• © Copyright Dracy

Woow Topic 25: Click

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

(ik ga ook, ik moet koken xD 15 jaar en ik moet koken (puh) )

"Find peace in who and what you are." — Saphira

Lilly
    Ze liepen weg en ik bleef alleen achter. Ik ging achter de piano zitten. en begon Hurt te zingen

[ik ga even essen]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Charlotte

Ik loop met hem mee naar de gang. Hij komt tegenover me staan en met moeite kijk ik hem aan.
    "Ik ben niet meer boos en ik accepteer je keuze maar ik ga geen jaren op je wachten," zegt hij zachtjes. Vertederd kijk ik hem aan. Ik glimlach oprecht.
    "Ik vraag toch ook helemaal niet om jaren," zeg ik terwijl ik zijn hand in de mijne neem en er een kusje op geef.
    "En dát," vervolg ik terwijl ik een stapje naar hem toe zet. "Is de Michael die mijn hartje sneller doet slaan."

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[ik ga even eten.]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[ben er wweer]
    Lilly
    Tijdens het zingen druppelde er tranen over mijn wangen. Het was een mooi nummer.

[Ben er weer.]

Kyle

"Dat deed je met opzet." Grijnst hij, "Jup." Zeg ik lachend. "Spijbelen?" Vraag ik en kijk hem uitdagerig aan. Waarna ik met een vinger langs zijn wang streel.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Na dit nummer pakte ik de gitaar en begon wish you were here Mijn hoofd ging mee op de maat

André

Ik sta op en loop grinnikend lang Levi die de boom natekend. Ik loop naar binnen, en kom bij een lokaal uit waar ik iemand hoor zingen, ik kijk naar binnen en zie Lilly zitten.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    De laatste noten stierven weg. Snle ging ik achter de piano zitten en begon aan een nieuw nummer secrets

Irial

"Jup," antwoordt Kyle lachend. "Spijbelen?" vraagt hij met een uitdagende blik.
    Ik slik even wanneer hij zijn vinger langs mijn wang laat gaan. Te verbaasd om iets te zeggen knik ik even. Ik grinnik, dit had ik nooit van Kyle verwacht.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

André

Wanneer ze begind aan een volgens liedje die ik ken, begin ik ik mee te zingen. Er word altijd van mij gezegt dat ik neit kan zingen, maar ik doe het nu gewoon.

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Tranen blijven stromen. Ik ga op in het nummer maar ik hoor iemand meezingen. Ik draai me om en zie André meezingen. Ik veeg snel mijn tranen weg. Wanneer zou Char terug komen?

Kyle

Hij knikt en kijkt me even verbaast aan. Ik schud lachend mijn hoofd.
    "Hier of auto." Grinnik ik even en kijk hem stout aan.

Ich liebe dich 27.12.23

[omg HEAVYMETALL is online](yeah)

André

Als ze zih omdraait stop ik met zingen, ik voel me rood worden. "S-Sorry, ik weet dat het niet klinkt." Stamel ik en kijk naar beneden.

Ich liebe dich 27.12.23