• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    [Holy smoly wat heb ik gemist?]

    Luna Leroux

    De taxi stopte voor bij een gebouw, nja gebouw. Ik moest hier de komende tijd gaan wonen. Waarom? Omdat me ouders me geschift vonden. Ik stapte uit de taxi en liep naar de deur. Ik zette m'n koffers neer en drukte op een deurbel. Terwijl ik stond te wachten deed ik mijn pas oranje geverfde haren in een staart.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oké, ik hou me niet in, maar ik moet even denken x"d

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:21 ]

    Vince de Capri ~ Stemming Voelen/Veranderen

    'Eh... Ik ben hier naar toe gestuurd omdat ik stemmingen kan voelen en veranderen.' zeg ik een beetje over de woorden struikelend, het klinkt best wel raar als je het uit je eigen mond hoor komen.
    'En waarom ben jij hier naar toe gestuurd?' vraag ik even later.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformatie
    Ik haal mijn i-phone uit mijn tas en ik zet muziek op.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik kreeg geen reactie van Scarlet. Gelukkig, dan kon ze me nu dus ook niet zien. Verveeld bleef ik nog even op mijn bed zitten. Eingelijk had het geen zin, ik wilde wat doen, wat beleven. Ik had de gaven en ik kon ze gebruiken. Ik vond het wel spannend, bijna eng. Wat als ik nou een visioen of beeld uit het verleden kreeg, terwijl de rest nog niet wist dat ik Helderziend ben. Dan wordt ik direct voor gek aangezien. Ik dacht nog een tijdje verder, maar het bleef zonde van mijn tijd. Ik pakte mijn koffer en begon mijn kleren in de kast te leggen. Hopelijk had ik niet té veel kleren mee. Het was ongeveer mijn hele kleding kast, maar ik moest er toch goed uit zien.

    Iral ~ Verleidingskracht

    Terwijl ik mijn kleren in mijn kast hang werp ik af en toe vlugge blikken op mijn kamergenoot. Waarom zou hij hier heen gestuurd zijn? Ook omdat hij een aparte gave heeft, net als mij? Ja, dat neem ik wel aan.

    Luel ~ Telekinese

    Ze gaan naar beneden en ik besluit ze niet achterna te gaan. Waar zou mijn kamergenoot zijn? Misschien is hij te laat.
    Verveeld kijk ik om me heen. Wat moet ik nu doen?


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste

    Vince vraagt waarom ik hierheen gestuurd ben. Ik twijfel even maar besluit hem nog maar niet over mijn gave te vertellen. Ik wil er eerst nog wat plezier aan beleven. 'Ik heb de stroom in mijn school laten uitvallen en blijkbaar vonden ze dat niet zo leuk en hebben ze me bestempeld als een 'probleem' kind.'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Spyclon schreef:
    (...)Misschien is het niet zo leuk als je meteen voor andermans personages antwoord.

    Jij bent al de tweede die dat zegt (;. Ik wil graag lange stukken schrijven en het is lastig als je iets vraagt en de ander kan niet antwoorden. Ik zal het niet meer doen.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:30 ]

    Luna Leroux

    Na paar minuten deed niemand de deur open. Ik belde nog een keer aan. Ik wachtte een paar minuten en er werd nog niet open gedaan. Zal ik het proberen? Ach, waarom ook niet. Ik deed me ogen dicht en concentreerde me op de voordeur. Alleen die in mijn gedachte was open. Ik bleef erop concentreren maar er gebeurde niets. Ik zuchtte. 'Nog één keer,' zei ik in mijn eigen. Ik deed mijn ogen weer dicht en concentreerde nog harder. Even later hoorde ik een klik.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Vince de Capri ~ Stemming voelen/veranderen

    Ik voel haar ongemakkelijk worden, 'Dat is in ieder geval wat ze tegen me zeiden.' Zeg ik dan snel als ik na denk over wat ik net zei. Dan komen we in de hal en bij de deur naar buiten. Daar zie ik meerdere koffers staan, 'Welke is van jou?' vraag ik dan maar.


    I only miss you when I'm breathing

    Alex~transformatie
    Ik begin een beetje te headbangen, en ik doe mijn ogen dicht.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Zonder te kijken merkte ik dat Iral mij af en toe aankeek, alsof hij me niet vertrouwde. Ik wist het ook niet en had een grote neiging om zijn gedachten te beantwoorden. *Waarom zou hij hier heen gestuurd zijn? Ook omdat hij een aparte gave heeft, net als mij? Ja, dat neem ik wel aan.* Dacht Iral. Ik moest grinniken, hij beantwoorde zijn eigen vragen, in zijn gedachten. Ik besloot om hem niet meteen met mijn gave te confronteren. "Iral, waarom ben jij hier?" Vroeg ik. Direct kreeg ik andere gedachten van hem binnen. *Zal ik het hem vertellen?* De vraag beleef in zijn hoofd hangen en ik wachtte rustig af.

    Iral ~ Verleidingskracht

    Zal ik het hem vertellen? Uiteindelijk besluit ik te liegen.
    'Soms zie ik visioenen uit de toekomst,' lieg ik keihard terwijl ik hem strak aan kijk.

    Luel ~ Telekinese

    Ik leun verveeld tegen de muur aan en kijk om me heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempeste

    Vince vraagt welke koffer van mij is. Grinnikend wijs ik op de grootste koffer die er nog staat en kijk Vince onschuldig in zijn ogen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Opeens leek er een film voor mijn ogen af te spelen. Direct zag ik dat het in deze tijd was. Vaag zag ik een deur en een meisje, oranje haar. Ze liep naar binnen, in de hal. Meer zag ik niet. Ik sloot mijn ogen, gelukkig het was weer voorbij. Deze beelden waren niet zo erg, soms had ik hele schokkende beelden. Toen mijn opa dood ging, dat was vreselijk. Ik schudde mijn hoofd, het bonkte. Normaal had ik dit niet, waarom nu wel? Ik ging op mijn bed zitten, pakte en flesje water en dronk eruit. De hoofdpijn leek te verdwijnen.