• Noiva heeft besloten om vanuit Portugal weg te gaan omte studeren in Engeland, Londen. De opleiding die ze doet kost vrij veel geld en ze zoekt een bijbaantje in Milkshake City, ergens waar de fans van zogenaamde band 'One Direction' steeds meer en meer worden. Plotseling krijgt ze de opdracht om stage te gaan lopen bij een fotoshoot van de band. Ze ziet er vreselijk tegenop en als ze daar aankomt en vindt ze ze maar rijke snollen. Ze wil niks met ze te maken hebben. Maar wat als Harry zijn zinnen op haar laat vallen?



    Nu zoek ik dus rollen. (:

    | Meisje dat Noiva ontmoet tijdens haar reis naar Londen.
    | GF van Niall/Louis/Liam/Zayn. Dit worden er één of twee.
    | Een paar jongens/meiden die bij haar op school zitten.
    | Haar stagebegeleider.
    | Het meisje waarmee ze de stage doet.
    | Collega's bij Milkshakecity.
    | Een fan van 1D die ze ontmoet.

    Rol:
    Voornaam:
    Achternaam:
    Volledigenaam:
    Land van afkomst: Niet allemaal Spanje/Amerika etc.
    Karakter:
    Uiterlijk: Een bekend persoon. Geen Naya Rivera.
    Hobby's:
    Opleiding:
    Familie:
    Extra:
    Titel?:
    Mag ik je waarschuwen:

    Alvast thanks! x

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:26 ]


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    Ik wil wel een rol voor je invullen en dan het meisje waarmee ze de stage doet maar wat houdt de opleiding in en ik neem aan dat ze nog meer moet doen qua stage?


    Physics is awesome

    Ik ga kijken of ik ga invullen.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Eyes schreef:
    Ik wil wel een rol voor je invullen en dan het meisje waarmee ze de stage doet maar wat houdt de opleiding in en ik neem aan dat ze nog meer moet doen qua stage?


    Het is een opleiding fotografie en qua stage krijgen ze allemaal een professionele fotoshoot toegewezen om te kijken en mee te helpen etc.


    Just keep your head up. Stick on the ice.

    ö ik wil rol invullen, ik wil de rol van GF Zayn bemachten. Maar wil ook wel een rol invullen voor een classmate or something, kijk maar of ik meerdere rollen in mag vullen. Anders blijf ik bij mijn eerste standpunt (aa')

    x


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Rol: Meisje van de stage
    Voornaam: Eveline
    Achternaam: Reagan
    Volledige naam: Eveline Camille Frederique Reagan
    Land van afkomst: Ierland
    Karakter: Eveline is echt iemand die altijd zichzelf is. Ze trekt zich weinig van andere aan en het kan haar niks schelen wat andere van haar vinden. Ze is erg eigenwijs en koppig. Als ze iets echt in haar hoofd heeft moet en zal het gebeuren. En ze heeft een hele sterke wil, die niemand kan breken. Maar daarnaast is ze ook heel vrolijk en kan ze heel druk zijn. Ze is ook erg leergierig
    Uiterlijk:


    (Saoirse Ronan, Ierse actrice)
    Hobby's: Zwemmen, lezen, fotograven & muziek luisteren
    Opleiding: Fotografie
    Familie: Haar ouders zijn Alicia Scally-Reagan en Dominic Reagan. Ze heeft geen broertje, zusjes, broers of zussen maar die plekken worden opgevuld door haar neefjes, nichtjes, neven & nichten. Zowel de familie van haar moeder en haar vader zijn erg close.
    Extra: Eveline word door vrijwel iedereen Eve genoemd. Ze heeft een hekel aan haar derde naam, Frederique. Ze houdt erg van muziek en is meestal fan van verschillende artiesten en/of bands. Daarnaast is ze werkelijk dol op fotograven en vind de opleiding die ze doet, echt helemaal geweldig. Eve & haar camera zijn onafscheidelijk

    Zou je me willen waarschuwen als je aan het verhaal gaat beginnen?:$

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:07 ]


