• En opeens zat ik vol inspiratie. :Y)
    Ik heb een idee, maar vertel mij eens of het leuk is. XD Ik heb namelijk verschillende meningen nodig, teehee. Dit om mijn schrijfvaardigheid op te krikken én mijn originaliteit. ;D

    Niemand had het in de gaten. Iedereen was te druk bezig met oorlog voeren, zodat ik mijn kans kon grijpen. Mijn ideeën werden langzaam vastomlijnde plannen, die uiteindelijk in échte gebeurtenissen werden omgezet.
    De wereld was van mij.

    Het is het jaar 2100, een nieuw tijdperk begint. De wereld is compleet verwoest door de arrogante en egoïstische instelling van de mens. Op een dag vindt een jonge vrouw een verboden en gecensureerd boek over een man die ooit de wereld stevig in zijn tang had. Langzaam groeit het verlangen om het werk af te maken van de man die zo ver was gekomen, maar die de verkeerde inzichten en mensen om zich heen had. Beetje bij beetje krijgt de opgroeiende vrouw meer aanhangers, om eindelijk stabiliteit in de wereld te krijgen. Dit is het verhaal van een vrouwelijke dictator, vanuit haar perspectief.

    Een verhaal over haat, wraak en hebzucht.


    Is het wat? (bloos)

    Diary of a Dictator staat nu online!

    [ bericht aangepast op 17 jan 2012 - 21:18 ]


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ontzettend origineel! Ik vind dit soort verhalen altijd heel interessant om te lezen en het voorproefje klinkt al goed c:

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    Deep inside, I've never felt alive

    Het hangt er héél erg van af hoe je het uitwerkt, dus het zou wel een uitdaging zijn. Maar ik wil het wel lezen als je het gaat schrijven (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    niet het soort verhaal waar ik op kick, maar erg origineel


    -

    Stiekem gaat dit over jouw ambitie he? ^^
    Ik vind het wel een leuk idee.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Vluuv schreef:
    Ontzettend origineel! Ik vind dit soort verhalen altijd heel interessant om te lezen en het voorproefje klinkt al goed c:


    'I volunteer! I volunteer as tribute!' - Katniss Everdeen.

    Hahah, een vrouwelijke dictator, altijd al jouw droom geweest, right?(bloos)
    Het is wel originieel inderdaad, I'd say: Go for it. :3


    Have you ever been alone in a crowded room?

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    Inspiration can hit you any time

    Doen, echt doen (:


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Riverfire schreef:
    Niet écht mijn favoriete genre en verhalen, maar ik vind het ZO origineel. Ik zou het misschien wel erop wagen bij dit verhaal... I like. ^^


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Awesome! Ergens doet het me denken aan Death Note; geen idee waarom. (:


    | Reality is for people that lack imagination |

    Ik ben het eens met Riverfire Niet mijn favoriete genre maar toch het lezen waart :)

    Just DO it ^^


    The artist is the kid that survived.

    Love it! Je mag me zeker waarschuwen àls je begint, ik snak gewoon naar een beetje originaliteit hier op Q !


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien

    Omnomnomnom! i like it ^^
    -stiekem heb ik momenteel ook een verhaal over haat, woede en wraak in mijn hoofd-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.