• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya
    hij word rood en hij stottert "Zal- Zal ik je dan maar menemen naar de les?" hij tilt me op en neemt me mee
    dan zet hij me in de buurt bij hijzelf en levi die plat ligt van het lagen "Gaat het Levi? wat is er zo grappig?"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    André

    "Gast, haal lucht!" Ik loop naar hem toe en sla hem op zijn rug. "Adem!" Lach ik en knijp zijn neus dicht.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'gaat het Levi? wat is er zo grappig?' vraagt Maya. ik til even mijn hoofd op om haar te zien en Barst dan weer uit! en trap tegen de tafels aan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    André knijpt mijn neus dicht waardoor het lachen raar klinkt en ik begin nog harder te lachen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Oké, nu is het niet leuk meer Leev." Zeg ik en kijk serieus. "Kappen nu."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Blijf daar," zeg ik streng.
    Ik druk af en zet het op een rennen. Al snel zie ik Mary staan.
    Abrupt hou ik halt wanneer ik bij haar ben. In twee seconden heb ik de sigaret uit haar handen gerukt, weg gesmeten en heb ik haar gezicht vast.
    "Nu of nooit," zeg ik voor ik mijn lippen ruw op de hare duw.
    Ik ben boos. Ik wil dit ontdekken. Ik heb troost nodig. Ik heb toestemming. Ik loop er niet om te grijnzen.

    Irial

    "Veeeeel te warm," grinnikt Kyle met een knipoog waarop hij met zijn truitje wappert.
    "Hou je kop," sis ik grijnzend terwijl ik hem onder tafel een mep geef.
    Ik zak wat onderuit en zucht.
    Dat was echt geweldig.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Maya

    ik kijk Levi nog een moment raar aan en kijk dan naar André die nog steeds rood is "André waar lacht hij om?"


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    (com tijd over ik kijk bij ninuturu)


    « The "earth" without "art" is just "eh." »

    Levi

    Ik rol op mijn buik en sla met mijn vuisten op de grond van het lachen


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Mary

    Verdwaasd steek ik mijn gsm weg, en ik verschiet wanneer Charlie aan komt gelopen en de sigaret uit mijn hand rukt. Ik blijf stokstijf staan wanneer ze haar handen op mijn gezicht legt.
    "Nu of nooit," zegt ze voor ze haar lippen op de mijne drukt.
    Ik sluit mijn ogen en leg mijn handen op haar heupen. Ik zuig zachtjes aan haar onderlip en ga helemaal op in de kus.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Kyle.

    "Hou je kop." Sist hij grijnzend en geeft me een tik onder tafel. Ik grom lachend. Hij zakt wat onderuit. "Like the heaven." Zeg ik plagend en wacht af


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    "Levi Jumper, nu hou je op!" Zeg ik geirriteert en kijk hem serieus aan. "Echt."


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    Ik trap met mijn kapotte been tegen de tafel aan en schreeuw het uit van de pijn en scheld de helebuurt bij elkaar 'Klotet*efus*pijnustringus!' en rol op mijn rug.

    Maya

    als Levi het uitschreeuwt grijp ik mijn kans en ik vlieg van mijn stoel af, ik trek zijn broekspijp omhoog en zie een gebrokenbot die uit zijn vel geschuurd is. "ik wist het! eigenwijse kleuter!"


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlie

    Ik voel haar handen op mijn heupen en sla mijn armen rond haar nek en duw mezelf dichter tegen haar aan. Wanneer ik haar op mijn onderlip voel zuigen doe ik mijn mond een stukje open.
    Ik zet een paar stappen vooruit tot Mary tegen een muur aanbotst.

    Irial

    "Like the heaven," zegt hij plagend.
    Ik por hem hard in zijn zij. Dan leg ik mijn handen in mijn nek tot ik opschrik van een jongen die ketterend over de vloer rolt. Er zit een meisje naast hem en wanneer ze zijn broekspijp omhoog doet, kun je het bot zien zitten. Zonder aarzelen bel ik de hulpdiensten.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:06 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    "TRUT!' scheld ik Maya uit die mijn broekspijp omhoog trekt en ik trap haar met mijn goede been tegen de muur aan


    "Find peace in who and what you are." — Saphira