    Physics is awesome

    Ik ga vriendin Louis invullen (:


    all I want is the taste that your lips allow

    Rol: Vriendin Louis anders vriendin Niall (:
    Voornaam: Mila
    Achternaam: Zora
    Volledigenaam: Mila Jessica Zora
    Land van afkomst: Mila’s vader is Italiaans en haar moeder Brits. Zo spreekt Mila perfect, vloeiend Italiaans en perfect Engels met een Brits accent. Mila maakt vaak van het Italiaans gebruik om te vloeken.
    Karakter: Mila staat recht in haar schoenen. Ze weet altijd op alles een antwoord en weet er wat er reilt en zeilt in de wereld. Ze trekt zich er niet veel van aan wat anderen van haar denken en doet altijd haar eigen zin. Ze is zeer koppig, maar opzich een vreselijk lief meisje. Ze staat altijd klaar voor anderen, rapper dan ze haar eigen problemen oplost, en zal altijd helpen waar ze kan. Mila is een dromerig iemand. Ze leeft in haar eigen wereldje volgens sommige. Als je een gesprek met haar voert lijkt het soms alsof ze niet luistert, maar aan het dromen is, maar vijf minuten later kan ze je exact navertellen wat er gezegt werd in dat gesprek. Mila mag dan kinderachtig lijken door haar dromerigheid, maar ze is ook perfect nuchter. Ze vertouwt mensen niet onmiddellijk, is niet naïf. Mila is ook een heel actief iemand. Ze kan geen minuut stil zitten, maar zal nooit opvallen in een groepje. . Als je Mila voor de eerste keer ziet, zal je eerste indruk zijn dat ze vreselijk verlegen is. Ze zal dan amper een volledige zin tegen je zeggen. Ze is altijd bang dat ze haar belachelijk maakt, een verkeerde indruk geeft, etc.. Mila kan niet liegen, je ziet het altijd onmiddellijk aan haar uitdrukking en ze vindt het ook vreselijk om te moeten doen, daarom dat ze het ook niet doet. Mila is vreselijk competitief ingesteld en is altijd in voor een wedstrijdje en kan totaal niet tegen gaar verlies.
    Uiterlijk:


    Mila haar vader is half Italiaans en dat kan je perfect aan haar uiterlijk zien. Ze is een echte latina en lijkt dan ook het hardst op haar vader. Ze heeft van haarzelf een gebruinde huid wat al vertoond dat ze van een andere afkomst is en is dan ook nog eens een donkertype. Ze heeft donkerbruine haren die altijd helemaal stijl over haar schouders hangt en een froufrou die altijd haar voorhoofd bedekt. Haar ogen zijn ook chocolade bruin en ze draagt bijna altijd zoals op de foto smokey eyes. Mila is 1m73 en is heel slank gebouwd. Ze staat vooral gekend voor haar ellelange benen en die ze dan af en toe met hakken nog doet verlegen. Het is iets waar velen jaloers op zijn. Mila is erg gesteld op haar uiterlijk en haar kledij. Ze draagt graag bloemenjurkjes of dingen met dierenprints. Ze doet graag iets heel modieus wat anderen nu net niet zouden durven net zoals jumpsuits, etc.
    Hobby's: Mila heeft altijd al een passie voor piano gehad. Ze speelt al muziek sinds ze zeven jaar oud is. Het heeft ook altijd in haar familie gezeten. Haar vader speelt akoestische gitaar en zong als hij jong was in een groepje dat optrede in kleine cafeetjes in Italië en haar moeder had altijd al een zwak voor klassieke muziek. Mila’s tweelingsbroer speelt drum. Mila zelf heeft thuis een witte, klassieke vleugelpiano staan en als ze tijd heeft is ze er niet van weg te krijgen tot soms grote ergernis van haar broer. Mila kan ongelofelijk veel liedjes uit haar hoofd en ze kan ze ook nog eens prachtig zingen. Ze heeft een hele zuivere en prachtige hoge stem. Haar favoriete liedje om te zingen is Samson van Regina Spektor. Mila houdt ervan om duetten te zingen met Louis of Louis te laten zingen terwijl zij piano speelt.
    Opleiding: Mila zit in haar eerste jaar rechten. Ze zou doodgraag advokaat worden of juriste en mensen helpen.
    Familie: Mila is opgegroeid in een rijk gezien met haar tweelingsbroer Oliver. Zoals er al eerder stond is hun vader half italiaans op. Alessandro Figo Zora is een 43 jarige zakenman en is getrouwd met de engelse modejournaliste Ellie Jasmin Goulding. Ze twee leerden elkaar kennen op Ellie’s vakantie in Italië en Aleesandro is haar later achterna gereisd naar Engeland. De twee bouwden daar een rijk leven op en kregen de tweeling: Mila en Oliver. De twee ouders zijn vaak weg vanhuis dus zijn de twee kinderen heel vrij opgevoed, maar toch zijn ze heel verstandig. De twee hebben een geweldige band. Ze zijn twee handen op één buik.
    Extra: Mila en Louis hadden eerst een haat-liefde relatie. De twee konden elkaar geen seconde zien of ze hadden alweer ruzie. Ze vonden elkaar arrogant, verwend, maar dat waren eigenlijk excuses om hun gevoelens voor elkaar te verbergen. Ze zijn beiden een erg gesloten boek en het was niet makkelijk de gevoelens toe te geven naar elkaar toe, maar op een dag was er een feestje en Mila zat na een uur of twee uit de bol te gewoon wat rustig buiten en Louis kwam onverwacht naast haar zitten. Ze hadden elkaar al dagen zitten negeren, maar dan gaven ze het eindelijk toe.
    Titel?: Ik ga even denken (:
    Mag ik je waarschuwen: JA!

