• © Copyright Dracy

Woow Topic 25: Click

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]

Ich liebe dich 27.12.23

[geheheh kont en buikgesprek]:Y)

Change is for weirdos ~ Niall Horan

[doeg]

Change is for weirdos ~ Niall Horan

Melding:

~De bel gaat, allemaal samen les: Aardrijkskunde.~

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik hoor nog net de bel gaan en stop even. Is dit echt wel een goed idee?
    Ach, het is niet alsof iemand me gaat missen als ik enkele lessen spijbel.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

[Hoe zit het nu met Kyle en Irial, zijn ze nog bezig? xD]

Ich liebe dich 27.12.23

Charlotte

"Oke," zegt hij grijnzend. "Prima."
    Ik grinnik even.
    "Zo te zien heb je al iemand in gedachten."
    Ik draai me om en wandel naar buiten voor ik in huilen uitbarst.
    Ik wil je Charlotte, ik hou van je Charlotte. Zal wel, vandaar die grijns.

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

Levi

de bel gaat en ik sta op, jak aardrijkskunde... alleen die naam al. en ik loop naar het lokaal waar ik ergens achterin de klas ga zitten

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[Laat ze maar naar de les gaan :')]

I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

André

Zuchtend loop ik naar het lokaal waar ik een paar leerlingen zie zitten, waaromder Levi, ik looop naar hem toe en plof naast hem neer. "En, lekker verveelt?" Vraag ik en lach even.

Ich liebe dich 27.12.23

Mary

Ik draai me aan de schoolpoort nog even om, en zie Charlie staan. Even wil ik teruggaan, maar besef dat Donna of Michael haar waarschijnlijk wel zal troosten.

But I still have this faith in the truth of my dreams.

Donna
    Ik zie hoe Lilly flauwvalt.
    "Daar heb ik dus ook niets meer aan." zeg ik geïriteerd en ik loop het lokaal uit. Onderweg komt ik Charlotte tegen, in tranen.
    "Char." zeg ik zachtjes.
    "Hi, wat is er?"

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Kyle

Ik kijk Irial hijgend aan. "Bel." Zeg ik en haal even diep adem, en laat mijn handen nog op zijn rug rusten.

Ich liebe dich 27.12.23

(samenvatting?)

« The "earth" without "art" is just "eh." »

Michael
    Ik draai me om. Was ik te 'blij' geweest. Eigenlijk vraag ik van haar precies het zelfde als dat zij aan mij vraagt. Ik draai me om en loop naar de Geograhpy lokalen. Zuchten gooi ik mijn tas op een plek bij het raam en laat ik mezelf op een stoel vallen.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Quincy
    Nadat Lilly had gezegd dat ze zich misselijk voelde had ik me omgedraaid om naar het Glee-lokaal te lopen. Op een af andere manier mocht Lilly me volgens mij niet zo. Zo leek het tenminste. 'We gaan naar Aardrijkskunde' zei ik tegen Heidi die schijnbaar net klaar was met het zingen van een liedje. 'Wat is er?' vroeg ze ineens.

Heidi
    Ik zie Quincy het lokaal in lopen. 'We gaan naar Aardrijkskunde' zegt hij. Ik kan zien dat hij lichtelijk ontdaan is. 'Wat is er?' vraag ik. 'Niets' zegt hij. Hij probeert te glimlachen, lijkt het wel. 'Er is wel iets, zeg het maar' zeg ik zacht. 'Ik heb een soort van het idee dat Lilly mij niet zo mag.' zegt hij zacht. 'Waarom dat dan?' vraag ik met grote ogen. 'Ik zag hoe ze je na staarde en ik wil niet te vroeg conclusies trekken of zo, maar misschien vindt ze je leuk' Ik hap even naar lucht. 'Echt?' Hij knikt. 'Nevermind,' zegt hij na een tijdje 'we gaan naar Aardrijkskunde' Ik zucht onhoorbaar, pak mijn tas en loop achter hem aan naar Aardrijkskunde, waar ik naast hem ga zitten.

26 - 02 - '16