• •Een aantal jongeren die in London leven of juist gaan wonen hebben allemaal hun eigen missie: doorbreken in de fashion industrie, musicus worden, model worden, actrice of acteur worden, schrijver, etc.
    De jongeren hebben niks met elkaar gemeen behalve het feit dat ze in dezelfde pub stappen elke Zaterdagavond. Allemaal raken ze met elkaar bevriend hierdoor en worden ze één grote vriendengroep. Maar wat als ze langzamerhand beroemd worden en de roddels zich verspreiden? Zal de groep breken, het goedmaken of juist elkaar de kop van de romp afslaan?•

Inschrijvingen.

Rollen

Meisjes:

1. Caitlynn Abigail• x Desire
    2. Emmaline Apolline Aloys• Minnesota
    3. Othilie Livine Bogaert• Craziness.
    4. PrimRose 'Prim' Drengle• CallyJunior.
    5. Gereserveerd door JaiRy.
    6. Valeria Blake• Demesne
    7. Roselyn "Rose" June Wright• Enervatio
    8. Aimee Jade Tempeste• LovingStyles
    9. Sierra Michelle Silver• Sunsparkle
    10.

Jongens:

1. Gereserveerd door HurtedHeart.
    2. William Irial Smelting• Gancanagh.
    3. Mike Timothy Reynolds• SomeMusic
    4. Vince de Capri• Spyclon
    5. Luel• Diapal
    6.
    7.
    8.
    9.
    10.

Regels:
    •Probeer iedereen bij de groep te houden, ten slotte gaat de verhaal lijn ook zo. Groepjes worden later (tijdens de ruzie) gevormd.
    •Relatie's/16+ mogen.
    •Alles wat je niet in character hebt te zeggen []{}()-- ertussen etc.

WAAR STARTEN WE?

Het verhaal begint op een Zaterdagavond; iedereen is klaar voor een feestje dus iedereen zet koers naar Pub "the habit", dat 2 straten naast Carnaby street ligt. Iedereen probeert met elkaar aan de praat te raken en wisselen dus nummers uit om contact te houden.

[ bericht aangepast op 18 jan 2012 - 18:15 ]

"like i'd follow you around like a dog that needs water."

Caitlynn Abigail•

'Wauw.' Zei ik bewonderend toen Aimee de dansen opnoemde die ze beoefende.
    'Is dat ook de reden dat je in London bent? Of woonde je hier altijd al?' Vroeg ik nieuwsgierig.
    'Ow, wacht even, ben zo terug. Niet weggaan hoor!' Zei ik nep streng en lachtte.
    '
    "Ik op de gitaar, jij op de piano?" vroeg Mike. Even dacht ik na. Achja, waarom niet. 'Oké.' Lachtte ik.
    'Wat dacht je van Wonderwall van Oasis?' Vroeg ik. Daar had ik zelf maar een pianopart bij geschreven omdat het alleen grotendeels gitaar was.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 21:49 ]

Aimee Jade Tempeste

'Is dat ook de reden dat je in London bent? Of woonde je hier altijd al?' vraagt Caitlynn. 'Yup, ik ben hier nog maar een paar dagen.'antwoord ik. Ik kijk Mike en Caitlynn even aan als ik hoor dat zij mogen spelen. 'Succes'.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Mike Timothy Reynolds.
    "Wat dacht je van Wonderwall van Oasis?" Ik ken de het nummer een beetje, maar het goed genoeg om te kunnen zingen. "Ga je mee naar het podium?" Vroeg ik met een bemoedigende knipoog naar Caitlynn. Ik sprong op en liep door de drukte naar het podium. Tussen de mensen door riep ik naar Caitlynn. "Trouwens, in dat nummer zit toch geen piano?"

Caitlynn Abigail•

'Dankjewel.' Zei ik dankbaar tegen Aimee. Ik zou 't nodig hebben, aangezien ik al een tijdje niet gepeformd heb.

Ik liep met Mike mee naar het podium en baande me en weg naar de piano.
    'Nope,' gaf ik toe.
    'Maar aangezien ik dat wel graag wou heb ik het zelf maar gedaan.' Zei ik daarna glimlachend. Even liet ik mijn vingers knakken.

[Ik moet gaan, tot morgen! :3]

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 22:07 ]

Mike Timothy Reynolds.
    Ik keek naar de zijkant, daar stond de eigenaar. Hij knikte me bemoedigend toe. Met een kort tikje op de microfoon zag je al een paar mensen opkijken. "Test, one, two, three." Mompelde ik. "Nou, dames en heren. Als jullie het niet erg vinden zing ik deze avond. De meeste mensen kunnen de zanger van Headless coons niet meer aanhoren." Ik grinnikte kort en zag een paar meisjes verliefd kijken, blijkbaar was mijn uiterlijk al goed genoeg om verliefd op te worden. "Hier komt Wonderwall van Oasis." Kondigde ik aan en keek naar Caitlynn. Ik seinde dat ze mocht beginnen. Binnensmonds schraapte ik mijn keel, ik had al een tijdje niet gezongen en begon toch wel een beetje te twijfelen over mijn stem.

[Tot morgen! Dan hou ik nu ook op, kunnen we morgen verder.]