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:20 ]


    all I want is the taste that your lips allow

    Ik vul vanavond vriendin Zayn in! (bloos)


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Omdat ik meerdere rollen in mocht vullen, hier komen ze (aa') ;

    Rol: Een klas-/schoolgenoot van Noiva
    Voornaam: Jenna
    Achternaam: Cook
    Volledigenaam: Jenna reneé Cook
    Land van afkomst:[/s] Parijs
    Karakter: Jenna is een meisje met pit, ze is niet op haar mondje gevallen en zegt precies wat ze denkt. Ze kan het dan ook vaak niet laten om iemand belachelijk te maken of een gemene opmerking te maken. Maar ondanks dat ze soms een gruwlijke bitch is, heeft ze veel vrienden. Waarvan één echt haar beste maatje is, maar dat maakt voor haar niet echt iets uit. Want haar 'vrienden' hebben veel voor haar over en proberen haar ook niet boos te maken. Eigelijk zijn ze meer volgers en dat brengt soms een schuldgevoel bij Jenna bij. Ze vind het soms ook niet tof dat ze zo doet, maar ze heeft er vaak niet eens erge in. Ze vecht zich ook tegen haar eigen verlangens en onzekerheden en heeft altijd een lach op haar gezicht. Er komt altijd wel wat grappigs uit haar mond en Jenna is dan ook de gang maker. Ze heeft niet zoveel voor andere over maar voor haar beste vriendin doet ze alles, ze kan niet zonder haar en bij haar is ze dan ook op haar best.
    Uiterlijk:


    Jenna heeft blonde haren waar een mooie krul in zit, waarbij heeft ze ook nog mooie zeeblauwe ogen. Ze heeft een blanke huidskleur en zalmroze lippen, ze lijkt erg op een Francese. Ze is niet heel groot ze is maar 1.60 en heeft een leesbril. Ze kleed zich vaak modieus, ze houd van rokjes en jurkjes. Maar zo heeft ze ook wel eens een jeans aan met een wit blousje.

