• Ik vind dit echt zooo gaaf! How about you?


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Klinkt leuk :)


    ... But I'm weak, and what's wrong with that?

    Helemaal niet mijn ding. :W


    It is better to reign in hell than to serve in heaven.

    Er komen voor mijn gevoel iets wat te veel piepjes in voor. lol
    Nuah, als ik elektronische-muziek-dinges wil horen, heb ik toch liever de nieuwste cd van Bjork. :'D

    Ik vind het héél irritant.


    Everyone wants happiness without any pain, but you can’t have a rainbow without a little rain.

    Headbang schreef:
    Ik vind het héél irritant.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    Ik word hier gewoon vrolijk van, mensen. Tired of 01010101, geniaal!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik ga nog liever dood. Totaal niet mijn ding:W


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.



    Bij deze ging ik net echt dood, vreselijk. MISTER PEAAAAR! Nooo... Damn too bad.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Nee. Het is niet mijn stijl.


    There's faith and there's sleep - we need to pick one - please

    Nahh. :']


    Full of envy behind that anonymous mask



    Deze is trouwens ook vet. Vind ik dan :|


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Dacht dat het om 8-Bit Heart ging van Simon Curtis, lol. Butyea, na een tijdje wordt het wel vervelend voor m'n oortjes.


    No growth of the heart is ever a waste

    Shogun schreef:
    Dacht dat het om 8-Bit Heart ging van Simon Curtis, lol. Butyea, na een tijdje wordt het wel vervelend voor m'n oortjes.


    Oh, sorry :3. Was niet mijn bedoeling om je oortjes te beschadigen... Kom hier, dan krijg je een knuffel en een snoepje ^_^


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!