• © Copyright SomeMusic.



    Het verhaal:
    Zoals iedere vrijdag ging je gezellig met je vrienden bij elkaar zitten om een film te kijken. Voordat de film kwam, hoorde je een leuk nummer op de radio: 'Wild Ones' van Sia&Flo Rida. Je gedachten dwaalden af naar het idee om een wereldreis te maken. Kort twijfelde je, maar al snel had je het uitgelegd aan je vrienden en zij vonden het een top idee. De dagen daarna bestonden uit het regelen van een busje, reistassen en andere spullen. Twee weken nadat je het idee had verteld stond alles klaar. Je wekker ging en vlug begon je je klaar te maken om aan het grootse avontuur van je leven te beginnen.

    Bedoeling:
    Zes jongeren besluiten om een wereldreis te maken. Ze hebben samen een busje gekocht en een van de jongeren heeft een rijbewijs. Samen gaan ze een reis over de wereld maken en komen in plekken zoals China, India en Zuid-Afrika. Soms gaan ze ook met het vliegtuig om in Australië en Nieuw-Zeeland te komen. Overal leren ze nieuwe culturen kennen, ze vieren grote feesten en komen ook vaak in de problemen. Tijdens het reizen komen ze vier andere jongeren uit andere landen tegen, zij mogen ook mee reizen.


    Rollen:
    Amerikaanse jongeren:

    ~ Dwayne George Robinson - SomeMusic.
    ~ Stevie-Rae Ann McCallister - AnnieCresta.
    ~ Alexis Roselynn Lopez - xZaynatic.
    ~ Hailey Jane Nights - Termination.
    ~ Gayla Carson - Minnesota.
    ~ Juléan Quinten Happle - HurtedHeart.

    Buitenlandse jongeren:
    ~ Aimee Beaugarde - LovingStyles. (Half Engels, half Frans)
    ~ Camille Carmen Rosario - LovingLoser. (Sint Maarten, in de Caribische zee)
    ~ Alexandra Bellona Catherina Fernández - Enervatio. (Spaans)
    ~ Amanuel Abdul Gisimi - xTrustMex (Oegandees).

    Regels:
    ~ Schrijf minimaal een stukje van 5 regels.
    ~ Af en toe kan/mag je een burger uit een ander land spelen.
    ~ Liefde en 16+ stukken mogen erin.

    Topic's:
    Rollen.
    Verhaal 1.
    Verhaal 2.
    Verhaal 3.

    © Copyright SomeMusic.

    [ bericht aangepast op 9 jan 2012 - 21:12 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    Ik had weer 2 plaatsen op de middenbank ingenomen, en Hailey had de andere plek op de bank. Ik zucht, en voel hoe mijn haar uit het raampje hangt. De wind waait erdoor, en het is best verkoelend. Ik steek een sigaret op, en zie dat Stevie-Rae zich ergert. Ik weet dat ze niet van roken houdt.


    El Diablo.

    Hailey Jane Nights
    Gelukkig stelde Dwayne me gerust, dat het niet erg was dat ik te laat was. 'Leg je koffers maar in het busje, ben je niks vergeten?' vroeg Dwayne terwijl hij naar het busje liep en de achterklep opende. Ik schudde mijn hoofd. 'Nee, ik heb alles bij me,' zei ik. Ik had nu geen zin meer om nog na te gaan denken of ik alles had, dat zou iedereen alleen maar ophouden. Ik gooide mijn tassen in de achterklep en stapte het busje in.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Wanneer ik het internetcafé weer binnenkom, start ik de computer en kijk ik naar de laatste DM die ik heb gehad.

    @ItsHapple: for my parents it is nothing please accept it. I want to help. You can see the whole world and maybe can people help uganda. Please Accept it. I can buy you tickets and give them to you in a mail. Ask your father about it. Bye good luck.

    Staat er.

    @AmanuelSmile: Everyone is eating, so I'm gone here. I'm going to ask my mom.

    DM ik terug en sluit mijn computer weer af. Ik weet dat mijn vader thuis is, maar toch ren ik richting huis. Ik wil ze het vertellen. Ik ben er zo blij mee, maar of hun het geloven? 'Mom, dad. I must tell you something.' Zeg ik als ik eenmaal binnen ben. 'You should not work?' Vraagt mijn vader lichtelijk boos, maar ik negeer het. 'I can make a trip around the world and someone wants to give you 100 euro. I would really like that, you know. I want to tell other people how we live and how they can help people here.' Zeg ik en kijk naar mijn moeder. Op haar gezicht, wat er altijd al treurig uitzag sinds Lativa is overleden, verschijnt een glimlach. 'If you so wish, you must do the Amanuel. We will keep you not against, right?' Zegt ze en kijkt naar mijn vader. 'Umm, okay then. If you do contact us.' Zegt hij een beetje twijfelend. 'Is this serious? Can I go? You are joking? right? ...' vraag ik en bijt op mijn lip van vreugde. 'You guys are so great.' Zeg ik als ze knikken en ik geef ze een knuffel. 'I'll be right back' Zeg ik en ren terug naar het internetcafé.

    @AmanuelSmile: I may!

    DM ik blij naar ItsHapple.

    [Zo dies lang XD]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    [Rij met Dwayne achter Juléan aan jullie moeten anders toch wachten op die tickets en dat is melig zo een gigantisch huis dat van hem is moet ie onderuitgaan praten xD]


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Dwayne George Robinson.
    "Nee, ik heb alles bij me." zei ze, gooide haar koffers in het busje en stapte zelf in. "Oke, mooizo. We rijden naar mijn huis en halen Gayla daar op en Juléan komt daar ook heen. Hij moest nog even een paar vliegtuigtickets halen en iets voor zijn familie. Ik zette het busje in zijn achteruit en reed terug naar huis, niet expres, maar ik reed langs een paar villa's en hoorde Alexis zeggen dat ze daar wel wilde wonen. Inees zag ik een rode Ducatie staan. Mijn mond vormde een 'ooh' en ik moest aan Juléan denken. Maar snel verbande ik de gedachten uit mijn hoofd en reed verder. Bij mijn huis aangekomen stapte ik uit en riep Gayla. "Stap in! We gaan!"

