• Dit gaat zóóóó te ver, zóóó te ver!

    Op verzoek van de Stichting Brein heeft de Rechtbank Ziggo bevolen uw toegang tot websites van The Pirate Bay te blokkeren. Ziggo is het niet eens met dat bevel en gaat tegen deze uitspraak van de Rechtbank in beroep. In afwachting van een beslissing in het Hoger Beroep is Ziggo gedwongen de uitspraak van de Rechtbank op te volgen. De uitspraak van de Rechtbank kunt u in z'n geheel terugvinden op rechtspraak.nl.


    Ik wil 'n priem in de reet van de bedenker van deze shit steken. Seriusly, drop dead D:


    Let it come and let it be

    Zeelandnet internet, yay...

    Dat is kut maar dat was te verwachten.


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    Ik vind het echt vreemd, aangezien ik gister wel op TPB kon en we hebben Ziggo. Sterker nog, heb zelfs wat weten te downloaden :/.
    Naja, er zijn meerdere wegen die naar Rome leiden (wbw).


    No growth of the heart is ever a waste

    Acta is nog erger

    lang leven UPC :Y)


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    doe het via een proxy site, werkt bij mij :D


    Where words fail, music speaks

    Probeer deze!



    getallen intikken in adresbalk (met de punten die erbij horen, verder niks) en kijk of ie het dan doet. Ik vermoed van niet, maar is proberen waard.

    Enfin, er zijn zat andere sites :Y)


    quidquid excusatio prandium pro

    Discord schreef:
    Probeer deze!



    getallen intikken in adresbalk (met de punten die erbij horen, verder niks) en kijk of ie het dan doet. Ik vermoed van niet, maar is proberen waard.

    Enfin, er zijn zat andere sites :Y)

    Awesome, thankyou, even uitprobren.:3

    Maar buiten dat, ik bedoel niet echt van: 'Oh no, piratebay is weg!' maar meer zo van: 'Okay, hier stoppen ze zeker niet.'


    Let it come and let it be

    Je kunt gewoon proxy's gebruiken... Heeft mijn zus ook gewoon gedaan dus.. ^^ No worries ;]
    en trouwens: de google-trick werkt NIET


    Deep inside, I've never felt alive

    't interesseert mij echt totaal niet, ik kan er via omwegen toch nog opkomen, dus ik zie er sowieso het nut niet van in c:


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Gewoon proxy gebruiken, dan komt het wel goed Sev'TJE.

    Ik vind het grappig hoe het in Murrica niet lukt door de grote industrieën maar hier wel door een klein kut belangen groepje.

    Hij bestaat nog. (:
    Alleen kom je er niet meer op via Pirate Bay, maar als je naar google gaat en "de piraat baai" intypt dan heb je gewoon terug dezelfde site.

    de piraatbaai.be

    [ bericht aangepast op 10 feb 2012 - 20:52 ]


    Don't tell me the sky is the limit when there are footprints on the moon.

    Histoire schreef:
    Hij bestaat nog. (:
    Alleen kom je er niet meer op via Pirate Bay, maar als je naar google gaat en "de piraat baai" intypt dan heb je gewoon terug dezelfde site.

    de piraatbaai.be


    Dan krijg ik dat stomme Ziggo-bericht.

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dan krijg ik dat stomme Ziggo-bericht.

    Me 2


    Deep inside, I've never felt alive

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dan krijg ik dat stomme Ziggo-bericht.


    Gebruik depiratebaydotnl. (:


    Full of envy behind that anonymous mask

    Starkiller schreef:
    (...)

    Dan krijg ik dat stomme Ziggo-bericht.

    https://www.torproject.org/
    http://hidemyass.com/
    [url]http://www.google.nl/search?q=free+proxy+server&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:en-US:official&client=firefox-a
    [/url]
    Thank me later. Beide Ziggo en XS4ALL hebben gezegd dat ze geen proxies of dergelijke gaan blokkeren als gebruikers ze gebruiken om op TPB te komen.

    [ bericht aangepast op 11 feb 2012 - 21:38 ]