    -Ashley Benson-
    Hobby's:Jenna houd voornamelijk van sporten, ze doet aan turnen, tennis en fitness. Maar ze vind het ook leuk om te winkelen en naar de bioscoop te gaan, ook gaat ze zo af en toe uit. Maar eerlijk gezegt bezat ze zich liever thuis, dan ergens in een club.
    Opleiding: Jenna kan over het algemeen best goed leren en is nu bezig met de opleiding 'Economie'. Het is eerder een sector waarbij veel wiskunde ter pas komt. Eerst wou ze naar de modeacedemy maar het leek niet echt haar ding te zijn. Ze wilt nu ondernemer worden, ze studeerd in Parijs en heeft een stageplek weten te bemachten bij haar oom.
    Familie: Jenna heeft een fransman als vader, Vincent is een man van 54 jaar en is dus al redelijk op leeftijd voor de jonge Jenna. Hij heeft altijd al in Parijs gewoont en is maar enkele keren op bezoek geweest bij Jenna. Haar ouders zijn namelijk toen Jenna 4 was uit elkaar gegaan. Haar moeder Vivian is een alleenstaande moeder, die altijd druk bezig is met haar werk. Dat leverd dus geen tijd met Jenna op, maar dat verdoezelt ze door haar alles te geven wat ze wilt. Wilt ze een nieuwe collectie schoenen ? Dan krijg ze die, wilt ze bergen merk make-up ? Komt voor elkaar. Jenna is enigkind en ze vind dat wel best.
    Extra: Jenna heeft sinds kort bekend gemaakt dat ze lesbisch is, niemand zag het aankomen en al helemaal niet toen ze gesetteld was met haar beste vriendin Macy


    Oke dit is echt lang geworden..ga nu verder met de rol van GF Zayn ^^

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:46 ]


    Listen to your heart and your dreams come true ~

    Ik ga vriendin Niall invullen. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin van een van de jongens, ik heb geen voorkeur
    Voornaam: Sienna
    Achternaam: McCarry
    Volledigenaam: Sienna Ariana McCarry
    Land van afkomst: Schotland
    Karakter: Sienna is een vrolijk en aardig meisje. Maar soms kan ze echt super gemeen zijn omdat mensen vaak denken dat ze dom en verwend is. Ze haat dat mensen te snel een gedachte over haar hebben. Ze is helemaal niet dom en verwend. Ze houdt ervan om mensen te helpen maar mensen accepteren het niet. Sienna is best snel gebroken en verdrietig. Maar dat is niet zo vaak gebeurd.
    Uiterlijk:


    Hobby's: Ze houdt van balletdansen en dat is ook haar passie. Ze besteed er 24/7 van haar vrije tijd eraan en ze is ook steengoed.
    Opleiding: Ze zit in de eerste jaren van de dansacedemie en vindt het ook erg leuk.
    Familie: Ze is de oudste van 2. Ze heeft een kleinere zusje genaamd Mallory. Op de foto zie je hun pasgekochte puppy Bennie. Haar moeder werkt thuis als advocaat en heet Carmen. Haar vader werkt als dokter 24/7 en heet Timmithy.
    Extra:-
    Titel?: Shot me with love? ik weet het echt niet =x
    Mag ik je waarschuwen: Jaaa!


    xxx

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:11 ]


