• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    Ik zie Donna buiten op het gras zitten. Haar hoofd hangt in haar handen. Ik sta op en loop het lokaal uit. Snel ren ik naar Donna toe. Wanneer ik dichterbij kom zie ik tranen op haar gezicht.
    "Don?" vraag ik voorzichtig. "Wat is er?"
    Donna kijkt me woest aan.
    "Wat er is? Jij had een geweldige vriendin! Ik weet niet wat je deed maar nu ben je haar kwijt. Je moet achter haar aan voordat je je derde 'relatie' in twee weken laat mislukken. Sukkel."
    Ik schrik van haar felheid.
    "Waar-, hoe-, wat-?" vraag ik.
    "Daar." zegt ze boos terwijl ze naar de poort wijst.
    Snel ren ik naar buiten, de stad in. Na eventjes rennen zie ik een stel staan. Twee meiden in een innige zoen. Meteen herken ik ze: Mary en Charlotte. Dus toch, de bitch.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mary

    Ik laat haar tong mijn mond binnen, en laat mijn tong speels over haar lippen glijden. Ik kreun zachtjes wanneer ze me tegen een muur duwt, en ik zuig nog even op haar lip, voordat ik zachtjes de kus beeindig.
    "Wow," fluister ik schor.
    "Waar kwamd dat vandaan?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "HET IS JE EIGEN SCHULD!" Zeg ik boos en kijk hem woedend aan. "Eigeweis joch!" Zeg ik nog bozer. "Had meteen gezegt wat er is!" Ik sla met mijn vuis op de tafel. "Trap har niet!" ik spring op Levi af en geef hem een beuk in zijn gezeicht.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:10 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Kyle

    Ik hoor ineens vel gescheld en geschreeuw voor in de klas, de jongen die net nog lachte scheld de boel bij elkaar en een ander zegt allemaal boze dingen naar hem. "WAt gebeurd daar?" Vraag ik meteen vergeten wat Irial net deed.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Maya

    kerment van de pijn zit ik tegen de muur met mijn armen rond mijn maag geklemd "Levi jij lul!" roep ik boos en hap naar adem

    Levi

    Ik kijk naar André's woedende hoofd en geschreeuw maar ik versta er helemaal niks van en hij geeft mij een klap en ik begin weer te lachen. ondanks dat mijn been bloot ligt en er best veel bloed uit loopt

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:13 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Charlotte

    "Wow," fluistert Mary schor. "Waar kwam wat vandaan?"
    Hijgend van opwinding en woede zak ik op de grond. Ik verberg mijn hoofd in mijn handen. Kwaad laat ik mijn vuisten op de grond neerkomen terwijl ik schreeuw.
    "Heb je mij ooit zo zien grijnzen hierom?" vraag ik kwaad aan de arme Mary die vast geen idee heeft waar het over gaat.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    [Verbeterd die van André]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Mary

    Ik kijk haar niet-begrijpend aan en ga naast haar zitten.
    "Charlie, gaat het? Wat is er?"


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    André

    "Wat. Is. Er. Zo. Grappig!" Sis ik van woede, ik hijg van de woede. "Echt jij meot leren normaal te doen!" Zeg ik en bal mijn vuist waarna ik hem weer in zijn gezicht stomp.


    Ich liebe dich 27.12.23

    Levi

    ik had nog nooit zo'n gevoel gehad. dat van pijn en plezier door elkaar


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Irial

    Ik spring op wanneer ik zie dat het meisje een trap krijgt.
    "Gaat het?" vraag ik zacht.
    Dan zie ik dat de jongen met het gebroken been helemaal de weg kwijt is en ga op hem zitten.
    "Dude!" schreeuw ik in zijn gezicht om hem te doen schrikken. "Kalmeer!"
    Ik draai me om naar het meisje en zeg gerustellend,
    "De hulpdiensten zijn onderweg."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Levi

    ik proef bloed in mijn mond na de klap en wrijf over mijn dikke lip, 'Hehehehe' lach ik nog zacht en spuug wat bloed uit op de vloer

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:22 ]


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    Levi

    'ow whatever' zeg ik grinnekend


    "Find peace in who and what you are." — Saphira

    André

    Ik sta woedens op en loop naar de deur, ik trap ertegen aan zodat ihj met een knal open klapt. "Eigewijs klere joch!" Schreeuw ik woedend.

    [Oke nu ga ik douchen:p]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [Err, je kan niet overeind, Irial zit op je :')]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:19 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.