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

‘Wat ga je doen, lynn?’ vroeg moeder me zodra ik de keuken in liep nadat ik me gedoucht en omgekleed had. ‘Naar the habit,’ antwoord ik terwijl ik mijn make-up spiegeltje neerzet en in mijn make-up tasje rommel naar wat ik nodig heb. ‘Ik zou het gezellig vinden als je vanavond thuis blijft,’ reageert ze terwijl ze tegenover me gaat zitten en nauwlettend opneemt. ‘Meen je dat nou, mam?’ reageer ik terug en kijk haar met een gefronst gezicht aan. Altijd als ik aan haar vroeg of ze een keer een avond thuis wilde blijven om gezellig een film of weet ik veel wat te kijken was haar antwoord; Nee, want op het bureau.. En nou, op een zaterdagavond, waarvan ze weet dat ik altijd weg ben, besluit ze ineens gezellig te willen doen. ‘Volgende week loop je weer te klagen dat we nooit niks samen doen,’ reageert ze met een zuur gezicht terwijl ik mijn make-up aanbreng. ‘Je komt altijd met die dingen wanneer je weet dat ik wegga, is het zo moeilijk om een andere avond te kiezen?’ reageer ik terug en breng het laatste beetje make-up aan. ‘Je weet dat ik het doordeweeks druk heb op het bureau, dan kan ik niet zomaar vrij pakken,’ antwoordt ze. Ik klapte mijn poederdoosje dicht, borg mijn make-up spullen op en wierp haar een korte boze blik toe. ‘Nee, want je werk is ook zoveel belangrijker. Ik weet het nu wel,’ reageerde ik en glimlachte vervolgens een beetje. ‘Ik ga.’ Na deze woorden liep ik de keuken uit, richting de hal om mijn jasje van de kapstok af te halen en vervolgens naar buiten te gaan. Daar stap ik in de auto en rijd zo snel als ik kan richting de pub. Eenmaal daar aangekomen is al het al aardig druk, hier en daar begroet ik even iemand vlug met een korte glimlach terwijl ik me door de menigte heen naar de bar werk. ‘Een cola’tje graag,’ zeg ik tegen de barman en laat me vervolgens met een diepe zucht op een kruk zakken.

'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

Woeps, twee post achter elkaar.

[ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 8:56 ]

Valeria Blake

Met een glimlach kijk ik naar de drie jongeren die het podium beklimmen. 'Goede nummerkeuze.' mompel ik zacht als ze wonderwall van oasis aankondigen. Ik nip even kort van mijn martini en begin dan zachtjes mee te zingen. Die jongen had echt een mooie stem en met die piano erdoor vond ik het echt goed worden. Met een lichte twijfeling kijk ik even naar de dansvloer vlak voor het kleine podium maar uiteindelijk blijf ik maar gewoon zitten. Alleen was ook maar alleen.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Irial

Ik laat mijn blik opnieuw naar het meisje met het rode haar glijden. Verlangend kijkt ze naar de dansvloer en wanneer ik me even op de muziek concentreer hoor ik dat er een tof nummer gezongen wordt. Ik drink snel mijn 7UP leeg en zet het lege blikje op de bar. Na even diep adem gehaald te hebben stap ik op haar af.
    "Ik ben Irial," zeg ik met een glimlach. "Wil je dansen?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Valeria Blake

Ik kijk even verbaasd op als een jongen met donkerzwarte haren op me afstapt. "Ik ben Irial, Wil je dansen?" Heel snel laat ik mijn blik even over hem heen gaan. 'Valeria, graag.' Ik glimlach even voor ik mijn drankje volledig leeg drink en opsta.

Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

Kailynn (lynn) Elizabeth Murrow

Nadat de barman me een glas cola had gegeven liet ik mijn blik een keer door de pub heen gaan. Ik was hier al een paar keer geweest, alleen en met een paar meiden van het modellenbureau, maar zag tot op heden nog niet echt een bekend gezicht. Al dacht ik even een jongen herkend te hebben van een band die hier weleens speelt, zeker weten wist ik het niet. Mijn mobiel trilde eventjes ten teken dat ik een sms had ontvangen. Zodra ik op het schermpje keek en zag dat ik een sms had ontvangen van mijn moeder vertrok mijn gezicht licht. Ik kon nu al raden wat er in stond en het verbaasde me ook helemaal niet dat ze me smste om te zeggen dat ze even terug naar haar werk was. Een flauwe glimlach verscheen op mijn gezicht terwijl ik het smsje verwijderde, ik had werkelijk niet anders verwacht. Daarna richtte ik mijn blik weer op de mensen om me heen en keek toe hoe het op de dansvloer langzaam steeds drukker werd.

Mike Timothy Reynolds.
    Caitlynn speelde geweldig en ik zong het hele liedje zuiver tot het einde. Dat had ik niet verwacht, omdat ik al een lange tijd niet meer gezongen had. Toen het liedje op zijn einde liep maakte ik een uithaal en haalde diep adem. Gelijk keek ik naar Caitlynn en stak mijn duim op. Afwachtend keek ik de zaal in, mensen begonnen te klappen en al snel had ik een luid applaus. Ik boog naar voren en bedankte de zaal.

PrimRose 'Prim' Drengle.
    'Pap, ik ga naar een bar!' gil ik en ik ren de trap op. Ik doe een leuke jurk tot mijn knieën aan en ren dan weer terug naar beneden, doe daar een jas aan en ren dan weg door de achterdeur naar de schuur, en zo op de fiets naar een bar twee straten verder van Carnaby ligt. Ik duw de fiets tegen de gevel en loop naar binnen. Ik ga verlegen bij een bar zitten en bestel een cola.

'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

Caitlynn Abigail•

Ik glimlachtte tevreden. Na ons nummer begon er weer automatische muziek te spelen en zocht ik mijn plekje weer bij de bar.
    Ik glimlachtte naar Mike. 'Dat is goed verlopen.' Zei ik enthousiast en bestelde een cola. Inmiddels was de pub stampvol.