• Ik ben bezig aan een The Wanted fanfic en vind sexytime hoofdstukken heel erg awkward om te schrijven, dus als er iemand zin heeft om iets voor me te schrijven hoor ik het graag (:
    (De hoofdpersoon heet Aimee en ze is samen met Nathan)
    x

    als iemand interesse heeft, stuur maar n pb ofzo (:

    [ bericht aangepast op 15 okt 2013 - 19:17 ]


    I am yours, and you are mine. And if we die, we die. But first we'll live

    Waar doen ze het? Hoe is hun omgeving? Ik denk niet dat je alleen de namen van de hoofdpersonen moet geven, haha. Maar ik kan dat dus echt niet, sorry. Succes met zoeken in ieder geval.


    Some people are art and do art at the same time

    Je kunt ook de "sexytime" stukken weglaten, dus bijvoorbeeld:
    We gingen naar zijn kamer en hij sloot de deur achter zich. Klaar
    Of;
    Ik word wakker in de armen van [...]. 'Je was geweldig', zeg ik. Klaar


    There is nothing more badass than being yourself

    Als je het niet fijn vind, schrijf het dan gewoon niet. Er zijn genoeg mensen die dat deel ook altijd overslaan en daarbij, het is jouw story, niet die van iemand anders. ^^ Het is echt geen ramp als er geen intieme details in staan, lol.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Ik wil het wel voor je doen, als je me een korte beschrijving van je personages wilt sturen en ook een samenvatting van het laatste hoofdstuk, dan weet ik hoe ik het beste verder kan gaan.

    [ bericht aangepast op 12 okt 2013 - 19:35 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Ik denk dat je zelf moet beslissen of je het wel wilt of niet. Het hoeft niet, het is jou verhaal!


    Amor Omnia Vincit

    LeylaP9 schreef:
    Ik denk dat je zelf moet beslissen of je het wel wilt of niet. Het hoeft niet, het is jou verhaal!


    “If you live life by other people’s standards, then your life is no longer yours.”

    Ik schrijf het nooit, puur omdat ik het niet kan. ;p Plus, het is echt niet noodzakelijk in een verhaal hoor, daarbij kun je het zoals HarrysBum zegt ook een beetje subtiel ontwijken. Maar als je het toch wel graag wilt, is dat natuurlijk ook jouw keuze. ^^ Ik kan je er alleen niet bij helpen, sorry.


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    Aragog schreef:
    Als je het niet fijn vind, schrijf het dan gewoon niet. Er zijn genoeg mensen die dat deel ook altijd overslaan en daarbij, het is jouw story, niet die van iemand anders. ^^ Het is echt geen ramp als er geen intieme details in staan, lol.


    26 - 02 - '16

    Ik doe niet aan dit soort liefdadigheid.
    Als je het niet kan schrijven, schrijf je het niet. Zo simpel is dat. Ben je ook meteen heel origineel, want er komt altijd seks in fanfictions tegenwoordig. :')


    Take me to wonderland