• © Copyright Dracy

"Je bent nieuw(of al bekend) op de school en je hebt gehoord over een Glee club, en zanggroep van de school. Het lijkt je wel wat, alleen je denkt dat áls je erbij zou gaan, je buitengesloten word. Je besluit om eens te gaan kijken hoe het is."
    (Je kiest zelf of je Personage bij Glee club komt, je hebt vrijheid om dat te doen, maar van elke groep móet er minstens één bij Glee club zitten.) ________________________________________________________________________
    Een paar regels:

Natuurlijk mag er ruzie komen, pesten ook tot een bepaalde lijn.

Verkering mag, maar alleen als de andere het ook wil, dwingen doen we niet aan.

Geen Sexueele teksten.(Ze zoenen-tongen-hy/zij raakt haar/hem aan-ze gaan met elkaar naar bed. Dat mag wel. )
    En voor de rest kun je wel wat bedenken wat niet kan hé. ________________________________________________________________________
    Wil je solliciteren? Klik deze link: Klik hier voor sollicitatiepagina.

Als je iets te zeggen hebt wat niet RPG bedoeld in ga dan praten met [] {} () Dan is het niet verwarrend. .

Als Dracy niet online is en de topic wel vol is moet je voor een nieuwe vragen aan Magicowl, Bailas of aan MisPattinson .

[ bericht aangepast op 11 jan 2012 - 15:30 ]

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

(Tuurlijk kan dat xD)

Levi

Ik open mijn kluis en prop mijn rug tas erin, Die heb ik toch niet nodig voor een tijdje

"Find peace in who and what you are." — Saphira

[ BYEEEEE]

Kyle.

Hij grijpt mijn kont nog wat steviger vast en trekt me dichter naar zicht toe met zijn bovenlichaam. EEn hand legt hij op mijn borstkast en grijpt een stuk van mijn t-shirt vast en trekt me nog dichter.
    Mijn hand die op zijn wang ligt laat ik naar zijn zij glijden en trek hem ook strakker naar me toe. Ik heb nogsteeds mijn lippen op de zijne en open een beetje mijn mond.

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Ik loop neidig het lokaal uit naar mijn kluisje. Als ik daar aan kom staat die achterlijk bomen klimmer daar. Ik negeer hem en ik merk dat mijn kluisje naast de zijne zit. ''Fijn'' zeg ik in mezelf.

[ kan het nog dichter tegen elkaar aan jeez xD

Levi

Ik kijk naar mijn kluisje en zie in mijn ooghoek het meisje dat ik ergens buiten ook had gezien

André

Ik heb Maya het lokaal in geholpen en loop naar mijn kluisje, ik open hem. "Het Leev." ik wijs naar Amy die tussen ons in staat. "Verdoemd." LAch ik.

Ich liebe dich 27.12.23

[ doe dat je tekeboek valt en dat Amy dat ziet en ze bewondert ofzo xD]

Donna
    Heel zachtjes begin ik te zingen . Het ritme tik ik met mijn voeten. Er loopt een traan over mijn wang.

"The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

Amy

DAn komt André ook aan en hij zit aan de andere kant naast me. ''Nog beter'' mompel ik kwaad, en ik begin mijn kluisje neidig te boenen en schoon te maken.

Levi

'Hooi André' zeg ik vrolijk

Philip Arazona.
    Stemmen op de gang, huiswerk af. Staren naar het bord. Zachtjes zingen, auto's die langs het raam rijden tellen. Zo gingen die vier uurtjes langzaam voorbij... Mijn vader zal wel denken.

"I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

Levi

ik kijk hoe het meisje haar kluisje schoon boent 'Zeg? is je kluisje niet al schoon?'

André

Ik wenk LEvi haar tegen te houden en ik ga voor/naast haar staan. "Waarom ben je zo onaardig." Zeg ik en kijk maar hoe ze haar kluisje schoon maakt. "En waarom maak je schoon..."

Ich liebe dich 27.12.23

Amy

Ik stop met boenen en ik draai me om, ik schrik want ze hebben me ingesloten. ''1 omdat ik je niet mag, en 2 dat gaat je niks aan'' zeg ik ongemakelijk. En ik begin weer te boenen. Maar ongemakelijk.