• Teehee, ik ben echt zo ontieglijk blij op dit moment!
    Mijn PWS gaat echt als een speer en ik heb ook nog fantastische mensen toegewezen gekregen. Gisteren waren de twee oudere mensen mij zeer dankbaar voor het opschrijven van hun verhaal en vandaag kreeg ik zeer uitgebreide mail van een tweede familie die graag wil praten.
    De verzetsstrijder van deze familie heeft een oorkonde gekregen van president Eisenhower, destijds in de oorlog nog generaal Eisenhower. - danst -
    PRESIDENT EISENHOWER! *O*
    En deze verzetsstrijder heeft ook nog een boom gekregen in Jeruzalem, omdat hij zoveel joden heeft geholpen.
    Als reden voor deze daden geeft hij aan: MOFFENHAAT, met hoofdletters. :'D
    Ooooh, ik kan wel dansen van geluk, dit was net wat ik nodig had!

    Wie heeft er nog meer meevallers? ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    ik helaas niet :'p


    Shoganai i ne~

    Mijn opa zat in het verzet en heeft daar een medaille-achtig geval voor gehad
    Om een of andere reden ben ik heel relax terwijl ik nog heel veel doen moet


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Oe en mijn vader heeft voor mij een serie besteld die over de periode 1915-1995 in Europa gaat en aangezien geschiedenis bij mij dit jaar om die periode draait en ik het erg leuk vind ben ik daar heel blij mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Helemaal niet. Loop achter op mijn schema. x)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ik, ik, ik, ik!
    ik ben on-scedule (?) met mijn schrijven, mijn verloofde doet ongelovelijk lief en schattig vandaga en NYAH, today is a good day.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Wauw, wat gaaf!
    Mijn PWS is al af en ingeleverd en dat maakt mij nog steeds zooooo blij steeds :')


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Mag je nu nog met je PWS bezig zijn? ;o Bij onze school moest dat hele concept en alles geloof ik pas al ingeleverd zijn, alleen de presentatie komt nog later. Maar goed, om weer on-topic te komen, nee, ik heb geen meevallers want ik probeer m'n huiswerk van de wiskunde olympiade te maken en ik snap 't niet (cat)


    “Love is a contradiction.”

    ik
    Ik moest in het weekend 2 boekverslagen en 2 gedichtverslagen maken. en een schrijversportret en vraagjes beantwordne. Gister geen tijd en ik heb het nu heel snel af en klaarxD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Scandal schreef:
    Helemaal niet. Loop achter op mijn schema. x)


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik moet zoiets waarschijnlijk ook gaan doen, maar ik heb geen idee waar ik zo'n mensen moet gaan zoeken ;x In mijn familie is iedereen die die tijd bewust heeft meegemaakt dood.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Mijn ene opa zat in het verzet, de ander was een Engelsman en een piloot.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik snap het niet echt. Als mijn examen dinsdag goed gaat, dan zal ik een meevaller hebben, anders heb ik er geen.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Pendule schreef:
    Ik snap het niet echt. Als mijn examen dinsdag goed gaat, dan zal ik een meevaller hebben, anders heb ik er geen.

    Ik heb een PWS over joodse onderduikers. Nu heb ik een lijst gekregen met mensen die joodse onderduikers in huis hadden. Eén daarvan is deze verzetsstrijder, die ik nu heb gevonden en ook nog allemaal leuke feitjes heeft, zoals een oorkonde van zo'n belangrijk iemand als president Eisenhower.
    Daarnaast heeft deze man ook nog een boom opgedragen gekregen in Jeruzalem... Lijkt me wel aardig bevorderlijk voor zo'n PWS en voor mijn cijfer. *O*


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik heb een PWS over joodse onderduikers. Nu heb ik een lijst gekregen met mensen die joodse onderduikers in huis hadden. Eén daarvan is deze verzetsstrijder, die ik nu heb gevonden en ook nog allemaal leuke feitjes heeft, zoals een oorkonde van zo'n belangrijk iemand als president Eisenhower.
    Daarnaast heeft deze man ook nog een boom opgedragen gekregen in Jeruzalem... Lijkt me wel aardig bevorderlijk voor zo'n PWS en voor mijn cijfer. *O*

    Ik ben niet zo bekend met het woord PWS ...

    Cherokees schreef:
    (...)
    Ik heb een PWS over joodse onderduikers. Nu heb ik een lijst gekregen met mensen die joodse onderduikers in huis hadden. Eén daarvan is deze verzetsstrijder, die ik nu heb gevonden en ook nog allemaal leuke feitjes heeft, zoals een oorkonde van zo'n belangrijk iemand als president Eisenhower.
    Daarnaast heeft deze man ook nog een boom opgedragen gekregen in Jeruzalem... Lijkt me wel aardig bevorderlijk voor zo'n PWS en voor mijn cijfer. *O*
    Dus PWS is profielwerkstuk als ik google mag geloven?


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?