• © Copyright Dracy

Woow Topic 25: Click

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

Na een tijdje naar mijn uitstekende bot gekeken te hebben (geen idee of die zin klopt) die ik mijn broek weer voorzichtig naar beneden en pak ik een blikje cola

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[levi is mega droog. zi ie buiten met zijn bot te kijken]xD

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Donna
    Zuchtend sta ik op.
    "Heb je zin om te zingen?" vraag ik aan hem.
    Hij schudt zijn hoofd.
    "Neuh, niet echt" is zijn antwoord.
    Ik haal mijn schouders op en begin te zingen .

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(Wait watte? dat verstond ik niet :P )

[geheh. ow mensen niet teveel op mijn teksten lette ben melig]

[negeer maar. Rarigheid van mijn internet]

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:35 ]

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Charlotte

"Hoe weet je dat?" vraagt ze met grote ogen.
    "Ik ben niet blind en ik denk na," zeg ik terwijl ik mijn schouders ophaal. "Zodra Heidi bij Quince op schoot zat gingen je mondhoeken naar beneden."
    Ik kruip wat dichter tegen haar aan en fluister giechelend,
    "Ik kan je geen ongelijk geven, ze zijn beiden om op te eten."

Irial

"Komt door jou," zegt Kyle waarop hij over zijn lippen likt.
    Ik zet één hand in mijn zij en haal de andere door mijn haar terwijl ik met een gespeeld ego zeg,
    "Schatje vertel me iets dat ik niet weet."
    Om het nog grappiger te maken doe ik er een gayhandje bij.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:29 ]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

(Hij kijkt niet met een bot, Hij is van een gebouw af gesprongen maar dat ging verkeert en toen was een stuk van zijn bot gescheurd en dat steekt nu buiten zijn been. Nu goed? )

Lilly
    Ik kijk haar even aan en sla mijn ogen naar beneden. 'Het is Heidi' zeg ik zuchtend. Mijn buik werd warm als ik aan haar dacht.Ik dacht dat het neit echt opviel. 'was het zo duidelijk?'

[ i know maar gewoon hoe je da zegt]

Kyle

"Schatje vertel me iets dat ik niet weet." Dat zegt ie gepaart met een
    Gay-handje. Ik lach om hem en kijk hem stout en uitgedaagt aan. Ik leg nu bijde handen op zijn kont en knijp er met een hand even in.

Ich liebe dich 27.12.23

Levi

'Ik verveel me!' schreeuw ik over het plein heen met een glimlach en ik pak mijn schets boek.

Charlotte

Ik hoor Donna zingen en slik even.
    "Het is Heidi," zucht Lilly dan. "Was het zo duidelijk?"
    Ik schud mijn hoofd met een glimlach.
    "Nee, maar ik let meestal op dat soort dingen. Weet je, Irial en Kyle?" vraag ik met een knipoog.

Irial

Dan kijkt Kyle me weer uitdagend aan. Ik voel ook zijn andere hand op mijn kont liggen en hij knijpt er even in. Ik blijf hem even aankijken terwijl ik op mijn piercing bijt. Dan ga ik dichter bij hem staan en druk mijn lippen op die van hem terwijl ik met beide handen zijn haar vastgrijp.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

lIlly
    Ik schud mijn hoofd 'wat dan?' ik kijk even naar Donna. Ik staar even anar de veret. Heidi kende Quincy al veel langer. En ze zal vast niet op vrouwen vallen

Michael
    Ik slik even en kijk naar Charlotte. Dan sta ik op en loop ik naar haar toe.
    "Char, kan ik jou nog één keertje spreken?" vraag ik met een glimlach.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."