• © Copyright Dracy
    ________________________________________________________________________

    Woow Topic 25: Click
    ________________________________________________________________________
    "Het nieuwe jaar is net begonnen, er komen veel nieuwelingen op St.joseph School." dit is het verhaal:

    "Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.)
    ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

    Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

    Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

    Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé.
    ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.
    ________________________________________________________________________

    Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .
    ________________________________________________________________________

    Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 21:53 ]


    Ich liebe dich 27.12.23

    Michael
    ik begin te lachen.
    "Dat valt best mee."zeg ik met een glimlach.
    "Ik bedoel meestal als men dat zegt is het een half jaar ofzo."
    Alo snel houd ik op met lachen. Dit is helemaal niet grappig. Het boze gevoel kruipt weer terug. Wie denkt ze wel niet dat ze is!
    "Ik vind het prima." zeg ik.
    "Maar dan wil ik ook met andere meiden naar bed."


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    [:X oke lekker]xD


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    Lilly komt naast me zitten. Ik kijk naar mijn schoenen maar onderweg vang ik het beeld van mijn rokje op. Zuchtend ga ik staan en hijs ik hem onhandig naar benenden. Lilly is niet veel kleiner dan ik maar wel veel dunner. IK kijk triest naar mijn buik. Ik voel me zo dik.
    "Lilly?" vraag ik zacht.
    "Vindt jij me dik?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik ging zitten en legde mijn hoofd op mijn handen. Ik sloot even mijn ogen. Langzaam deed ik mijn vest uit en bleef zitten in topje. Het kon me niet schelen dat donna hier was of wie er binnen zal komen. Donna vraagt me wat. 'Nee hoor' zeg ik zacht en moeizaam terwijl ik langzaam mijn hoofd op til

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 19:49 ]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Echt niet?" vraag ik best onzeker.
    "En mijn kont."
    Ik draai me om met mijn kont naar haar toe.
    "Lijkt die dik?"


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    lilly
    Ik liet mijn hoofd weer zakken en zuchte. Ik had het warm heel warm. 'wil je een raam opend oen?' vraag ik zacht aan donna. Ik probeer rustig te ademen en concentreer me erop


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Charlotte

    Wanneer ik hem zie lachen voel ik mijn hart een sprongetje maken. Dat gevoel verdwijnt echter samen met zijn glimlach. Ik zie iets in zijn ogen dat ik liever niet wil zien.
    "Ik vind het prima," zegt hij. "Maar dan wil ik ook met andere meiden naar bed."
    Ik open mijn mond en sluit hem weer.
    "Dat is alleen maar eerlijk," zeg ik zacht.
    Toch steekt het en plots begrijp ik hoe hij zich moet voelen. Ik kijk even naar beneden en kijk dan weer naar hem.
    "Het spijt me," zeg ik oprecht.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Heidi
    Verslagen blijf ik maar naar de deur staren. 'Heb ik iets verkeerd gedaan?' vraag ik schuldig aan Quincy. Hij kijkt me aan en schudt zijn hoofd. 'Voor zover ik weet heb jij niets fout gedaan' Ik zette mijn nerd bril weer goed op mijn neus.

    Quincy
    Heidi kijkt me aan. 'Zou jij anders willen kijken hoe het met haar gaat? Misschien heb ik haar gekwetst met mijn liedje' zegt ze zacht. Ik knikte en liep de gang op. Daar trof ik Lilly en Donna aan. 'Gaat het een beetje?' vraag ik aan Lilly.

    Heidi
    Als Quincy weg is, komt er een liedje in mij op. Een liedje van P!nk. Ik begin te zingen. Every day I fight a war against the mirror. I can't take the person starin' back at me. I'm a hazard to myself


    26 - 02 - '16

    Mary

    Ik loop het lokaal uit en daarna het gebouw. Zo onopgemerkt mogelijk loop ik de school uit, richting de stad.
    Ik moet en zal een job vinden.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Lilly
    Ik luister naar Quincy. Dankzij hem had ik niets aan Heidi. 'Jawel misselijk' kreun ik.


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [Ben ik weer, zal ik de bel laten gaan?] [En mag ik korte samenvatting?]


    Ich liebe dich 27.12.23

    [ik moet taart gaan eten en ik kom niet meer online]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    [lilly ging kotsen:Y) en nu zit ze bij donna te praten ofzo]


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    Donna
    "Eh..Nee." zeg ik tegen Lilly.
    "Niet voordat je serieus naar mijn kont hebt gekeken!"
    Ik draai mijn kont weer naar haar toe.
    "Maakt hij me dik?"

    Michael
    "Oke" zeg ik en er komt toch een soort grijns op mijn gezicht.
    "Prima" En mijn grijns wordt alleen maar groter.
    Ik denk aan Donna. Zij heeft ook niemand misschien...
    Of zou dat verraad voor de vriendschap zijn?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Lilly
    Ik wou wat zeggen maar alles werd zwart voor mijn ogen. Ik voelde nog hoe ik op de grond viel. daarna werd alles zwart


    Change is for weirdos ~ Niall Horan