• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    Luna Leroux

    De klik die ik hoorde kwam van de voordeur. Ik wachtte eventjes, voor het geval iemand anders het was. Maar er kwam niemand. Ik glimlachte door mijn succes. Ik duwde de deur open en kwam terecht in een hal. Ik pakte mijn koffers op en liep naar binnen. Ik duwde de deur weer dicht met mijn kont. Ik keek om me heen. Het zag er hier rustig uit. Ik liep verder, waar zou mijn kamer zijn?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door de tuin, een half uur later. Die was eigenlijk best mooi. Ik had de oortjes van mijn iPod in en zette Nicki Minaj op. Ik was zo gefocust op de muziek dat ik tegen iemand aan botste. Een blonde jongen (Stephen). Hij was best knap, maar ik liet niks merken. Wie weet, kon hij mijn gedachten wel lezen, of zo.
    'Oh sorry!' zei ik. Aimee had me inmiddels geleerd dat ik bij mensen gewoon mezelf meteen voor moest stellen. Blijkbaar had ze erg veel verstand van mensen - en dan vooral jongens. 'Ik ben Chiya,' zei ik. Ik zette mijn iPod uit.

    Lol, dit gaat volgens mij best mis, Stephen is met iets anders bezig x'd

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:48 ]

    Vince de Capri ~ Stemming voelen/veranderen

    Ik glimlach alleen en loop op de koffer af. Even kijk ik waar het handvat zit en probeer in te schatten hoe zwaar de koffer is. 'Zo zwaar kan die toch niet zijn?' zeg ik. Dan probeer ik de koffer voorzichtig op te tillen, 'Men wat zit er allemaal in?' zeg ik dan als die toch heel wat zwaarder is als dat die lijkt.


    I only miss you when I'm breathing

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    "Soms zie ik visioenen uit de toekomst." Zei hij met een strak gezicht.
    Waarom maakte Iral het me nou zo moeilijk? Als hij het had verteld hoefde ik hem niet te confronteren met mijn gave. Nu moest het wel, ik kon er niet tegen als iemand loog. "Iral, wil je niet tegen me liegen." Mompelde ik en draaide me helemaal om. *Wat? Hoe weet hij dat ik lieg?* Ging er door zijn hoofd. Ik keek hem aan.

    [ bericht aangepast op 14 jan 2012 - 22:45 ]

    Randomness schreef:
    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door de tuin. Die was eigenlijk best mooi. Ik had de oortjes van mijn iPod in en zette Nicki Minaj op. Ik was zo gefocust op de muziek dat ik tegen iemand aan botste. Een blonde jongen (Stephen). Hij was best knap, maar ik liet niks merken. Wie weet, kon hij mijn gedachten wel lezen, of zo.
    'Oh sorry!' zei ik. Aimee had me inmiddels geleerd dat ik bij mensen gewoon mezelf meteen voor moest stellen. Blijkbaar had ze erg veel verstand van mensen - en dan vooral jongens. 'Ik ben Chiya,' zei ik. Ik zette mijn iPod uit.


    [@Randomness: Je hebt een foutje gemaakt, Stephen is met Iral in kamer één van de jongens. Ik kom zo wel naar de tuin, oke? (;]

    Alex~transformatie
    Als het nummer is afgelopen doe ik mijn i-phone terug in mijn zak en ga ik het gebouw verkennen.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Iral ~ Verleidingskracht

    Verbaasd kijk ik op. Gedachtes schieten door mijn hoofd.
    Ik zou toch zweren dat mijn gezicht bloedserieus was. Hoe kan hij het nou weten?
    'Ik lieg niet,' zeg ik. Ik probeer normaal te klinken.

    Luel ~ Telekinese

    Ik leun verveeld tegen de muur aan en kijk om me heen.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    SomeMusic schreef:
    (...)

    [@Randomness: Je hebt een foutje gemaakt, Stephen is met Iral in kamer één van de jongens. Ik kom zo wel naar de tuin, oke? (;]


    Hah ty.

    Randomness schreef:
    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik liep door de tuin, een half uur later. Die was eigenlijk best mooi. Ik had de oortjes van mijn iPod in en zette Nicki Minaj op. Ik was zo gefocust op de muziek dat ik tegen iemand aan botste. Een blonde jongen (Stephen). Hij was best knap, maar ik liet niks merken. Wie weet, kon hij mijn gedachten wel lezen, of zo.
    'Oh sorry!' zei ik. Aimee had me inmiddels geleerd dat ik bij mensen gewoon mezelf meteen voor moest stellen. Blijkbaar had ze erg veel verstand van mensen - en dan vooral jongens. 'Ik ben Chiya,' zei ik. Ik zette mijn iPod uit.

    Lol, dit gaat volgens mij best mis, Stephen is met iets anders bezig x'd

    Aimee heeft nog niet eens met je gepraat...


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Ik moet gaan, ik kom morgenochtend weer, ik hoop dat jullie er dan ook weer zijn! (hoera)


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Aimee Jade Tempest

    'Men wat zit er allemaal in?' Ik grinnik, 'van alles en nog wat,' zeg ik liefjes. 'Moet ik nog iemand zoeken om te helpen?'


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    Ik liep wat verder. Ik zag wel aantal mensen. Ik liep naar iemand toe. 'Hallo, weet jij waar mijn kamer is?' vroeg ik met een glimlach.

    [Beslis maar wie het is ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Alex~transformatie
    Ik sta op van mijn bed en loop naar buiten en ik loop naar beneden.


    Tonight I plan on only drinking 3 beers... in dog beers. // Eric Cartman.

    Diapal schreef:
    (...)
    Aimee heeft nog niet eens met je gepraat...

    I know, ik let niet goed op -__-

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Iral bleef stug vol houden dat hij niet loog. *Ik zou toch zweren dat mijn gezicht bloedserieus was. Hoe kan hij het nou weten?* Ging er door het hoofd van Iral. Ik moest weer lachen. "Ik lieg niet." Zei hij opnieuw, wel serieuzer dan de vorige keer. "Iral, ik zal het je maar meteen vertellen." Begon ik. "Ik heb een Telepathische gave. Daardoor kan ik de gevoelens en gedachten van mensen waarnemen." Vertelde ik en keek naar zijn gezicht. Zijn mond was een klein stukje open gezakt. "Sorry dat ik zo met de deur in huis val, maar anders zou je zeker denken dat ik knetter gek ben." Zeg ik met een simpele grijns op mijn gezicht.