• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [OMg, welke Harry Potter!?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    'Nee ik weet wie jij leuk vind' zeg ik met een evil grinnik > : D


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    "Je laat het!" Zeg ik als ik zijn gezicht zie. "Echt hoor Leev!" Zeg ik waarschuwend.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Donna
    "Je wilt het er wel overhebben. Anders had je me allang de huid vol gescholden." zeg ik.
    "Gaat het over Michael?" vraag ik zacht.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Irial

    Terwijl ik haastig mijn kleren aandoe zie ik Kyle even in de achteruitkijkspiegel kijken. Ik doe de moeite niet omdat ik weet dat ik een kop als een tomaat heb van de inspanning.
    "Klaar," zeg ik terwijl ik het portier open doe en hem achter me aantrek. Ik doe de deur dicht en doe de auto op slot waarop we naar binnen wandelen.

    Charlotte

    "Je wilt het er wel overhebben. Anders had je me allang de huid vol gescholden." Hoor ik Donna zeggen. "Gaat het over Michael?"
    Ik krijg een sms van Mary en lees hem om het antwoord even uit te stellen.
    "Buiten school. Op zoek naar een job x"
    "Wat?" schreeuw ik luidop. "Niet nu, Donna," zeg ik snel.
    Ik spring recht en duw op het groene telefoontje terwijl ik naar de schoolpoort wandel.
    Neem op, neem op, neem op.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 20:29 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Kyle

    Irial trekt me mee naar binnen. "Zullen ze-" Ik wijs naar ons, en dan onze gezichten. Ik kijk hem vragend aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Irial

    "Zullen ze-?" vraagt Kyle terwijl hij naar onze gezichten wijst.
    "Ik heb je achterna gezeten," bied ik hem een leugen aan.
    Als hij zich er beter bij voelt, dan kan het me niet schelen wat anderen denken.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    na André's reactie begin ik nog harder te lachen en ik val van me stoel


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Donna
    Boos sta ik op.
    "Niet nu Donna!" doe ik haar op een bitcherige toon na.
    "Charlotte het gaat over mijn beste vriend. Als hij iemand pijn doet dan wil ik hem slaan ja?!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Kyle

    "Ik heb je achterna gezeten." Zegt hij op mijn vraag. Ik knik en pak zijn hand waarna we naar het lokaal lopen. Bij het lokaal laat ik hem los en we stappen naar binnen, het is nog best rumoerig[ofzo] Dus we vallen neit op dat we iets later binnen komen. Wel kijken een paar ons aan.


    Ich liebe dich 27.12.23

    André

    Ik rol met mijn ogen en laat Levi gewoon liggen op de grond, "Sukkel." Zeg ik lachend en sla mijn boek open.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Charlotte

    "Niet nu Donna!" zegt ze gemeen.
    Terwijl ik wacht tot Mary opneemt draai ik me weer om naar Donna.
    "Charlotte het gaat over mijn beste vriend. Als hij iemand pijn doet dan wil ik hem slaan ja?!"
    "Geloof me, dat is niet wat hij in gedachten heeft," zeg ik zacht.
    Ik draai me terug om en ren weg.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Mary

    Zonder te kijken wie het is neem ik op en stop met lopen.
    "Met Mary?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Donna
    Dat is niet wat hij in gedachte heeft.
    "Iets anders zal het nooit worden." roep ik Charlotte na.
    "Ik heb met Aiden!"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Levi

    PFFFFFFF, ik probeer te stoppen met lachen, ik leun op mijn stoel en zie net nog 2 jongens binnen lopen en weer pleur ik van me stoel van het lachen en krijg bijna geen adem


    "Find peace in who and what you are." — Saphira