• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    - Meisje / Minnesota
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn



    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Juléan Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster


    Waar we beginnen:
    Iedereen begint met hun aankomst.

    WOW, WE HEBBEN HET MAXIMALE BEREIKT. Hier is deel 2:
    Klik

    [ bericht aangepast op 16 jan 2012 - 18:25 ]


    Music can change the world because it can change people. - Bono.

    ( ik moet zo ook leren... Maar tot vnv.)


    I only miss you when I'm breathing

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Hallo Des, aangenaam. Ik ben Luna." Zei ze met een glimlach. "Aangenaam kennis te maken." Ik ging in een andere houding staan en keek even naar buiten. De regenbui die opeens gekomen was, was ook snel weer verdwenen. "Ik welke kamer slaap jij?" Vroeg ik dan maar en haalde een hand door mijn losse haar. Kort wierp ik een blik op de vrouw achter de balie, ze zat verveeld voor zich uit te staren, met dezelfde blik als eerst. Koud en kil.

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Het meisje heette Chiya, een aparte naam voor iemand in Amerika, maar nadat ze had verteld dat ze half Japans was, snapte ik het wel. Ze wist dat ik gedachten en gevoelens kon waarnemen, maar af en toe leek ze het te vergeten. Chiya voelde vertrouwd en ik beschouwde haar als een goede vriendin. Ik merkte aan haar gevoelens dat ze wel meer dan vrienden wilde worden, ook al had ze het me niet verteld. De rest van haar gedachten werden vervaagd. Normaal had ik dat niet bij iemand, maar op de een of andere manier kon ik niet meer waarnemen. *Wat is alles toch ingewikkeld.* Ging er nog door haar hoofd. Ik snapte haar wel, gedropt worden in een huis vol mensen die allemaal een speciale gave hadden.. Ik werd opgeschrikt uit mijn gedachten door een ander meisje. "Hee, ik ben Aimee." Zei ze tegen me. "Hoi, ik ben Stephen, noem me maar 'Steef"." Stelde ik mezelf voor met een simpele grijns. "Heb jij het net laten regenen?" Vroeg ik en keek haar aan.

    [Iedereen moet leren, haha, ik eigenlijk ook, maar dit is verslavend. ^^]

    Aimee Jade Tempeste

    "Heb jij het net laten regenen?" vraagt Steef. Ik grinnik, 'Schuldig, en wat kan jij?' vraag ik nieuwschierig. Dat andere zou ik nog niet zeggen, daar wil ik eerst nog wat plezier mee beleven.

    [haha ik moet eigenlijk ook leren, dus ik doe het tegelijkertijd]

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:23 ]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'Ik welke kamer slaap jij?' vroeg Des. Ik zag dat ze haar hand door haar halen haalde. 'Ik zou het in begod niet weten,' zei ik. Ik haalde het elastiekje uit mijn haren en speelde met het elastiekje.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ze moest grinniken. "Ja, en wat kan jij?" Vroeg ze nieuwsgierig. *Dat andere zou ik nog niet zeggen.* Dacht ze. Andere? Ze kan nog meer dan het weer manipuleren, ik kon net zo goed ook gaan liegen, maar daar was ik te eerlijk voor. "Of ik zeg het meteen, of ik verras je." Zei ik geheimzinnig met een scheve grijns.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    "Ik zou het niet weten." Zei ze en speelde met een elastiekje. "Het is hier toch niet zo groot?" Merkte ik op. "Wacht, ik vraag het wel even." Stelde ik behulpzaam voor en liep naar de vrouw achter de balie. Opeens, zoals altijd, trad er een visioen voor mijn ogen op. "Aimee.. vannacht." Prevelde ik en zag iets vaags voor mijn ogen af spelen. Het was te donker om goed te zien. Mijn gezicht vertrok ernstig en ik staarde voor me uit, alles wat ik kon zien zag er niet goed uit.

    Luna Leroux

    'Wacht, ik vraag het wel even,' zei ze en voordat ik wat kon zeggen liep ze al naar de balie toe. Opeens stond ze stokstijf stil. Ik bleef kijken en zag dat ze iets mompelde. Ik wachtte nog eventjes maar Des bleef angstig voor zich uit staren. Ik liep naar haar toe en zwaaide met mijn hand voor haar ogen. 'Des gaat het wel?' vroeg ik bezorgd.

