• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Alex~transformatie
    Ik loop naast Aimee, 'Welke kamer heb jij?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen

    'Welke kamer heb jij?' vraagt Alex. Ik moet even nadenken, 'kamer 6 volgens mij. Jij dan?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Renoster schreef:
    Alex~transformatie
    'Kamer 7' zeg ik 'Wie is je kamergenoot?' vraag ik.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Aimee volgde mijn blik, naar Vince. "Is er iets mis?" Vroeg ze. "Nee, niks." Loog ik half. Ik wierp nog een korte blik op de jongens en zag dat de jongen die ik niet kende naar ons gebaarde. "Kom, laten we eens sociaal doen." Zei ze en trok me mee naar de drie jongens. "Hi, ik ben Aimee." Stelde ze zich voor. "Ik ben Stephen, noem me maar Steef." Zei ik en glimlachte. "Hallo schat." Zei één van de drie flirterig. "Ik ben Luel." Stelde hij zichzelf voor. Ik moest me inhouden om geen overgeef gebaar te maken. "Iemand zin om het huis te verkennen?" Vroeg Aimee. Ik stemde in. "Ja leuk." Zei Vince. "Ja, is goed. Ik ben Alex." Stelde hij zich voor. *Ben ik nou echt de enige jongen die niet van zijn stuk word gebracht door de aanwezigheid van een mooi meisje?* Dacht Alex. Ik moest lachen, want ik was het al gewend. Dat wil niet meteen zeggen dat ik een vrouwenverslinder ben, maar de aanwezigheid van meisje was ik wel gewend. "Ja, dat stelde ik net ook al voor!" Riep Luel. "Kom, op naar binnen dan maar." Zei Aimee vrolijk en ze sleurde twee jongen mee naar binnen. "Welke kant gaan we dan als eerst naar toe?" Vroeg Vince. "Kies een kant, zou ik zeggen." Zei ik met een grijns.

    [Kan ik nergens meer bij? D: Ik wil ook graag meedoen, kan d'r geen kamer bij ofzo? x3]


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen

    'wie is je kamergenoot,' vraagt Alex dan. 'Volgens mij heet ze Chiya,' antwoord ik hem. 'Okee! Welke kant gaan we op?' vraag ik vrolijk tegen iedereen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    xDesire schreef:
    [Kan ik nergens meer bij? D: Ik wil ook graag meedoen, kan d'r geen kamer bij ofzo? x3]


    [moet je even aan de beheerder vragen in het rollentopic]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik stond op en voelde me al weer beter. "Hmm, ok. Zullen we haar straks gaan zoeken?" Vroeg ze aan me. "Is goed, ook al ken ik haar nog niet, ik wil haar wel waarschuwen. Hoe raar het ook klinkt. "Misschien niet de goeie timing, maar weet al waar me kamer is?" Vroeg Luna blozend. "Ja, net voordat ik het visioen kreeg bromde die vrouw je kamernummer. Volgens mij was het kamer vier." Zei ik en liep samen met Luna de lounge uit, de hal in.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Okee! Welke kant gaan we op?" Vroeg ze aan ons. "Ik heb gehoord dat er een vrijetijdsruimte is, met spelcomputers." Stelde ik voor. "Maar als Aimee daar geen zin in heeft hoeft het niet." Mompelde ik en glimlachte. Mijn blik gleed door de hal, kil en koud.

    Vince ~ Stemming beheersen

    'Nou, zullen we beginnen met de linker kant?' vraag ik dan in de groep.


    I only miss you when I'm breathing

    Aimee Jade Tempeste~weer/elektriciteit beheersen

    'Toevallig is de vrijetijdsruimte aan de linkerkant volgens mij,' lach ik. 'En nee, ik vind het niet erg hoor,' zeg ik tegen Steef. Ik loop voor de jongens uit naar de vrijetijdsruimte. Ik grinnik zachtjes, dit ging nog leuk worden.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Midna schreef:
    [Ik denk dat ik nu ook ff stop tot vanavond ;d persoon waar ik mee zat is blijkbaar weg ;d]


    [Tot vanavond. (;]

    Vince ~ Stemming Beschermen

    Ik hoor wat gegrinnik maar negeer het een beetje en loop verder achter Aimee aan.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Toevallig is de vrijetijdsruimte aan de linkerkant volgens mij." Lachte ze. "En nee, ik vind het niet erg hoor." Zei ze tegen me. "Oke, pas maar op, voor je het weet zit je in een kamer met jongens die alleen nog maar aandacht voor de games hebben." Waarschuwde ik met een knipoog. Ik liep achter Aimee aan en kwam in een ruimte, zo groot als mijn woonkamer thuis en ik moest toegeven, mijn woonkamer was groot. En er stonden allemaal games, xbox 360, playstation, noem het maar op.

    Alex~transformatie
    'Nou Steef ik denk niet dat ze aandacht tekort komt hoor.' zeg ik met een gebaar naar Vince en Luel.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.