• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:

-Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:

Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.
    Ze leren elkaar kennen.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 19:16 ]

Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    'Krijg ik geen aanmoediging?' vroeg Steef met een grijns.
    'Jahoor. Straks misschien,' zei ik lachend.
    Luna kwam naast me zitten. 'Hoi Chiya. Waarom ben jij hier eigenlijk heen gebracht, als ik vragen mag?'
    'Nou, ik zie aura's en kan healen. Bijvoorbeeld, jou aura is geel-groen. Even kijken.' Ik haalde mijn aura-boekje weer tevoorschijn. 'Geel-groen staat voor communicatie, sympathie, medegevoel, toekomstgericht, opgewektheid,' las ik voor. 'En wat kan jij eigenlijk?' vroeg ik nieuwsgierig.

Aimee Jade Tempeste

'Dankje,' zeg ik tegen Chiya. Het liedje is afgelopen. Ik grinnik tevreden. Gewonnen. Ik kijk Steef triomfantelijk aan, 'nu kies ik het liedje,' ik scroll even door de lijst en klik dan op Dynamite van Taio Cruz.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luna Leroux

'Nou, ik zie aura's en kan healen. Bijvoorbeeld, jou aura is geel-groen. Even kijken,' zei ze. 'Wow,' fluisterde ik. Ik zag dat ze een boekje te voorschijn haalde. 'Geel-groen staat voor communicatie, sympathie, medegevoel, toekomstgericht, opgewektheid,' las ze voor uit het boekje. Ik knikte. 'En wat kan jij eigenlijk?' vroeg ze ten slotte. 'Ik ben het alleen niet zo zeker van de communicatie,' zei ik zacht. 'Maar, ik kan dingen te voorschijn halen. Alleen hoe groter het voorwerp, hoe moeilijker het is'.

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

'Wauw, gaaf!' zei ik bewonderend. Misschien was het toch wel leuk in het Lyle. Dynamite van Taio Cruz stond ineens op en ik zong mee, harder dan ik gewild had. Iedereen zei altijd dat ik goed kon zingen, en ik hoopte maar dat dat zo was. Luna keek verbaasd op.
    'Sorry,' zei ik zacht.

Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Jahoor. Straks misschien." Lachte Chiya. Achter mij werd een gesprek gevoerd, maar ik luisterde er niet naar. "Damn!" Mopperde ik. "Verloren." Ik keek naar Aimee, ze grinnikte. "Nu kies ik het liedje." Zei Aimee en ze scrollde door de lijst met liedjes. 'Dynamte' van Taio Cruz was het volgende nummer. Ik stond klaar en tikte met mijn voet op de maat, daarna begon ik te dansen.

Luna Leroux

Een volgende liedje kwam. Aimee had gewonnen van de jongen. Chiya die stond op en begon opeens met het liedje mee te zingen. Verbaasd keek ik haar aan, dat ze dat durft! Chiya zag dat ik verbaasd keek. 'Sorry,' hoorde ik haar zachtjes zeggen. Ik keek haar nog verbaasder aan. 'Sorry? Gek je bent steen goed!'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Aimee Jade Tempeste

Het liedje begint en ik en Steef beginnen weer te dansen. 'Hierna is het jullie beurt,' zeg lachend tegen de mensen op de bank terwijl ik blijf dansen.

[ btw reactie bij the lost plane :)]

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:01 ]

Ik danste verder, het lukte met redelijk. Ik stond op drie sterren en Aimee ook. "Hierna is het jullie beurt." Hoorde ik haar zeggen, maar ik liet me niet afleiden. Ik danste door, het liedje was bijna afgelopen.

[@LovingStyles: Al neergezet. (:]

Luna Leroux

'Hierna is het jullie beurt,' hoorde ik het meisje opeens lachend zeggen. Geschrokken keek ik op. 'Nee, nee, nee, nee, nee,' mompelde ik. Ik wist weer wat ik te voorschijn haalde voordat mama mij een, ja.. Wat zal ik gaan doen?

Aimee Jade Tempeste

Ik en Steef staan allebei op drie sterren. Ik blijf door gaan met dansen en kijk af en toe even naar Steef. Nog even en het liedje is afgelopen.

God, ik zit nu weer te huilen. Clannad is ook zo zielig. );
    De tranen lopen serieus nu nog over mijn wangen. Why the hell did she have to die? >_<

'Sorry?' zei Luna verbaasd. 'Gek, je bent steengoed!' Een paar mensen keken om, maar concentreerden zich toen weer of Steef en Aimee.
    'Oh? Dankje,' zei ik blij. 'Gaan wij zo dansen?' vroeg ik aan Luna.
    'Hierna is het jullie beurt,' zei Aimee. Ik weet niet of ze het tegen de jongens had of tegen ons.
    'Neeeeeee,' zei Luna.
    'Ja, kom op, het is makkelijk,' zei ik.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:09 ]

Luna Leroux

'Gaan wij zo dansen?' vroeg Chiya aan mij. Ik keek haar geschrokken aan. 'Nee, nee, nee, nee, nee,' mompelde ik. 'Ja, kom op, het is makkelijk,' drong ze aan. Ik dacht even na. 'Ok , maar dan mag jij me helpen,' mompelde ik. 'Ik deed het vaak met me moeder'.

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:11 ]

Het liedjes was afgelopen, we stonden beide vier sterren. Ik bekeek de score's: Aimee 9751, Stephen 9761.
    "Yes!" Riep ik. "Met tien punten verschil gewonnen!" Ik keek om. "Luna, Chiya? Willen jullie nu?" Vroeg ik en liet me op de andere bank vallen.

'Ja! Kom op, Luna. Kies jij het liedje maar. Ik doe wel rustig aan,' zei ik plagend

Lekker kortaf, ik schrijf zo verder na Midna. (;

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:16 ]

Luna Leroux

'Ja! Kom op, Luna. Kies jij het liedje maar,' zei ze. 'Ok, maar echt. Jij helpt!' mompelde ik. Ik stond op en bedacht een liedje. 'Ken je het liedje Boomerang?' vroeg ik. Ook al deed ik dat liedje vaak met mama, het bleef een geweldig liedje om op te dansen.