• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.

ø
    De kamergenoten:

Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic

Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn

Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

[ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]

Music can change the world because it can change people. - Bono.

Aimee Jade Tempeste

"Zo'n mooi meisje hoeft niks te doen." zegt Steef en hij laat me los. Ik volg zijn blik naar Vince die ons aankeek. 'Is er iets mis?' vraag ik aan Steef terwijl ik van Vince naar Steef kijk.

To the stars who listen — and the dreams that are answered

Luna Leroux

'Nope, ik heb geen idee,' zei ze. 'Hmm, ok. Zullen we haar straks gaan zoeken?' vroeg ik aan haar. Ik stond op en rekte me eigen uit. 'Misschien niet de goeie timing, maar weet al waar me kamer is?' vroeg ik blozend.

[Als ik tijd niet antwoord.. komt het omdat ik
    - Moet eten
    - Afwas doen
    - me tas doen
    - naar me mama toe..
    Misschien dat ik tussendoor wel eventjes ben.. maar ben ik naar me ma toe (tegen kwart over 6 ofzo) dan ben ik er pas weer tegen 9 uur ;d]

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:45 ]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Vince ~ Stemming Beheersen

'Eh... Niks laat maar.' zeg ik en wordt een beetje rood. Dan kijk ik weer minachtend naar die jongen (Steef) die met Aimee flirt. Maar dan denk ik plotseling weer aan Peanut Butter Jelly Time.

I only miss you when I'm breathing

Alex~transformatie
    'Nou volgends mij heeft 'niks' het aardig naar haar zin', en ik gebaar naar de jongen die het meisje aan het kietelen is.

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

Aimee Jade Tempeste

Ik zie een van de jongens naar mij en Steef gebaren. Ik pak Steef bij zijn arm, 'kom, laten we eens sociaal doen,' zeg ik. Ik trek hem mee naar de jongens. 'Hi, ik ben Aimee,' zeg ik met een glimlach.

Iral ~ Telekinese

Als ik klaar ben kijk ik om me heen en staar dan naar mijn koffer. Plotseling klapt die automatisch dicht en schuift onder mijn bed.

Luel ~ Verleidingskracht

'Zullen we iets anders gaan doen?' vraag ik ongeïntresseerd. 'Het huis verkennen?'
    Dan zie ik dat de jongen en het meisje opeens naar ons toe komen. Het meisje is best wel knap.
    'Hallo schat,' zeg ik flirterig. 'Ik heet Luel.'

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 16:54 ]

Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

Aimee Jade Tempeste

'Hallo schat,' zegt een van de jongens flirterig. 'Ik heet Luel.' Ik kijk hem even aan, hij ziet er best wel leuk uit. Ik lach even liefjes naar hem. 'Iemand zin om het huis te verkennen?' vraag ik.

Vince ~ Stemming beheersen

Ik kijk even een beetje zuur naar Lu(e)l, maar snel verbeter ik mijn blik weer en kijk gewoon voor me uit. 'Ja leuk,' zeg ik dan tegen Aimee.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:03 ]

Alex~transformatie
    'Ja is goed, Ik heet Alex' zeg ik. Ben ik nou echt de enige jongen die niet van zijn stuk word gebracht door de aanwezigheid van een mooi meisje? denk ik.

Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

Iral ~ Telekinese

Verveeld plof ik neer op bed. Ik heb geen zin om naar beneden te gaan, naar de drukte. Dus vermaak ik me hier wel. Verveel, bedoel ik.

Luel ~ Verleidingskracht

Ik glimlach als ze naar me lacht. 'Ja, dat stelde ik net ook al voor!'

Aimee Jade Tempeste~ weer/elektriciteit beheersen

De jongens deden een beetje raar, maarja, jongens zijn soms gewoon raar. 'Kom, op naar binnen dan maar,' zeg ik vrolijk. Ik pak twee van de jongens bij hun arm en trek ze mee naar binnen.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:10 ]

(Tot vanavond ik moet gaan)

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:13 ]

[Ok, tot vanavond]

Vince ~ Stemming beheersen

Ik volg haar maar graag terwijl ze me mee trekt aan mijn arm. 'Welke kant gaan we dan als eerst naar toe?' vraag ik als we bij de deur zijn.

[Ik denk dat ik nu ook ff stop tot vanavond ;d persoon waar ik mee zat is blijkbaar weg ;d]

Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

Aimee Jade Tempeste

'Welke kant gaan we dan als eerst naar toe?' vraagt Vince als we bij de deur zijn. Ik haal me schouders op, 'maakt mij niet uit, kiezen jullie maar'.

[ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 17:29 ]