    NO ALCOHOL ONLY FIZZY JUICE

    Rol: Liefst vriendin van Louis! <3 als ik die rol niet krijg mag je haar overal voor gebruiken. (:
    Voornaam: Alex
    Achternaam: O'Malley
    Volledige naam: Alexandra Dolorus O'Malley
    Land van afkomst: Alex is geboren in Schotland, waar ze tot haar elfde is gewoond.
    Karakter: Alex lijkt, zoals haar moeder altijd zegt, veel op haar vader. Alex moeder zei vroeger altijd, nu nog steeds trouwens, dat Alex' vader vreselijk roekeloos was en een echte man die van het leven genoot alsof hij morgen zou sterven. Zo beschreef Alex' moeder haar man, ze beschreef hem wel vaker wel wat anders, maar zo het meest en hier kwam het meestal ook op neer. Alex zelf is niet zo heel erg roekeloos, niet vaak in ieder geval, maar Alex is wel een meisje dat echt van haar leven geniet. Ze is vrolijk, is niet snel verdrietig, ze gaat gewoon mee naar een concert ook al heeft ze morgen een proefwerk en Alex kan ook iedereen opbeuren. Ze is altijd erg druk bezig, haar hele agenda is vol gepland, en trouwens ook vol getekend. Alex is overigens ook erg rommelig, ze heeft, ondanks ze veel dingen te doen heeft op een dag, haar zaakjes niet altijd helemaal op orde. Ze is wel eens een toets vergeten of is ze haar huiswerk kwijt, een stencil bijvoorbeeld. Verder is Alex wel een vriendelijke meid, die altijd een big smile op haar gezicht heeft staan. Soms zou je denken dat Alex het niet lang vol zou houden, haar drukke leven, maar het gaat altijd wel, soms is ze in de ochtend wat moe, maar verder dus niet. Je ziet haar niet snel chagrijnig of humeurig, dat is bijna een zeldzaam moment. Alex lijkt erg veel op haar vader, wat ook in het begin staat, maar Alex wilt net zoals haar vader Journalist worden, nu is ze overigens bezig met een opleiding Journalistiek. Ze schrijft vaker verhalen en verzint er ook veel. Ze is makkelijk in verslagen schrijven voor school en weet ook best veel dingen. Alex is erg slim, maar je kunt haar geen nerd noemen, want dat is ze echt niet. Ze is eerder zo iemand die als ze wat voor school doet, dat ze dan hoge punten haalt, maar daar heeft ze niet heel veel zin in, dus doet ze er niet veel voor, haalt ze maar een zes of een zeven en soms een onvoldoende en dat vindt ze goed. Natuurlijk haalt ze wel eens een acht of een negen, maar meestal heeft ze of de tijd er niet voor of heeft ze er 's avonds geen zin in. Ook let ze op school niet altijd even goed op, want ze een beetje en concentratie probleem. Alex heeft goede humor en kan veel mensen aan het lachen maken. Ze heeft ook wel eens met een paar vriendinnen de slappe lach, wat dan best lang duurt. Soms maakt ze domme opmerkingen, waar haar vriendinnen plat van liggen, maar ze snapt de humor er niet echt van. Soms kan Alex een beetje arrogant overkomen, wat ze absoluut niet is. Ze praat veel en kan een grote mond hebben. Alex is trouwens ook een beetje een apart tiepje, ze is echt een multitasker en ook heel erg creatief. Ze speelt gitaar, maar kan geen noten lezen, ze tekent en schrijft ook veel, maar ze is toch ook weer heel slordig en vergeet ook vaker wat, je moet haar kennen om haar humor te begrijpen en ze trekt zich niet heel erg veel aan van iemands menig over haar. Zo is Alex een beetje.
    Uiterlijk:


    Lily Collins.
    Alex heeft lang bruin haar, wat soms een beetje kastanje bruin lijkt, maar het is gewoon bruin. Er zit een beetje slag in, soms zit het warrig en soms zit het goed. Ze doet er niet erg veel mee en heeft ook niet vaak wat in haar haar zitten. Soms heeft ze haar haren vast, bijvoorbeeld als ze gaat sporten of wanneer ze het erg warm heeft. Alex heeft grote ogen, waarom meestal maar een beetje make-up zit. Ze draagt niet zoveel make-up, maar je ziet haar niet snel zonder make-up. Alex heeft grote bruine ogen, die er vaak dromerig uitzien. Ze heeft een paar sproetjes en ze heeft een beetje een wipneus. Alex heeft mooie volle lippen, niet te vol, gewoon er tussenin. Haar mond is gevuld met een mooie rij met grote witte tanden. Ze heeft nooit een beugel gehad, dat kan je ook zien, want een van haar boventanden staat een beetje gedraaid, maar dat vindt Alex niet erg. Alex is zo'n meisje dat zo'n beetje alles draagt. Ze draagt alles wat ze mooi vindt, dat kan van een strak zwart t-shirtje op een zwarte skinny jeans met zwarte hakken eronder zijn tot rode skinny met een zwart adidas vest erop. Ze draagt alles wat ze mooi vindt, en soms komt er wel wat speciaals uit. Ze draagt ook graag wat sieraden, maar natuurlijk niet te veel. Alex is trouwens ook niet zo heel groot en best wel licht.
    Hobby's: Alex is erg creatief. Ze schrijft veel verhalen over van allerlei dingen, vooral fantasy.
    Opleiding: Alex is bezig met een opleiding Journalistiek.
    Familie: Alex is in een groot gezin opgegroeid, als enigste meisje. Ze had alleen maar broers. Ze is geboren als kind van Sarah McKain - O'Malley en Johnny O'Malley. Haar beide ouders werkten hard voor hun geld en waren vaak weg. Alex' moeder was een rijke zakenvrouw en Alex' vader reisde over de wereld als journalist, die redelijk vaak tot het uiterste ging, waar hij ook bekend om stond. Alex' oudste broer is vijfentwintig jaar oud, woont momenteel in London, heeft een vriendin en heet Jacob. Alex heeft nog twee oudere broers, een tweeling, ook al lijken ze compleet niet op elkaar, Danny en Stan, van eenentwintig. Alex heeft ook nog één jonger broertje uit het huwelijk van haar beide ouders, Logan, van zestien. Toen Alex zeven was, gingen haar ouders scheiden. Ze hadden veel ruzie en zagen elkaar bijna nooit door hun werk. Alex en haar broers gingen in het weekend naar hun vader, die nog in Schotland woonde, en doordeweeks naar hun moeder, die in Engeland woonde. Hun moeder hertrouwde vier jaar geleden en heeft toen nog een zoontje gekregen, Peeta, die op dit moment drie jaar oud is. Dus Alex en haar broers hebben een klein halfbroertje, waar Alex vreselijk veel van houdt. Haar vader spreek Alex bijna nooit meer, want die is bijna altijd weg.
    Penelope Cruz, Johnny Depp, Robert Pattinson, Daniel Radcliffe, Tom Felton, Logan Lerman.
    Extra: Alex is van plan om schrijfster te worden, maar ze is voor de zekerheid bezig met een opleiding Journalistiek. Tussendoor schrijft ze. Ook heeft ze een hond, Dougie. Verder speelt Alex ook vaker voetbal en heeft ze een lichte vorm van claustrofobie. Ook kan Alex haar gevoelens niet erg goed een plaats geven, bijvoorbeeld als ze verliefd is op iemand en diegene weet dit niet. Alex probeert die gevoelens dan van haar af te schrijven. En trouwens, Alex' verhalen laat ze aan niemand lezen, ze staan allemaal in een schriftje wat ze op haar kamer verstopt en ze wilt het alleen aan iemand laten zien als ze diegene vertrouwd of speciaal is, of beide natuurlijk.
    Titel?: Where did my heart go? -oke fail-
    Mag ik je waarschuwen: Graag (:


