• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Jha dat kan ;) Elise.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [dit is droog. char en mary ofzo zijn binnen en lilly en dinges andré buiten wannneer komt lesuur 4


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    ''Waarom ben jij verhuisd?'' Kort na die vraag voel ik een spekkie tegen mijn hoofd komen, ik nergeer het spekkie. "Gewoon..." Antwoord ik.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Lilly
    'Als je het er niet over wilt hebben mag je het ook zeggen hoor' zeg ik zacht. terwijl ik een hap van mijn stroopwafel neem. 'het zal zo wel gaan regenen' zeg ik terwijl ik naar de donkere lucht kijk


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [gaat zo de bel??]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    (omg ik ging helemaal plat toen je dat zij over dat spekje xD )

    Levi

    Ik pak een zak popcorn uit me tas die erin zat gepropt en grinnik, ik scheur hem open en er vliegen er een paar omhoog net als een geschud cola blikje effect.


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    [gehheheh droog. ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    "Neen, het gaat niet regenen, die waaien over." Zeg ik en kijk naar de wolken.

    [De bel gaat zo jha.]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    Kyle kust me terug en ik voel de vlinders weer tegen mijn buikwand aanbeuken. Ik neem zijn hand vast en haal traag mijn lippen van de zijne.
    Ik trek hem achter me aan tot we een leeg lokaal vinden. Ik ga de gordijnen dicht doen en richt dan weer mijn aandacht op hem.
    Zijn gezicht neem ik voorzichtig tussen mijn handen terwijl ik mijn lippen op de zijne druk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    lilly
    'gelukkig maar. Eey ik gan aar binnen want ik moet nog naar kluisjes' ik sta op.

    [welk vak??}


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Michael
    Ik laat Donna weer los.
    "Kom we lopen naar het Glee lokaal." zeg ik zachtjes.
    Donna knikt.
    Stil lopen we samen naar het lokaal. Ik zie Mary en Charlotte zitten. Ik geef een klein lachje naar Charlotte. Het komt wel goed.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [Verzin maar.]

    Kyle.

    Irial trekt me mee naar een leeg lokaal, hij sluit de gordijnen en richt zich weer op mij. Hij pakt mijn gezicht vast en drukt zijn lippen weer op de mijne. Ik grinnik en laat een hand over zijn rug gaan, en de adner leg ik op zijn kont.

    [Tuurlijk leeg gordijn aha. xD]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:47 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [een met zijn alle lijkt wel gezellie. uur uitval surviants of aardrijkskunde ofzo]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:52 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    lily
    Thanks andré'zeg ik zacht. Ik vertrouwde hem hij zou het stil houden. Ik stond op en liep naar mijn kluisje waar ik mijn boeken pkte


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    André

    Ik knikte nog snel naar haar voodat ze wegliep.


    Ich liebe dich 27.12.23