abigail•



    Ik nip van mijn cola.
    'Jij was beter.' gaf ik grijnzend toe.
    'Speel je in een band?' vroeg ik nieuwsgierig.
    Even keek ik naar de overige mensen in de pub. Ik herkende geen van mijn vrienden, waarschijnlijk waren die ergens anders.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste
    Caitlynn vraagt of Mike in een band zit. Ik kijk Mike aan en bestudeer hem even. Hij ziet er opzich wel uit als een typje dat in een band zit. Ik kan me hem makkelijk voor een volle zaal met gillende meisjes voorstellen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Wat heb ik gemist? :|


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Diapal schreef:
    Wat heb ik gemist? :|



    [Even tussen haakjes doen, is wat overzichtelijker. :3. En niet veel, iedereen is net binnengekomen, Caitlynn en Mike gingen een lied spelen omdat de band er niet was. Verder probeert iedereen met elkaar kennis te maken.]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Diapal schreef:
    Wat heb ik gemist? :|


    [ehm eigenlijk alleen dat Mike en Caitlynn ging optreden, voor de rest niks]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    [Mijn persoon Prim is nog alleennn]


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    [Oké, bedankt]

    Luel ~ Wil schrijver worden

    De deur kraakt als ik hem open duw. Ik stap het café binnen en kijk om me heen. Het zit best wel vol, en ik zie al allerlei jongeren van mijnb leeftijd ronlopen. Er is een optreden aan de gang.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Caitlynn Abigail•

    Even kijk ik de bar rond, zoekend naar nog meer leuke mensen. Ik had wel zin om wat nieuwe contacten te leggen.

    Aan het einde van de bar zag ik een meisje zitten. Ze was waarschijnlijk wat jonger dan mij en had lang, blond haar waar ik absoluut wel wat jaloers op werd.
    Ik pakte mijn cola en ging naast haar zitten.
    'Hey,' zei ik met een glimlach. 'Alles goed?' vroeg ik vervolgens.


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Vince

    Ik kom aan bij de straat van een kroeg waar ik een paar keer eerder ben geweest. Als ik doe deur open doe bereikt meteen een gezellig rumoer mijn oren. Een rumoer van dronkenlappen, vele gesprekken en natuurlijk wat muziek.


    I only miss you when I'm breathing

    [eigenlijk waren ze al klaar met het optreden maar okee :P]
    Aimee Jade Tempeste
    Ik laat mijn blik door de pub gaan en mijn ogen blijven hangen op een jongen met donker haar die aan de bar gaat zitten. Ik wacht even en ga dan naast hem zitten. 'He, ik ben Aimee,' zeg ik tegen hem.

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:50 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Othilie Livine Bogaert
    Ik trok aan de deur om hem open te doen, maar die werkte niet mee. Ik zette mijn voet tegen de deur en trok alsof mijn leven er vanaf hing. Plots viel mijn oog op het stickertje 'Duwen'. Ik kon mezelf wel slaan. Uiteindelijk raakte ik toch de pub binnen. Er hing een gezellige, rumoerige sfeer en ik keek een beetje rond. Ik besloot aan de bar te gaan zitten. Is dat niet de plaats voor de mensen zonder vrienden?
    Ik ging naast een meisje met blonde haren zitten die ook alleen leek te zijn.
    'Hey,' opende ik een gesprek. Deze avond had ik zin om sociaal te doen.


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    (damn, jullie posten een pak sneller dan ik s: )

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 18:53 ]


    Sometimes people are beautiful. Not in looks. Not in what they say. Just in what they are. - The messenger, Markus Zusak

    PrimRose 'Prim' Drengle.
    'Hey,' hoor ik iemand naast me zetten en ik kijk opzij. Ik glimlach verlegen. 'Alles goed?' vraagt ze.
    'Hooi, ja hoor, met jou?' vraag ik terug en ik steek mijn hand uit. 'Ik ben PrimRose, je mag me Prim noemen, als je wil,' zeg ik vrolijk.


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.