• © Copyright Dracy

Woow Topic 25: Click

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

Lilly
    Ik zie Char de tafel af donderen maar ze land gelukkig met haar kont erop ik snle me erheen. 'Gaat het char?'
    ik kijk haar even bezorgd aan

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:11 ]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Michael
    "Het komt inderdaad wel goed." zeg ik terwijl ik Donna aankijk.
    Ik druk een kus op haar wang.
    "Je bent mijn beste vriendinnetje. Ik ben zo blij met jou."
    Er glinsteren tranen in mijn ogen maar ze grijnst naar me.
    "Ik ben ook blij met jou." zegt ze.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

[Voor de duidelijkheid, Charlotte valt op haar kont op de tafel]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[oké mag ik iemand iets vragen buiten dit topic over fotobewerken of powerpointen??]

Gancanagh schreef:
    [Voor de duidelijkheid, Charlotte valt op haar kont op de tafel]
    [aangepast:X]

[Via PB's ;)]

Ich liebe dich 27.12.23

Dracy schreef:
    [Via PB's ;)]
    [ja maar ik wil ff weten of iemand daar iets van weet dan vraag ik het via pb maar schijnbaar niemand. dus sorry]

Irial

Kyle maakt een sexy geluidje terwijl zijn hand over mijn borstkas gaat.
    "Hot," zegt hij grinnikend.
    "Heb je ook warm, liefje?" vraag ik plagend.
    Ik trek zijn truitje over zijn hoofd uit.

Charlotte

"Gaat het, Char?" vraagt Lilly die uit het niets bij me staat.
    "Ja, prima," zeg ik met een zacht glimlachje terwijl ik over mijn pijnlijke bips wrijf. In mijn ooghoeken zie ik Donna en Michael klef doen.
    Probeert hij me nou jaloers te maken?
    "Het gaat prima," zeg ik nog een keer tegen Lilly waarop ik haar snel een knuffel geef als bedankje. "Maar hoe gaat het met jou?"

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

[Voor mij is het trouwens goed, dat ze allemaal samen les hebben, en welk vak dat is me wel gelijk.]

[die zin snap ik niet helemaal.]
    Lily
    Ik omhels haar terug.''het gaat' zeg ik zacht. Ik zucht. Ik zie CHar naar Donna en Michael kijken.

[Dat het me niet uitmaakt welk vak ze hebben]

Kyle

"Heb je het ook warm, liefje?" Vraagt hij plagend en trekt mijn truitje ook uit. Ik ril even van de bevrijding uit de stof, maar als ik naar Irial kijk krijg ik het meteen warm. "Komt door jou." Zeg ik en lik langs mijn lippen.

Ich liebe dich 27.12.23

[ow oke ahha. anders doen we iets van aardrijkskunde ofzo]

Charlotte

"Het gaat," antwoord Lilly.
    Ik maak mezelf los uit de omhelzing en neem zacht haar schouders vast.
    "Waarom ben ik niet overtuigd door dat antwoord?" vraag ik met een lieve glimlach. Ik neem haar hand vast en trek haar achter me aan naar twee stoelen waar we gaan zitten.
    "Quincy of Heidi?" vraag ik zodat niemand anders het hoort.

Lilly
    Ik word meegetrokken. 'Quincy of Heidi' zegt ze zacht. iK kijk haar met groote ogen aan. 'Hoe weet je dat?' ik keek haar aan