    [Nee, Dwayne komt er door steeds meer dingen achter dat Juléan misschien rijk is. Later zal ik je nog wel met vragen bestoken. :D]

    Gayla Carson
    Rustig stap ik in en ga naast Hailey zitten.
    "Hello" zeg ik blij en glimlach breed.
    Ik sluit mijn ogen een klein moment, argh ik ben nog zo moe.
    In de klas zou ik nog kunnen slapen, een ding weet ik zeker vroeg uit bed komen is niks voor mij.
    "Guys, naar welke landen gaan we allemaal?" vraag ik enthousiast.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    [Oke dan:)]
    Julean Quinten Happle
    Ik krijg Amanuels bericht en ren weer naar binnen. Ik koop een ticket voor hem vanuit Oeganda naar Sint Maarten en verstuur het naar zijn email die hij gaf. Er stond bij die ticket wat ik schreef naam hem.
    You'll fly in 7 hours and keep contact With me You get a mobile Phone on the Airport. So we have contact. On Sint Maarten is My Aunt so we'll meet You there. If you're there text me besluit ik nog te zeggen bij de ticket. Wij gingen over 5 uur weg, maar we zouden tegelijkertijd aankomen omdat wij nog een tussenstop hebben.
    Ik ren naar mijn Ducati en rij zo snel als ik kan terug naar het huis van Dwayne. Ik stap af en zet mijn Ducati op de standaard en loop naar binnen. 'Ik heb de vliegtickets voor Sint Maarten we kunnen gaan.' Zeg ik luidkeels tegen iedereen die in de Garage stond.


    I'm finally back, Finally after a Year break

    Hailey Jane Nights
    Ik zie dat Gayla naast me komt zitten. Ik glimlach terug naar haar. 'Hee,' begroet ik haar. Ik grinnik wanneer ik merk dat ze een beetje moe is. 'Ben je moe?' vroeg ik dan ook aan haar.

    Dwayne George Robinson.
    "Hello." zei Gayla en glimlachte. "Guys, naar welke landen gaan we allemaal?" vroeg ze enthousiast. "We gaan eerst naar een vliegveld, dan vliegen we eerst naar Sint Maarten en weer terug en daarna vliegen we met het busje naar Engeland, we rijden door naar Spanje en dan naar Portugal. Vanuit daar rijden we door naar Oeganda." vertelde ik en bleef op de oprit van mijn eigen huis wachten op Juléan.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:55 ]

    Alexis Roselynn Lopez

    "Dus we gaan eerst naar Sint Maarten?" vraag ik aan julean. Eigenlijk weet ik het bijna zeker, maar toch. Ik zag dat Gayla inmiddels naast Hailey was komen zitten, nouja. Zolang ik mijn 2 plaatsen maar heb. Vind ik het best.


    El Diablo.

    Amanuel Abdul Gisimi.

    Er schuift een vakje omhoog in het scherm. 'You've got mail' staat er. Wanneer ik er op klik, staat er een ticket op het scherm en een tekst. 'You'll fly in 7 hours and keep contact With me You get a mobile Phone on the Airport. So we have contact. On Sint Maarten is My Aunt so we'll meet You there. If you're there text me' Lees ik. Ik print het uit en kijk naar Nigel. 'I'm going to make a trip around the world!' Roep ik blij en grijp het ticket uit het print apparaat. 'Good Luck' Zegt hij. Ik zwaai nog even hem en ren dan richting mijn huis. Onderweg roep ik naar mensen op straat dat ik een wereldreis ga maken en ze ga helpen. Ik zie een oude vrouw op straat zitten met een deken om haar heen. 'I am going to help you' Zeg ik als ik voor haar sta. Ze kijkt omhoog en in haar donkere ogen verschijnt een twinkeling van hoop. Ik glimlach naar haar en ren verder. Wanneer ik binnen ben hou ik het ticket omhoog. 'I'm going to see the world!' Roep ik blij en loop naar de woonkamer, wat tegelijkertijd de slaapruimte is. Ik stop mijn kleren -Niet echt veel- erin en de andere benodigde spullen. 'My plane is about 7 hours.' Zeg ik en kijk naar mijn moeder die trots in de deuropening staat.

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 14:58 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Gayla Carson
    Ik knik en laat mijn hoofd in mijn handen vallen.
    "Engeland?" vraag ik verbaasd en begin een blij op en neer te springen.
    "Oh my god ik wil al zo lang naar Engeland, heb je die jongens daar ooit al gezien en dat accent" zeg ik blij.
    "Al zijn de Spaanse en Portugese jongens ook niet mis maar ik heb geen idee hoe de mensen in Sint Maarten er uit zien" zeg ik en denk aan de Spaanse voetbal teams waar Dev fan van is.


    You keep breathing, that doesn’t mean you’re alive - TABLO (Tommorrow)

    Hailey Jane Nights
    Het waren werkelijk prachtige landen waar we heen zouden gaan. Alle landen staarde me wel aan. En ik kon dan ook niet wachten om bij onze eerste bestemming te zijn. Ookal had het eerder gekund als ik niet laat was geweest, maar goed.

    [Oke ik moet heel even stofzuigen, brb. Hailey zit tenminste nu wel in het busje xd]

    dubbelpost

    [ bericht aangepast op 6 jan 2012 - 15:02 ]