• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Vince de Capri ~ Stemming voelen/veranderen

    'Kleren?'Gok ik.'Nee het lukt wel hoor!' zeg ik dan snel en til de koffer weer op en loop richting de deur weer naar binnen toe.


    I only miss you when I'm breathing

    Diapal schreef:
    Ik moet gaan, ik kom morgenochtend weer, ik hoop dat jullie er dan ook weer zijn! (hoera)


    [Absoluut, ik ben er weer! Doegh!]

    Diapal schreef:
    Ik moet gaan, ik kom morgenochtend weer, ik hoop dat jullie er dan ook weer zijn! (hoera)
    Tot morgen...


    I only miss you when I'm breathing

    Randomness schreef:
    (...)
    I know, ik let niet goed op -__-


    [@Randomness: Blijf maar in de tuin. Stephen komt. (:]

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [@Randomness: Blijf maar in de tuin. Stephen komt. (:]

    ^^
    Dankje, maar ik zit achter de computer en denk dat het wel erg donker en koud is om om 11 uur in mijn achtertuin te staan. (;
    Nvm, ik wacht wel x'd

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik zag dat Iral het even niet snapte. Hij liet zich op het bed zakken. "Denk maar even na." Stelde ik voor. "Ik ga even rondkijken." Zei ik en liep de kamer uit. Zo reageerden de meeste. Ze waren helemaal van hun stuk gebracht. Ik verliet dan even de kamer, ze moesten hun gedachten op een rijtje zetten. En dan wilde ik niet weten wat ze over me dachten. Ik liep de trap af, naar buiten. Ik liep in de tuin, die doorliep in een bos. Helaas kon je de hekken zien zitten. En de beveiligingscamera's ook.

    [De tijd van je computer is niet dezelfde dan die van het verhaal. Teminste, dat is zo bij de meeste roleplay's die ik heb gespeeld. Voor mij is het gewoon ochtend, rond tien uur, ongeveer?]

    Aimee Jade Tempeste

    Vince zegt dat het wel lukt en sleept de koffer de trap op. Als de koffer in me kamer staat kijk ik hem aan, 'bedankt,' glimlach ik, 'zullen we andere mensen gaan zoeken?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Alex~transformatie.
    Ik loop de trap af en zie een jongen de tuin inlopen 'Dat moest je toch eerst vragen ofzo?' vraag ik hem.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Luna Leroux

    Ik zuchtte. Ik kreeg geen antwoord en ik liep verder. Ondertussen keek ik om me heen. Ik had geen flauw idee waar ik heen moest. Ik zette mijn koffers neer en ging erop zitten.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince de Capri ~ Stemming voelen/veranderen

    'Ja natuurlijk.' zeg ik. 'Maar mag ik eerst nog wat vragen? Waarom je echt hier naar toe bent gestuurd? Toen ik het net vroeg voelde ik iets raar worden dus ik wil het graag nog een keer vragen.'


    I only miss you when I'm breathing

    SomeMusic schreef:
    [De tijd van je computer is niet dezelfde dan die van het verhaal. Teminste, dat is zo bij de meeste roleplay's die ik heb gespeeld. Voor mij is het gewoon ochtend, rond tien uur, ongeveer?]

    Ja, i know, het was maar een grapje.
    Moet ik verder gaan nadat we gepraat hebben, of ga jij nog even verder? Dat bedoel ik dus, dat het lastig is om niet voor anderen te antwoorden, maar ik ga het volhouden (;

    Randomness schreef:
    (...)
    Ja, i know, het was maar een grapje.
    Moet ik verder gaan nadat we gepraat hebben, of ga jij nog even verder? Dat bedoel ik dus, dat het lastig is om niet voor anderen te antwoorden, maar ik ga het volhouden (;


    [Jij mag het stukje doen dat je tegen me op bots. Dat ik koewl. ;p]

    Aimee Jade Tempeste

    'Maar mag ik eerst nog wat vragen? Waarom je echt hier naar toe bent gestuurd? Toen ik het net vroeg voelde ik iets raar worden dus ik wil het graag nog een keer vragen.' Ik kijk hem even aan, 'daarvoor zullen we eerst naar buiten moeten,' zeg ik, 'kom mee'. Ik pak hem bij zijn arm en we lopen naar buiten.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince de Capri ~ Stemming voelen/veranderen

    Ik volg haar maar als ze me bij mijn arm pakt. Ik voel opeens een spanning op komen in de stemming maar zeg maar niks en blijf haar volgen.


    I only miss you when I'm breathing