    de rest vul ik later in (: x

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 20:39 ]


    I got macdonalds breakfast for you, just for you, drove 2 miles to get it, so better get up and eat it.

    Rol: Vriendin Niall.
    Voornaam: Coraline. Haar naam wordt vaak uitgesproken, namelijk als Caroline. Dat is net twee letters verkeerd, maar dit vindt ze dodelijk irritant. Coraline wordt vaak Line genoemd, of voor de grap Caroline. Ze heeft liever Line. Maar officiël is haar échte voornaam Coraline-Rose, maar dat wordt nooit gebruikt.
    Achternaam: Montgomery.
    Volledigenaam: Coraline-Rose June Montgomery.
    Land van afkomst: Coraline komt gewoon uit Engeland en woont hier al heel haar leven. Ze woont met het gezin in een van de rijkere buurten in de buurt van London, eigenlijk naast London, genaamd Copperfield. Ze hebben het erg breed thuis en leven in een extreem groot huis.
    Karakter: Coraline is een spontaan meisje met een eigen wil en uitgesproken mening. Ze is vrij nonchalant ingesteld en wordt vaak gezien als arrogant. Echt arrogant is ze niet, maar ze heeft wel altijd een oordeel over een ander en praat soms iets te hard. Mensen zeggen dat ze aandachtsgeil is en dit is wel een beetje waar. Coraline kan namelijk goed met aandacht omgaan en vindt het heerlijk als even alle ogen op haar gericht zijn. Ze ergert zich vrij snel aan iets, is bijdehand aangelegd en kan mensen algauw niet uitstaan. Het leuke aan Coraline is dat ze niet snel bang is en heel wat lef bevat. Je hoeft maar te zeggen: doe eens dit of doe eens dat, en Coraline doet het. Coraline heeft vaak een onverschillige instelling en doet alsof het haar niet veel kan schelen. Ze is iemand die meer heeft met meisjes dan met jongens, omdat ze jongens afentoe echt eikels vindt. Voor de rest is Coraline goed in liegen, snel jaloers en zoekt ze snel ruzie - een zeer slechte eigenschap. Coraline is wel een meisje dat vrij preuts is en hier heeft Niall veel last van, want hij is en blijft een jongen met behoeftes. Coraline gaat niet verder dan zoenen en gaat dus echt niet tegen haar eigen principes in.
    Uiterlijk:


