• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Alex~transformatie
    'Ik weet ook niet wat ie doet.' zeg ik tegen de jongen die komt aanlopen. En ik kijk verbaasd naar Vince.

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

Luna Leroux

'Nee, het gaat wel. Ik ga even zitten,' zei ze. Ze liep naar naar een stoel en ging daar zitten. Ik bleef in de deur opening staat en keek haar aan. 'Ik ben helderziend,' zei ze opeens. Ik keek haar verbaasd aan. 'Dat wat ik zag was een visioen'. Ik liep naar haar toe en ging voor haar zitten op de grond. Ik keek haar nieuwsgierig aan. 'Wat zag je dan zo net?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Aimee Jade Tempeste

"Mag ik weten wat?" vraagt Steef nieuwschierig. De sfeer wordt een beetje ongemakkelijk. Ik kijk even om me heen en zie Vince staan. Had hij niet gezegd dat hij sferen kon beinvloeden ofzoiets? Ik haal me schouders op, zoiets z.ou hij vast niet zo snel gebruiken. Ik draai me weer naar Steef. 'Daar kom je vanzelf wel achter,' zeg ik met een knipoog.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 15:23 ]

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik volgde Aimee haar blik, ze keek naar een jongen. *Vince.* Dacht ze. *Had hij niet gezegd dat hij sferen kon beïnvloeden of zoiets?* Mijn blik gleed terug naar Aimee, ze is knap, dat moest ik toegeven. *Zoiets zou hij vast niet zo snel gebruiken.* Vervolgde Aimee haar gedachten. Aimee draaide zich terug naar mij. "Daar kom je vanzelf wel achter." Zei ze met een knipoog. Ik moest lachen. "Daar ga ik zeker achter komen." Zei ik met een glimlach. Vince wilde niet uit mijn gedachten weggaan, ik moest hem maar in de gaten houden, hij kon rare dingen doen als hij echt de sfeer zou kunnen beïnvloeden.

Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Luna kwam op me afgelopen en ging voor me zitten. "Wat zag je dan zo net?" Vroeg ze nieuwsgierig. "Het was vaag te zien, want het was donker." Begon ik. "Ik zag een meisje en iemand riep 'Aimee' en ik herkende de hal, meer niet." Zei ik voorzichtig. "Alleen zijn mijn visioenen niet altijd de waarheid." Ik ging anders in de stoel zitten en wreef over mijn hoofd.

Luna Leroux

'Alleen zijn mijn visioenen niet altijd de waarheid,' zei ze en ze ging anders in de stoel zitten. Ze wreef over haar hoofd. 'Maar stel dat het de waarheid is,' begon ik. 'Hoelang duurt het voordat het uit komt?' vroeg ik. Ik dacht even na. 'Wie is trouwens Aimee?'

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

"Maar stel dat het de waarheid is." Zei ze. "Hoe lang duurt het voordat het uitkomt?" Vroeg ze. "Het was donker, dus ik denk vanavond. Maar het is morgenavond ook donker. Mijn visioenen zijn best vaag, als je er zo over na denkt." Concludeerde ik en keek naar Luna, ze dacht na, aan haar gezicht te zien. "Wie is trouwens Aimee?" Even keek ik naar buiten. "Ik weet het niet, ik hoorde iemand haar naam roepen. In ieder geval had ze lichtbruin haar."

Aimee Jade Tempeste

"Daar ga ik zeker achter komen." zegt Steef met een glimlach. 'De vraag is alleen nog wanneer,' lach ik terwijl ik hem speels een por geef. Ik kijk naar de jongens die bij Vince zijn komen staan. Ik hoop dat ik en Chiya niet de enige meisjes zijn, denk ik.

Luna Leroux

'Ik weet het niet, ik hoorde iemand haar naam roepen. In ieder geval had ze lichtbruin haar,' zei ze. 'Nja, ik bedoelde. Hoelang duurde het gemiddeld bij je vorige visioenen dat ze uitkwamen? en had Aimee bruin haar of het meisje die haar riep?' vroeg ik. Ik dacht nog even na. Argh, irritant dat ik niet veel kon doen.

"Nja, ik bedoelde. Hoelang duurde het gemiddeld bij je vorige visioenen dat ze uitkwamen? En had Aimee bruin haar of het meisje die haar riep?" Vroeg ze. "Nou, ik kreeg een visioen dat mijn opa overleed en dat gebeurde de dag erna. De meeste gebeuren snel nadat ik het visioen heb gehad." Vertelde ik. "En Aimee heef bruin haar." Ik vond het vervelend, visioenen waren meestal slecht uit te leggen.

"De vraag is alleen nog wanneer." Zei ze lachend en gaf me een speelse por. Ik begon haar te kietelen. "Ik ben Sherlock Holmes." Zei ik en maakte een speurend gebaar. "Niet dus." Zei ik met een glimlach. Dit zou nog wat worden. Ik vroeg me af hoe het met Iral zou zijn, hij was nog al geschrokken toen hij het hoorde. Ik besloot om zo even naar hem toe te gaan. *Ik hoop dat ik en Chiya niet de enige meisjes zijn.* Ging er in Aimee haar hoofd om. Ik wist zeker van niet.

Luna Leroux

'Nou, ik kreeg een visioen dat mijn opa overleed en dat gebeurde de dag erna. De meeste gebeuren snel nadat ik het visioen heb gehad,' zei ze. 'Dus, als je visioen waar is,' begon ik. Ik dacht even na voor de juiste woorden. 'Gebeurd het binnen paar dagen?' vroeg ik. 'En Aimee heef bruin haar,' zei ze erna. Ik knikte. Veel meisjes hadden bruin haar, toch? We kwamen niet echt verder voor mijn gevoel.

"Dus, als je visioen waar is." Begon ze. "Gebeurd het binnen paar dagen?" Vroeg Luna. Ik knikte. "Aimee is al in het huis aanwezig." Zei ik en liet mijn blik door de kamer glijden. De kamer was sfeervol, maar toch kil. Ik voelde me nog steeds niet erg thuis in dit huis, het liefste rende ik weg, weg van deze plek. Alleen zou me dat niet lukken met zoveel camera's.

Aimee Jade Tempeste

Hij begint me te kietelen. "Ik ben Sherlock Holmes." en hij maakt een speurend gebaar terwijl hij me nog steeds kietelt. 'Sto-op, alsj-bli-eft' weet ik er lachend uit te krijgen, 'wa-t mo-et ik do-en zo-dat je st-opt,' lach ik er achteraan.

"Sto-op, alsj-bli-eft." Wist ze nog maar net uit te brengen. "Wa-t mo-et ik do-en zo-dat je st-opt." Lachte ze erachteraan. Ik dacht na en bleef kietelen. "Niks." Zeg ik met een grijns. "Zo'n mooi meisje hoeft niks te doen." Ik liet haar los en wierp een blik op Vince, hij keek naar me. Volgens mij vond hij me raar.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:26 ]

Luna Leroux

'Weet je ook wie ze is?' vroeg ik aan haar.

-Sorry voor korte antwoord xd ik zit ondertussen iets te kijken-

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:27 ]

"Weet je ook wie ze is?" Vroeg ze. "Nope, ik heb geen idee." Zei ik.

[Ik ga even naar beneden, iets drinken+eten. ^^
    Ik kom straks weer!]