    [ bericht aangepast op 15 jan 2012 - 14:29 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Aimee Jade Tempeste

    "Of ik zeg het meteen, of ik verras je." zegt hij geheimzinnig met een scheve grijns. Ik denk even na, 'hmmm ik hou niet zo van verassingen,' lach ik. Ik bekijk hem even goed en zie dat hij best wel knap is.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik werd opgeschrikt uit het visioen door Luna, ze zwaaide met haar hand voor mijn ogen. Ik sloot mijn ogen en opende ze langzaam weer. Mijn gedachten liepen allemaal door elkaar, ik ken die Aimee niet, maar ik wist zeker dat ze ook in dit huis verbleef, wat zal er gebeuren? Ik moet haar waarschuwen. "Des gaat het wel?" Vroeg Luna bezorgd. O, help.. Ik werd er nooit blij van als iemand bij een visioen was. "Ja." Mompelde ik verlegen. Soms had ik een hekel aan helderziend zijn..

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ik zag haar nadeken, er kwam een grijns op haar gezicht. "Hmmm, ik hou niet zo van verassingen." Lachte ze en bekeek me. *Hij is best knap.* Gaat er door haar hoofd. Ik moest lachen en zag Aimee verbaasd kijken. "Klopt, ik ben knap." Zei ik met een brede grijns en haalde een hand door mijn haar. Soms was ik blij dat ik gedachten kon lezen, mensen plagen met hun eigen gedachten.. Meestal is het leuk, maar ik heb er ook slechte ervaringen mee.

    Aimee Jade Tempeste

    Ik kijk hem verbaasd aan en trek dan me wenkbrauw op. 'Dus... je bent een gedachtenlezer met een wel erg hoge eigen dunk,' grinnik ik.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Luna Leroux

    'Ja,' mompelde ze. Ik keek haar aan, niet wetend of ze loog of niet. 'Wat was dat zo net? Wil je zitten? Wil je wat water?' ratelde ik door. 'Kan ik iets voor je doen?' vroeg ik wat rustiger.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    {Kan je nog meedoen?}


    Tijd voor koffie.

    4Everdeen schreef:
    {Kan je nog meedoen?}


    [alle kamers zitten vol dus ik denk het niet... maar dat moet je aan de beheerder vragen]


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Vince ~ Stemming Beheersen

    Ik voel links van mij en Alex een opbloeiende stemmen tussen Aimee en nog zo'n jongen. Een jongen met een hoog eigendunk als ik het goed hoor. Ik druk mijn wijs- en middelvinger tegen mijn voorhoofd aan, en even later veranderd hun stemming in een ongemakkelijke.


    I only miss you when I'm breathing

    Ik heb de krachten van mijn twee personages omgewisseld!!

    Iral ~ Telekinese

    Na een tijdje besluit ik verder te gaan met mijn tas uitpakken. Ik sta op en begin mijn kleren weer in mijn kast te hangen.

    Luel ~ Verleidingskracht

    Ik zie twee jongens staan (Alex en Vince) waarvan eentje nogal vreemd doet. Het lijkt wel alsof hij hoofdpijn heeft. Ik loop naar ze toe.
    'Wat ben jij aan het doen?' vraag ik nieuwsgierig.


    Snel, red deze man van de haai! ~~~~~~~~^~~\o/~~~~~~

    Stephen 'Steef' Robby Preston | Telepathie.
    Ze keek me verbaasd aan en ik begon nog harder te lachen. Aimee zal me nu wel een gek vinden, maar ik had de grootste lol. Ze trok haar wenkbrauw op en ik stopte met lachen. "Sorry." Zei ik en bloosde. "Dus... je bent een gedachtenlezer met een wel erg hoge eigen dunk." Grinnikte ze. Ik knikte. "Eigenlijk is het telepathie. Ik kan gevoelens en gedachten van mensen waarnemen." Vertelde ik en voelde dat mijn wangen minder rood werden. "Maar jij beïnvloed het weer en je kan meer.." Zei ik en keek haar aan. "Mag ik weten wat?" Vroeg ik nieuwsgierig en keek naar de grond. Ik voelde een ongemakkelijke sfeer opkomen.

    Destiney 'Des' Janice Montoya | Helderziendheid.
    Ik keek naar de grond, dit waren vreselijke momenten en momenten waar ik niet wilde en kon liegen. "Wat was dat zo net? Wil je zitten? Wil je wat water?" Ratelde ze door. "Kan ik iets voor je doen?" Vroeg ze iets rustiger. "Nee, het gaat wel. Ik ga even zitten." Zei ik en liep naar de lounge. Ik ging op een stoel zitten en probeerde mezelf te kalmeren. Dit soort visioenen had ik al vaker gehad, maar het bleef me veel energie kosten. Luna stond in de deuropening van de kamer en keek naar me. Ik besloot om het haar te vertellen. "Ik ben helderziend." Zei ik en keek naar de grond. "Dat wat ik zag was een visioen." Vervolgde ik en wierp een blik op haar gezicht.