          Heather Morris.
    Hobby's: Coraline doet al sinds haar zevende aan kunstschaatsen, dus nu al 11 jaar. Ze is ondertussen erg goed geworden en schaatst veel wedstrijden, tenminsten sowieso één keer in de maand. Daarnaast doet ze ook aan hardlopen en zwemmen.
    Opleiding: Coraline studeert Engels om engels lerares te worden op de middelbare school.
    Familie: Coraline is opgegroeid in het drukke Montgomery gezin. Misschien is zo'n groot gezin wel de reden dat ze graag in het middelpunt van de belangstelling staan. De vader van het gezin is de charmante zakenman James Montgomery. Hij runt een familiebedrijf, die van zoon tot zoon door loopt. Zijn vrouw is de vrolijke, maar tuttige Katherine, wie vollop geniet van al de rijkdom die zij hebben - want je kan er niet op heen, ze hebben het niet slecht thuis. De oudste van de kinderen is vijfentwintig jarige Samuel. Hij werkt bij het bedrijf van zijn vader en is van plan die over te nemen, als zijn vader met pensioen gaat. Hij heeft een zoontje van 1, James Jr, en zijn vrouw Kimmie. Dan komt de tweeling, waarvan Coraline de ene heeft. Haar tweelingzus is Katie, met wie Coraline niet zo'n goede band heeft. Hierna komt de zestien jarige Cameron, de macho van het huis die Coraline niet uit kan staan. Coraline heeft nog twee jongere zusjes, Mackenzie van viertien, en Rose van twaalf. Daarnaast is de jongste de tien jarige Pauly.
    George Clooney, Jayma Mays, Ryan Gosling, Blake Lively, Sterling Knight, Dakota Fanning, Elle Fanning & Bertie Gilbert.
    Extra: Coraline heeft Niall leren kennen via Liam. Liam kent ze weer via haar broer Cameron, wie altijd vrienden zijn geweest. Coralina was uitgenodigd op het feest van Liam toen hij jarig was, net als Cameron, en raakte hier aan de praat met Niall. Ze wisselden nummers uit, smsten 24/7 met elkaar en spraken zo nu en dan af. Toen Coraline jarig was, kwam Niall wel met een heel leuk cadeau voor haar. Naast dat hij haar een lief kettinkje gaf, vroeg hij toestemming aan haar vader en oudere broer Samuel om het vriendje van Coraline te zijn. Sindsdien wordt hij erg gewaardeerd in de familie en lijkt moeder Katherine wel verliefd op Niall te zijn, zo lief is voor hem.
    Titel?: Sorry, ik weet echt niks. D:
    Mag ik je waarschuwen: Heeeeeul graag!

    Ik ga er nog invullen!


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Rol: Vriendin Zayn
    Voornaam: Bella, maar vrienden noemen haar Bells
    Achternaam: Pisano
    Volledige naam: Bella Adriana Pisano
    Land van afkomst: Bella is geboren in het prachtige Milaan, gelegen in het noorden van Italië.
    Karakter: Bella is een aardige meid met veel leuke trekjes, ze is namelijk bijna altijd vrolijk omdat ze leeft met de dag. Ze is iemand die niet tegen ruzies kan en daarom wil ze die dan ook altijd voorkomen tussen mensen die ze kent. Ze is ook een heel gevoelig persoon, ze kan dan ook dingen heel erg verkeerd op nemen. Ze is ook heel uitgaans en is dan ook niet vies van een lekker drankje, ze kan wel een hele avond en morgen los gaan. Ook legt ze makkelijk contact en is ze totaal niet verlegen ze zou namelijk zo op een vreemde afstappen en een heel gesprek aanspannen, hierdoor heeft ze ook redelijk wat vrienden en vriendinnen.
    Uiterlijk:


