• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Hij blijft me aankijken komt dan dichter naar me toe, hij drukt zijn lippen op de mijne en pakt met bijde handen mijn haar vast, er ontsnapt een kreuntje uit mijn mond en ik bijt even in zijn lip en ga iets achteroverzitten.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Donna loopt naa ons toe. en kijk t Char aan. Ik kijk weer naar voren. Nee ik staar naar voren en denk na.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik kijk even naar de schetsen van de dagen dat ik op deze school zit. André, Quincy, Een vogel, Een dooie vogel, Maya's kat Sorona en mijn gebroken been.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Wat dan?" vraagt Lilly.
    Ik trek mijn wenkbrauw op.
    "Irial én Kyle," zeg ik nog een keer. "Zag je niet hoe die twee achter elkaar aanholden? Ze-"
    Dan staat Michael plots voor me met de vraag of hij me kan spreken.
    "Ja," ik slik even. "Tuurlijk."
    Ik sta op en kijk even naar Lilly.
    "Als je wilt praten, dan wil ik wel luisteren," zeg ik haar nog met een glimlachje. Dan richt ik mijn aandacht op Michael.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Michael loopt naar jullie toe ;)]


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [People ik ga eten ik ben er zo weer ;)]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    Ik glimalch even naar Char. Dus Kyle en Irial hadden ook wat. Ik was dus niet de enigste die niet op het andere geslacht viel. Dat maakte het minder moeilijk denk ik. Ik zet mijn Ipod op met broken hearted girl. Wezenloos staar ik uit het raam


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Irial

    Kyle kreunt even en bijt op mijn lip. Hij leunt achterover waardoor ik mijn evenwicht verlies en voorover val. Ik lig nu op hem op het tafeltje.
    "Dat deed je met opzet," zeg ik grijnzend.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [smakelijk ik dacht donswl zorry:X]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [nou is lilly alleen.(huil)]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Levi

    Ik ging maar nog een tekening maken en ik ga op mijn rug liggen en teken de boom van ondere

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    (wat houd dat in donswol?)

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:50 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Ninuturu schreef:
    o(wat houd dat in donswol?)
    [dat is donna maar ik noem haar donswol omdat ik een mafketel ben]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (Ow okay Lo0l)


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Michael
    "Loop je even mee?" vraag ik en ik sein met mijn hoofd naar de gang.
    Samen lopen we het lokaal uit. Ik ga tegenover haar staan.
    "Ik ben niet meer boos en ik accepteer je keuze maar ik ga geen jaren op je wachten." zeg ik zachtjes.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."