    - Nina Dobrev
    Hobby's: Bella heeft veel hobby's. Zo gaat ze vaak uit met vriendinnen: discotheek, shoppen, bioscoopje pakken, noem maar op. Ook danst ze heel graag.
    Opleiding: Bella doet een opleiding voor modeontwerpster. Toen ze vroeger klein was, tekende ze al veel jurkjes, shirts en rokjes. Op haar zestiende is ze naar Engeland verhuisd om daar haar opleiding te volgen.
    Haar opleiding sluit goed aan bij haar werk, ze werkt namelijk vier dagen in de week bij een kledingwinkel in hartje Londen. Met het geld wat ze daarmee binnenhaalt, kan ze haar appartementje betalen die twee straten buiten het centrum ligt.
    Familie: Bella is enigst kind. Haar vader en moeder werkten allebei vierentwintig uur per dag, zeven dagen per week. Daardoor hebben ze veel inkomsten en zijn dan ook een van de rijkste families van Milaan.
    Haar ouders, Enrico en Noah, houden er dan ook van om Bella in de watten te leggen.
    Veel kinderen noemen Bella dan ook een verwend nest, al vindt ze zelf van niet. Zij vraagt er niet om, maar wanneer ze iets aangeboden krijgt van haar ouders, slaat ze dat niet af. Ook hebben haar ouders haar 'gesponsord' bij de inrichting van haar appartement en haar opleiding.
    Extra: Ze heeft Zayn ontmoet tijdens haar werk. Ze was druk bezig met de etalagepoppen klaar maken voor de kerstcollectie van 2011, toen ze door het etalageraam iemand naar haar zag kijken.
    Het was Zayn, hij gaf haar zijn nummer en hebben die avond afgesproken bij een restaurant.
    Van het een kwam het ander en ze zijn nu sinds vijfentwintig december samen
    Titel?: Ik ga echt denken!
    Mag ik je waarschuwen: Zeker! :9~


    "No matter where you are in the world, the moon is never bigger than your thumb" - Dear John

    Rol: Meisje dat bij haar op school zit/meisje met wie ze de stage doet.
    Voornaam: Harmony.
    Achternaam: Rutherford.
    Volledigenaam: Harmony Elizabeth Rutherford.
    Land van afkomst: Harmony komt oorspronkelijk uit het Schotse Edinburgh, maar toen haar ouders gingen scheiden en ze verplicht met haar moeder mee moest, zijn ze naar London verhuisd.
    Karakter: Harmony is zo'n meisje dat het veel te hoog van zichzelf heeft en altijd neer kijkt op anderen. Iedereen weet wel dat dit komt van haar moeder, die hetzelfde had in haar leven. Harmony is gewoon precies een kopie van haar moeder, ookal ontkent ze dit. Harmony is iemand die erg intelligent is en met dit verstand graag listen verzind om anderen neer te halen. Het doet haar niet veel dat ze iemand pijn doet, zodra ze maar iemand heeft die aan haar kant staan. Ze is zo schijnheilig als het maar kan en trekt dan een zielig pruillipje als ze op haar kop krijgt, en verdraait het hele verhaal. Harmony is iemand die jongens verslind en één van de beste flirsters is die er bestaat. Niemand weet hoe ze dit doet, maar het zijn vooral haar ogen. Ze kan jongens op zo'n manier aankijken dat ze al bijna eyeseks hebben, zoals het genoemd wordt.
    Uiterlijk:


          Leighton Meester.
    Hobby's: Een echte hobby als sport heeft Harmony niet. Ze gaat wel eens fitnissen, maar dit is nou niet echt zo actief dat het echt sporten te noemen is. Daarnaast doet ze aan tennis, maar dat is ook niet echt bepaald succesvol. Haar enige echte hobby is winkelen en hoe cliché het ook mag klinken, dit meisje heeft echt te veel kleren en schoenen.
    Opleiding: Harmony is nu aan haar tweede jaar begonnen met haar opleiding rechten. Ze wil namelijk advocaat worden, net als haar moeder.
    Familie: Harmony's moeder is de ambitieuze Elin wie advocaat is. Eerst was ze getrouwd met de wilde, maar grappige Stan. Ze gaan scheiden toen Harmony zeven was en nu ziet ze haar vader nooit meer. Ze mist hem niet, zegt ze, want veel herinnert ze zich niet van hem. Naast Harmony hebben ze nog een zoon, Kelvin, wie drie jaar ouders is dan Harmony.


    Big girls cry when their hearts are breaking